Steeda QS6

Moderátorok: TomiTomi, StangMan

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Steeda QS6

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2008.02.14 18:11

Csakhogy a V6 tulajdonosoknak se kelljen nyivorogniuk :mrgreen: , illetve az olyan éhező, nyomi országokban is mint kishazánk, "elérhető" fogyasztással lehessen aszfaltot szaggatni, Steeda-ék bemutatták új szerzeményüket, a "budget-Mustangból" épített Steeda QS6-ot.

Kép

Hogy honnan jött az "idióta" MZperX név??

Q mint Quick, S mint Supercharged, 6 mint 6 henger.... höhhh :biggrin:

Hát igen, a benzináremelkedés kint is érezteti a hatását, hiszen már tavaly elérte a korábbi legdurvább kinti ármaximumot, a $3/gallon árat, ami meglátszott a nagymotoros autók értékesítési adatain is.

Persze miről beszélünk, amikor nagy motor a téma, hiszen a QS6-ban is 4literes 6 hengeres (mostmár) dohog (európai szemmel igen nagy).

Kép

Na mindegy... Szóval a budget méretű motorra áhítozók sem lesznek elzárva a fékevesztett tombolás lehetőségétől, mert Steedáék nekik építették a 335lovas mászkl kárt :rrr:

Egy kis apróság a figyelmesebbeknek... az autó súlyelosztása majdnem a tökéletes 50% /50%.... legalábbis ezt mondják, pontos adat még Steeda-ék honlapján sem nem van.
Gondolom egyértelmű, hogy ez mit jelent... :vezet:

Kép

A külső a Steedás ismertetőjelekt tartalmazza, nem is nagyon részletezném, teccik /nem teccik, kinek mi a szája íze...

Hogy a komolyabb dolgokat is említsem, elől 14"-os, hátul 13"-os fékek figyelnek a 18x9.5-es felnik mögött. A fék azé elég komoly méret, a kerék alaphang... legalábbis náluk. Akinek a tárcája engedi, az akár 20"-osakat is rendelhet rá.

A 275ös kerekek azért már elég komoly méretűek... csakhogy megemlítsem, a 2003-2004es Cobráknak is ez a gyári kerékszélessége ;)

A futóművet elég komolyan megdolgozták. Lengőkarok, rugók, stabilizátorok elől/hátul... Nyugodtan fitogtathatjuk a tudásunkat a pályán is :tuzes:

Kép

Következzen hát a lényeg.... A 4literes motor az apróbb bolt-on cuccok mellett kapott egy méretes Roots-típusú kompresszort (ők X-Chargernek nevezik) is, így a gyári 210lóerő 335-re ugrott, a 325Nm nyomaték pedig 495-re nőtt!!! :wow:

Csak hogy továbbra is a spórolásról tudjak beszélni, a megnövekedett teljesítmény ellenére a szabványos fogyasztási adatok megegyeznek a gyári 4literesével...
Egy by-pass rendszer beiktatásával krúzolás közben a kompresszor nem termel nyomást így nincs szüksége extra üzemanyagra sem. Ekkor csupán 3 lóerő szükséges a kompresszor meghajtásához...
Ez azért nem hagzik rosszul!!! :klassz:

Kép

Akinek ez nem elég, az tovább vadíthatja a V6osát, igaz többnyire külső vagy futómű cuccokkal, hiszen az erő azért a spórolás jegyében elégnek tűnik. :twisted:

Lengéscsillapítók, más fékek és betétek, állítható Panhard-rúd...

