Oldal: 1 / 3

Mustang, az elektromos izomautó

Elküldve: 2008.01.12 20:09
Szerző: TomiTomi
Ronaele™ megépíti az első teljesen elektromos Mustang-ot

A Ronaele cég bejelntette, hogy elkezd két teljesen elektromos Mustan-ot gyártani. A 300 EV 300 LE-s lesz, míg a 600 EV fantasztikus 600 LE-t fog leadni. Mindkét aautó 110 V / 220 V-ról tölthető lesz. Mindkét modell az aktuális Mustang-ból készül, amelyben kicserélik a benzinmotort elektromosra és lítium vasfoszfát akksikat kapnak. A kocsik önsúlya kb egyezni fog az eredetiekkel. A 300 EVnél egy mérföld megtétele kb 2 centbe fog kerülni és 250 km-t lehete vele megtenni két töltés között. Opcioként lesz vásárolható nagyobb hatótávolság. A fogyasztói ára még nem ismert.

A 600 EV lesz az első teljesen elektromos, amerikai izomautó. 600 LE és 2700 Nm 0 ford/min-tól villám gyorssá és környezetbaráttá teszi. Ez a kocsi ismérföldenként 2 centbe kerül és 200 km lesz a hatótávolsága.
Forrás: Ronaele



További képek itt.

S végül egy video. :tanar:


Elküldve: 2008.01.12 20:12
Szerző: TomiTomi
A motortér elég érdekes. :mrgreen:

Kép

Elküldve: 2008.01.14 8:42
Szerző: Bandit
A motortér... Fújj... :puke:

Azok a számítógépes táphűtő ventik a leggázabbak.

Elküldve: 2008.01.14 9:08
Szerző: LeMans67
Bandit írta:A motortér... Fújj... :puke:

Azok a számítógépes táphűtő ventik a leggázabbak.
Windos-os? :) Komolyan olyan érzéásem van, mint ha egy nagy számítógépet tettek volna a motortérbe...

Elküldve: 2008.01.14 13:53
Szerző: StangMan
Szóval én úgz gondolom, hogy nekem az a véleményem, miszerint azt mondanám... :monokli:

Ha majd csak elektromos autók lesznek, akkor tuti ilyent fogok akarni, de addig....

Addig nekem az izomautó attól izom, hogy ahogy beindítom megremeg az autó, érezni a 8henger rezgéseit, ha odapöccintek a gáznak felhörög az 5ezer köbcsenti... meg ilyesmi

Szóval, ha élményautózni megyek, azt kipufogógázben akarom, nem pedig egy hajszárító hátán...

De ha majd csak hajszárítók lesznek, akkro majdan ilyen szeretnék ;)

Elküldve: 2008.01.14 14:10
Szerző: TomiTomi
Ott a Shaker, beteszed a V8 CDt, oszt az majd nyomja a megfelelő handot. :bass: :gonosz:

Az ezer néhány száz Nm se teszi vonzová?! ;)

Ha belegondoltok, a legtöbb modern autó motorterében már csak egy műanyag takarót látni. Így már csak dizájn kérdése, hogy az hogyan nézzen ki... :P

Elküldve: 2008.01.14 14:25
Szerző: StangMan
nem a motor látvány a lényeg teeeeee...

höröm-böröm-bömm-bömm-börömm helyett ZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzz ... hát az :puke:

Elküldve: 2008.01.14 14:30
Szerző: TomiTomi
StangMan írta:höröm-böröm-bömm-bömm-börömm helyett ZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzz ... hát az :puke:
Szerinted mér kell 1000+ wattos hifi beléjük?! Az sugározza majd a motorhangot. :mrgreen:

Elküldve: 2008.01.14 16:01
Szerző: Bandit
Viccet félre téve, szerintem kell a hang, a rezonálás, a bedőlő, rázkodó kasztni ahogy felpörög a motor. Az olaj és a benzingőz. Ha pedig belenézek akkor lássak szelepfedelet, stb. Ne kamuból... IGAZIT!

Na meg a tudat.

Elküldve: 2008.01.14 17:58
Szerző: LeMans67
Én nekem is a hagyományos autó tetszik, de Tomi azért mondott valamit, amin mindneki tovább siklott: Egy villanymotor, ha van benne erő kenterbe ver simán egy benzines gépet...

Amúgy 2700 Nm-t pl. hogy viszik le az útra?

Elküldve: 2008.01.14 18:59
Szerző: TomiTomi
LeMans67 írta:Amúgy 2700 Nm-t pl. hogy viszik le az útra?
Ezen én is gondolkodtam. S főleg 0 ford/min-től megvan. Esőben, hóban még izgalmassabb autó lehet. :ordog:

Elküldve: 2008.01.15 6:50
Szerző: StangMan
LeMans67 írta:de Tomi azért mondott valamit, amin mindneki tovább siklott: Egy villanymotor, ha van benne erő kenterbe ver simán egy benzines gépet...
én nem siklottam.... nem érdekel, engem az összhatás érdekel... ha egy tuningolt Golf lever az úton, attól még nem fogok Golfot venni... és Toyota Priust sem, ha 1000km-re elég akksi lesz benne, és 1000lóerős lesz...
és a Roanale Mustang sem érdekel, mert nem vonz az elektromos autó...

ha nem lesz már más, csak elektromos fosok, akkor kelleni fog és vissza fogom sírni a régi szép időket, amikor a V8 dohogására vigyorodott el az arcom...

akinek az autó nem Aból Bbe jutó eszköz, az sírni fog, ha már csak a vilanymotorok zizdegését fogja hallgatni az utak mellett...

Annél még a Trabant hümm-bübü-bübü-hümmmbübü-je is jobb... 1000szer

Elküldve: 2008.01.15 8:19
Szerző: LeMans67
TomiTomi írta:Ezen én is gondolkodtam. S főleg 0 ford/min-től megvan. Esőben, hóban még izgalmassabb autó lehet. :ordog:
Tomi itt nincs izgalom: csak büdös gumiszag és nagy durranás, aztán ülhetsz buszra vagy taxiba... :twisted:

Elküldve: 2008.01.15 8:30
Szerző: Bandit
Szerintem ez kicsit túlzás. Figyelemfelkeltésből nagyot modanak.
Akkor a 4-es 6-os milyen póver lehet, hisz az nem cerka elemről megy.
Minimum a dupláját kell tudnia ezeknek. Szerintem ez kamu.

Elküldve: 2008.01.15 19:54
Szerző: TomiTomi
Kép

Jó, nézzük a Combino-t.

Motorteljesítmény: 8x100 kW
Tömege: 69,7 t

Tehát 1088 LE jut 69 700 kg tömegre. A 300 EV-hez képest 3,6-szeres teljesítmény, 43,5-szeres tömeg. ;)

Mondjuk ennél a Ronaele Mustang-nál nekem is egy picit hihetetlennek tűnik, hogy 300 LE-s, 250 km-es a hatótávolsága és nem nehezebb mint a benzines Stang. :nemtom: