"Akksi üres" szindróma
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
"Akksi üres" szindróma
A. Állásban
Úgy tűnik, hogy ennek a Stang generációnak van egy olyan problémája, hogy ha hosszabb ideig (több mint 7 napig?) állva hagyjuk a gépet, akkor teljesen lemerül az akkumulátora. A neten különböző elméletek keringenek, hogy mi okozhatja és hogy mit kell ellene tenni:
1. Shaker 500/1000 - slusszkulcs eltávolítása előtt kapcsoljuk ki kézzel
2. Klima - itt is a kézi kikapcsolásnak kéne segítenie
3. Gyári, aktív riasztó
4. Gyári akkumulátor - túl gyenge és rossz minőségű cserélni kell
Ellenérvek:
1hez: azoknak is volt már gondjuk, akik lecserélték a Shakert másra
2höz: saját tapasztalat, még sose kapcsoltam ki kézzel használat után
3hoz: azoknak is van ez a gondjuk, akiknek nincs gyári riasztójuk
4hez: sokan igen gondtalanul használják, többek közt én is
A kocsim már több mint két éves és munkámból kifolyólag van hogy hetekig áll. Eddig egyszer jártam úgy, hogy néhány hét után nem mozdult a gép. Ekkor kb féléves volt az autó. Biztos vagyok benne, hogy a kocsit kétszeresen zártam be, amikor leállítottam. Azóta ezt kerülöm és nem is volt több gondom. Sajna a német nyelvű fórumokban eddig senki se igazolta vissza az elméletemet...
B. Szállításnál
Ha a gyári riasztóval vettétek a kocsit, akkor gondoljatok arra, hogy mozgásérzékelő is van benne. Ha vonaton vagy kompon hosszabb ideig szállíttatjátok az autót, akkor kulccsal zárjátok be és ne a távirányítóval. Így nincs aktiválva a riasztó. Ellenkező esetben üres akkumulátorral érkeztek a célotokhoz. Sajnos saját tapasztalatból írom ezt.
Úgy tűnik, hogy ennek a Stang generációnak van egy olyan problémája, hogy ha hosszabb ideig (több mint 7 napig?) állva hagyjuk a gépet, akkor teljesen lemerül az akkumulátora. A neten különböző elméletek keringenek, hogy mi okozhatja és hogy mit kell ellene tenni:
1. Shaker 500/1000 - slusszkulcs eltávolítása előtt kapcsoljuk ki kézzel
2. Klima - itt is a kézi kikapcsolásnak kéne segítenie
3. Gyári, aktív riasztó
4. Gyári akkumulátor - túl gyenge és rossz minőségű cserélni kell
Ellenérvek:
1hez: azoknak is volt már gondjuk, akik lecserélték a Shakert másra
2höz: saját tapasztalat, még sose kapcsoltam ki kézzel használat után
3hoz: azoknak is van ez a gondjuk, akiknek nincs gyári riasztójuk
4hez: sokan igen gondtalanul használják, többek közt én is
A kocsim már több mint két éves és munkámból kifolyólag van hogy hetekig áll. Eddig egyszer jártam úgy, hogy néhány hét után nem mozdult a gép. Ekkor kb féléves volt az autó. Biztos vagyok benne, hogy a kocsit kétszeresen zártam be, amikor leállítottam. Azóta ezt kerülöm és nem is volt több gondom. Sajna a német nyelvű fórumokban eddig senki se igazolta vissza az elméletemet...
B. Szállításnál
Ha a gyári riasztóval vettétek a kocsit, akkor gondoljatok arra, hogy mozgásérzékelő is van benne. Ha vonaton vagy kompon hosszabb ideig szállíttatjátok az autót, akkor kulccsal zárjátok be és ne a távirányítóval. Így nincs aktiválva a riasztó. Ellenkező esetben üres akkumulátorral érkeztek a célotokhoz. Sajnos saját tapasztalatból írom ezt.
szerintem meg kell nézni, hogy a különböző esetekben mennyi áramot vesz fel az autó, így csak kiderül...
elvileg ha a riasztó megy, akkor is csak milliampereket szabad neki... úgy meg azért egy hónapot illene bírnia (természetesen nem télen)
elvileg ha a riasztó megy, akkor is csak milliampereket szabad neki... úgy meg azért egy hónapot illene bírnia (természetesen nem télen)
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Nagy a német, osztrák és svájci mustangosok tábora, természetesen akadt néhány, aki megmérte. Leállítás után még több száz mA-t szív a gép, de kb 10 perc után visszamegy néhányra. Szal abszolút nem kritikus.
Az érdekes az, hogy sok mindenkivel megtörtént már, az új évjáratokból is, de igazán senki se jött rá, hogy mi okozza. Mindenki talált magának valami okot, megoldást.
Én is inkább azért írtam, hogy ha hazai mustangos jár így, akkor lássa, hogy nincs egyedül.
Az érdekes az, hogy sok mindenkivel megtörtént már, az új évjáratokból is, de igazán senki se jött rá, hogy mi okozza. Mindenki talált magának valami okot, megoldást.
Én is inkább azért írtam, hogy ha hazai mustangos jár így, akkor lássa, hogy nincs egyedül.