Hogyan lesz a Mustang GT-ből FR500S?
Könnyítsd a kocsit kereken 130 kilóval úgy, hogy szedd ki a felesleges utcai cuccot, építs bele komplett bukócsövet, ültesd le a kocsit és legyen feszesebb a futómű, kapjon állítható lengéscsillapítót, Borla kipufogórendszert, egy versenyülést 6 pontos biztiővvel, agresszív orrspoilert és egy tekintélyest hátra és kész is a pályaautó. A hátsó és a hátsó oldalsó ablakok pillekönnyű Lexanból készülnek. A 4,6-os V8-as belsőleg széria marad, kap nyitott légszűrőt, kis szoftvertuningot, a Borlát és így 325 LEs lett. Ezenkívül a kocsin GT500as felnik vannak, alattuk meg a GT50as fékek, amely elől 14”-os Brembot takar. A felniken slick gumik vannak. A kocsi kapott tűzoltórendszert, levehető kormánykereket, 6 sebességes váltót és 2,73 végáttételt. És mi nincs benne? Nincs rádió, klíma, hátsóülés, zajcsillapítás, pótkerék, fűtés, gyújtáskulcs, oldalablak, szigetelés és pohártartó.
A Ford Mustang FR500S 75 000 $-ba kerül és az a különlegessége, hogy a Ford gyárban, Flat Rockban (MI) készülnek, nem valami kicsi cégnél. Eddig 75-77 darab készült.
