TomiTomi írta:Zoli, ajánlom figyelmedbe...
Nem igazán értem innen mi újat tudhatok meg???
TomiTomi írta:Most mint tudjuk, ami limlitált és sokan akarják, annak nő az ára.
Eztet itt megint nem értem... és ha a 200db Saleen is kevés, és ráugranak és felmegy az ára... asszem a "HA"-knak itt nincs helye...
Egyértelműen jobb ár/érték a Shelby...
TomiTomi írta:725 LE-t garancia nélkül kapod. Abból akár

is lehet.

Anélkül meg csak nyamvadt 600 ló marad.
Az a nyamvadt is 605 és 25-el több mint a Saleen...
És az unwarranted azt jelenti, hogy nincs rá gyári Ford garancia... gyári Ford... a 605re van...
Gondolom, hogy Shelbyék nem szart építenek... az nem fordulhat elő az USA-ban, hogy Jack megveszi a 725lovas autót, majd azelső kanyarban megfőzi a motrot az elégtelen hűtés miatt, majd a 70e dolláros autóra azt mondják, hogy Jack, így jártál....
Ez pont ott nem megy...
És asszem az "akár" meg a "lehet hogy az lesz", "meg baj is lehet"... értem, bármikor előfordulhat, hogy a sarkon egy 6 méteres elefánt csúnyán rákulázik a Subi-ra... így a Shelby is tönkre mehet és nagyon-nagyon-nagyon sokba kerülhet a szerelés... főleg itthon, mert csak a Lambordzsininél tuggyák az ilyen erős autókat megcsinálni...
Szóval a lehet meg megeshet az ilyen esetben nincs...
Vagyis továbbra is egyértelmű hogy a 725ló 70ezerért jobb üzlet, mint 580 75ezerért