Kép

A belsőben nekem a Steeda emblémás hangfal már kicsit sok, de végül is mindegy... 335lóról beszélünk :mrgreen:

Szívesen látnék végre egy ilyen power V6-ot élőben is... igaz, lehet hogy ez még odébb lesz, mert árra csak "Megegyezés szerint" van feltüntetve Steedáéknál...
Akkó az biztos nem kevés :monokli:
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára StangMan 2009.03.27 7:43-kor.
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22192
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Steeda QS6

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2008.02.15 7:48

StangMan írta: illetve az olyan éhező, nyomi országokban is mint kishazánk, "elérhető" fogyasztással lehessen aszfaltot szaggatni,
Kíváncsi lennék arra az emberre, aki ezt a gépet a fogyasztása miatt veszi meg. :hulye:

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2318
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2008.02.15 8:26

Ez megint egy semmi értelme dolog, persze jó egyedi autód van nagyon sokért.... Amennyibe belekerül, azért biztosan lehet venni egy JÓ V8-at. Nem hinném, hogy akkor meg van értelme ennek... Most azért a nem nagy eltérésért, ami a fogyasztásnál VALÓS esetben lehet (met ugye más az amit mondnaak és más az amit amikor taposod neki döbbenten látsz :!: ) nem vennék egy szétpörgő motorú autót... (Aki meg spórolni és jól akar menni vegyen Fiat Uno75 i.e. nitrot, ha jól emlékszem le tolták vele a 911-et és nem sokat evett... :twisted: ) Az orrán az a "Sanyi bácsi" tuningol maszk meg simán szégyen.. :oops:

Ja és:
Nem muscle.... Muscle V8, csak a '70-80-as években volt 6-os pl a GNX, de az akkoriban vert mindent és az amik még arra is fanyalogva mondták rá... :?

Ne legyek ennyire negatív tudom, de ha valaki 6-st vesz, az azért veszi, mert olcsó vagy mert keveset egyen, akkor meg minek bele csilliokért tuning? Így nincs sok értelme... :D

Ha már sok pénz és Mustang, akkor ez számomra még mindig az autó, bár itt is a régi sokkal jobban kellene...

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22192
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2008.02.15 8:34

Gondolod, hogy ez a kocsi is belekerül 60 k$-ba?

Meg egy kompresszoros autót nem kell pörgetni, szerintem.

De ennek ellenére szerintem is csak azért csinálnak ilyet, mert az USÁban eladott Mustang-ok nagy része V6-os és hogy lehessen azt is tuningolni.

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2008.02.15 8:35

LeMans67 írta:Ja és: Nem muscle.... Muscle V8, csak a '70-80-as években volt 6-os pl a GNX, de az akkoriban vert mindent és az amik még arra is fanyalogva mondták rá...
Lömi bakker tényleg öreg vagy és egyre öregebb leszel... ez gáz....
Moskomolyan... aszontam mászkl kár... kija..szt érdekli, hogy nem a tradicionális értelemben vett 60as évek erőgépe...

2008-ban egy 335lovas v6-os hagy legyen már izomautó amikor az emberek 90%-a 80lóerős autókat használ napi transzportként...

A többivel nagyjából egyetértek... biztos rohatt drága, annyiért meg vennék egy potensebb V8-at... 1értelmű... de ha valahol a köbcenti, a 2-3 literes autópályás minusz fogyasztás számít (pl. buzi olaszok ... ott volt 900köbcentis Kadett is), annak ez egy kitűnő opció...

Igaz amit a motorra fizet tuningot, abból kb. 5évig járja a fogyasztás különbséget... na mindegy... akkó jó ez a V6 buziknak :mrgreen: (boozit kéretik nem pejoratíve értelmezni ;) )
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22192
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2008.02.15 8:38

Neked mániád a kisebb fogyasztás. Ez a motor csak 600 ccm-mel kisebb, vasból van (míg a V8 alu) és a kompresszorok sem arról ismertek, hogy spórolósak lennének a benzinnel. A V8 nyitott légszürővel és chiptuninggal eléri a 335 LE-t... (Bár valszeg kisebb a nyomatéka)

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2008.02.15 8:39

TomiTomi írta:Gondolod, hogy ez a kocsi is belekerül 60 k$-ba?
Sztem ez olyan 30-33e lehet...
TomiTomi írta:Meg egy kompresszoros autót nem kell pörgetni, szerintem.
Nem is, de ez fent is működik, nem fogy el...

Ha meg azt nézem, hogy nagyjából a motor része 8k lehet, vagyis a motorral annyi mint a GT... akkor is jó opció, hiszen lehet, hogy nem V6, de kompresszoros... remélem nem kell a feltöltés előnyeit részleteznem... lehet hogy nincs az a hang, de ott figyel ~500Nm... meg szerintem az;rt morcosan szólhat...

és a V8-ak V6-ok arányában is igaza van a Tominak...

Szóval meggondolatlanul nem kezdenek 335lovas V6-okat gyártani Steedáék...
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2008.02.15 8:54

TomiTomi írta:Neked mániád a kisebb fogyasztás. Ez a motor csak 600 ccm-mel kisebb, vasból van (míg a V8 alu) és a kompresszorok sem arról ismertek, hogy spórolósak lennének a benzinnel. A V8 nyitott légszürővel és chiptuninggal eléri a 335 LE-t...
A V6 kevesebbet fogyaszt... csak a blokk vas... miről beszélünk, 20kilóról???

Különben meg az EPA adatok szerint a V6 2-2 mérföld/galonnal fogyaszt jobban... az több, mint 10%... van akinek számít...

És igazándiból azt nem értem, hogy ha a V6 nem fogyaszt kevesebbet, sőt... akko mijafaszért nem a V8-akat veszik meg kint... :nemtom: Lehet hogy mégiscsak van fogyasztásbeli különbség???

De látom nem igazán tudjátok az amerikai polgár hogy élte meg a $3/gallonos benzint... most elég vulgáris leszek... a 18éven aluliak csukják be a szemüket...

Szóval úgy élte meg, mint amikor a köztudottan hetero, texasi John fekszik az ágyon becsukott szemmel, és élvezi ahogy az asszony szopogatja a szopogatnivalóját, turkál a nő hajában és csodásan érzi magát a déli zászlós ágyneműben... kinyitja a szemét és észreveszi, hogy egy 200kilós brutál nigger (a rasszista sugallatú szó csak a helyzet nyomatékosításaként került az irományomba) játszik a pélójával és nem az asszony... majd az felkapja, megfordítja és csúnyán seggbetolja, majd kimegy és ugyanezt teszi John asszonyával is, aki csak azt tudja sikongatni: John sosem b...ott meg ennyire ...

na kb. így...

93ban amikor kint voltam, arról beszéltek, hogy alanyi jogon kéne járnija az üzemanyagnak...

Készen vannak... épp ezért van hybrid Escalade meg egy csomó olya takarékossági dolog, amire 8-10éve még csak véletlenül sem gondoltak volna...
A 3e köbcenti alatti autók fogynak nagy számban... az nem érdekel senkit, hogy vesznek 1000db GT500at is, amikor 2millió autót vesznek egy év alatt...

Szóval igen.... én vagyok a balga... tényleg ne számít odaát sem a fogyasztás :monokli:

Tudod, amíg nincs szükség, nem tudja az ember, hogy a szükség esetén mivel tud spórolni... Eddig odaát sem volt és nem tudták mi az és el sem tudták képzelni, hogy miket kellhet tenni... most kezd vmi fogalmuk lenni róla...
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22192
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2008.02.15 9:03

Örülök, hogy a frusztrációdat kieresztetted. :mrgreen:

V6 + kompresszor tuti többet fogyaszt mint egy V8. És a kocsi nehezebb is azonos kényelmi felszerelés mellett.

És hogy Te is megértsd: itt egyszerüen adtak a sz@rnak egy pofont... ;)

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2318
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2008.02.15 9:40

TomiTomi írta:És hogy Te is megértsd: itt egyszerüen adtak a sz@rnak egy pofont... ;)
Hasonló a véleményem, bár én ezt simán csak: ÉRTELMETLEN VEVŐ BUTITÁSNAK NEVEZNÉM...amiknál jó reklámmal szerintme bármi eladható...most azt nyomják, hogy a V6-os keveset eszik és ők beveszik..
Keveset a Seat Arosa és társai esznek...AZ A KEVÉS, a többi csak vevő etetés..

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2008.02.15 10:17

TomiTomi írta:És a kocsi nehezebb is azonos kényelmi felszerelés mellett.
jó lenne ha az ilyenek után utánanéznétek...


"Curb weight, similarly equipped vehicles:
GT 5SPD Manual 3,450 pounds
V6 5SPD Manual 3,300 pounds
"

Ebből én azt fordítottam sekélyes tudásommal, hogy a V6 150fonttal könyebb...
akko gondolom nehezebb :monokli:
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2008.02.15 10:22

TomiTomi írta:V6 + kompresszor tuti többet fogyaszt mint egy V8.
öhöm, ez nem is kérdés... azt is mondták, amit én is, hogy normális használat mellett a gyári V6 fogyasztását produkálja, ami 2-2 mpg-al kevesebb a V8-énál...
Nem kérdés, hogy a szemét kitolva többet fogyaszt...

De tudod,a lényeg a választás lehetősége... ha nem tolod, akkó picivel kevesebbet fogyaszt... vagyis van rá lehetőséged...

Ez megint ilyen USA faszság, mert gyakorlatban azé mindegy, de akkor magyarázzátok meg, miért a V6 fogy, ha többet fogyaszt ???
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2008.02.15 10:28

StangMan írta:Curb weight, similarly equipped vehicles:
GT 5SPD Manual 3,450 pounds
V6 5SPD Manual 3,300 pounds
na ehhez még annyit, hogy elovastam a cikket és az extrák tekintetében voltak az autók azonosan felszereltek...
a különbség: motor, kerekek meg gondolom további 1-2 apróság, ami a V6 és a GT közötti különbséget jelenti
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
Schmidi
Úrvezető
Hozzászólások: 488
Csatlakozott: 2007.05.23 15:24

Hozzászólás Szerző: Schmidi » 2008.02.15 11:01

Csak hogy továbbra is a spórolásról tudjak beszélni, a megnövekedett teljesítmény ellenére a szabványos fogyasztási adatok megegyeznek a gyári 4literesével...
Egy by-pass rendszer beiktatásával krúzolás közben a kompresszor nem termel nyomást így nincs szüksége extra üzemanyagra sem. Ekkor csupán 3 lóerő szükséges a kompresszor meghajtásához...
Vakítást érzek... Normál használatban a kompresszor nem csinál plusz töltést, bypass rendszer nélkül sem! Ha simán a városban használom az autót, és hagyom hogy az automata kényelmesen váltogasson, nem megy a boost gauge 0 fölé!

Meg egy kompresszoros autót nem kell pörgetni, szerintem.
Pörgetheted, de hamarabb elindul mint egy turbós, fent viszont jobban elfogy, tehát igazából nem éri meg.
V6 + kompresszor tuti többet fogyaszt mint egy V8
Városban 15, országúton 11 kényelmes krúzolással.
[url=http://www.schmidi.hu/]| schmidi.hu |[/url]

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2008.02.15 11:20

Schmidi írta:Vakítást érzek... Normál használatban a kompresszor nem csinál plusz töltést, bypass rendszer nélkül sem! Ha simán a városban használom az autót, és hagyom hogy az automata kényelmesen váltogasson, nem megy a boost gauge 0 fölé!
Schmidi, nem érzed az ellentmondást... akko mi a pöcsnek a bypass rendszer???
Én mondjuk jóindulatú vagyok és azt mondom, hogy különböző varázsszavakkal nem tesznek bele még 3kiló vasat 500 dollárért...

Véleményem szerint ez olyan bypass lehet, ami ha nem változik a gázpedálállás, akkor elengedi a nyomást, így az csak pereg pereg ellenállás nélkül ... nem ad pluszt sem, de nem is vesz el... így kissebb a fogyasztás...

Gázadásra meg kell egy kis idő míg felépül a nyomás épp ezért, nem azonnali a hatás...

Mert ha megnézed nálad, de így vana turbómnál is, bármit csinálsz is mondjuk 4ezres fordulaton ott van az a nyomás aminek ott kell lennie...

De asszem azt olvastam a turbó Probe-okról is, hogy ugyanígy voltak megoldva... ha nem változott a gázpedálállás elengedték a nyomást, és "economyban" krúzoltál
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Válasz küldése