Moderátorok: TomiTomi, StangMan
-
TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22192
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
-
Kapcsolat:
Hozzászólás
Szerző: TomiTomi » 2008.03.11 21:41
Németországban már többen ilyen állapotú gyertyát szedtek ki a Mustang-jukból:
Egyrészük szoftver tuningot használt, de az a srác, akinek az autójából származnak ezek a gyertyák, nem. Csak időnként tép az autópályán.
Az nem derült ki számomra, hogy milyen benzinnel jár. Németeknél többen normált töltenek bele... Mindenesetre még faggatom.
Forrás: dr-mustang.com
-
StangMan
- Admin
- Hozzászólások: 7076
- Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
- Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás
Szerző: StangMan » 2008.03.12 4:13
höhhh..... ez durva

-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
-
StangMan
- Admin
- Hozzászólások: 7076
- Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
- Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás
Szerző: StangMan » 2008.03.12 4:25
Tomi, ha megnézed van még ott 2 link 2 topicra... nézd már meg őket, nekem nem volt türtelmem átbogasrászni még 2 oldalt, de az egyikben az egyik srác írta, hogy neki még az egyik (még 1 egyik és felkötöm magam

) henger kipuffogó szelepe is eldeformálódott
elég zordan néznek ki...
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára
StangMan 2008.03.12 7:12-kor.
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
-
TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22192
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
-
Kapcsolat:
Hozzászólás
Szerző: TomiTomi » 2008.03.12 7:10
Igen, tudok olyanról, de azoknak rossz tuning szoftver lett letölve. Egyre inkább az a meggyőződésem, hogy az hülye, aki kb 20 LEért átírja a gyári szoftvert valami barkácsoltra.
-
Bandit
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1035
- Csatlakozott: 2007.07.03 16:22
Hozzászólás
Szerző: Bandit » 2008.03.12 9:21
Kicsit ki vannak fehéredve, ha jól látom a gyertyák. Jó kis szoftver lehet. Valszeg elszegényíti a keveréket. Ügyes! Vagy gyújtásban nem mennek utána a szoftvernek. Itt simán kopogásos égés van... valszeg.
-
TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22192
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
-
Kapcsolat:
Hozzászólás
Szerző: TomiTomi » 2008.03.12 20:38
Bandit írta:Kicsit ki vannak fehéredve, ha jól látom a gyertyák. Jó kis szoftver lehet. Valszeg elszegényíti a keveréket. Ügyes! Vagy gyújtásban nem mennek utána a szoftvernek. Itt simán kopogásos égés van... valszeg.
A szoftver állítja agyújtást is.

Amúgy tényleg az szokot lenni a gond, hogy nagy fordulaton elszegényedik a keverék és túl melegszik a motor.
De mondom mégegyszer, a fnti gyertyák tuning nélküli autóból származnak.

-
Bandit
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1035
- Csatlakozott: 2007.07.03 16:22
Hozzászólás
Szerző: Bandit » 2008.03.13 8:32
TomiTomi írta:
A szoftver állítja agyújtást is.

Amúgy tényleg az szokot lenni a gond, hogy nagy fordulaton elszegényedik a keverék és túl melegszik a motor.
Általában az alapelőgyújtáson sem árt állítani egy picit, mert különben - esetenként - nem éri magát utól a szoftver.
TomiTomi írta:De mondom mégegyszer, a fnti gyertyák tuning nélküli autóból származnak.

Gondolom sima Ford szervízbe jár a mókus a Mustang-jával. Kiváncsi lennék mennyi az alapelőgyújtása. Ráadásul nem ártana megnézni, hogy nincs-e lecsökkentve a benzin nyomása, csakhogy kevesebb CO-t lökjön ki a masina. Nem hiszem, hogy ez simán típushiba, ez annál durvább.
-
StangMan
- Admin
- Hozzászólások: 7076
- Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
- Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás
Szerző: StangMan » 2008.03.13 8:39
Igen, típushibának ELÉG

durva lenne
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
-
TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22192
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
-
Kapcsolat:
Hozzászólás
Szerző: TomiTomi » 2008.03.14 21:50
StangMan írta:Igen, típushibának ELÉG

durva lenne
Azért annyira nem lenne meglepő. Mikor tudnak az USÁban folyamatosan 200al menni? Akár egy-két órán keresztül? Tuti nem erre méretezték a motort.

-
Bandit
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1035
- Csatlakozott: 2007.07.03 16:22
Hozzászólás
Szerző: Bandit » 2008.03.16 20:54
TomiTomi írta:
Azért annyira nem lenne meglepő. Mikor tudnak az USÁban folyamatosan 200al menni? Akár egy-két órán keresztül? Tuti nem erre méretezték a motort.

Ezt ugye te sem gondolod komolyan!? Tudtommal az USA-ban is vannak sebesség korlátozás nélküli Super-Highway-ek. Igaz nem hosszan és csak bizonyos államokban. Azért ott is kijött volna, nem? Ilyen hibáról még csak t
Simán nem megfelelő naftát tankol a koma és/vagy túl alacsony az alapelőgyújtás.
Sokan bedőlnek a 91-es oktánszámnak, szerintem ez lehet az egyik fő ok.
-
TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22192
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
-
Kapcsolat:
Hozzászólás
Szerző: TomiTomi » 2008.03.16 21:30
Bandit írta:Ezt ugye te sem gondolod komolyan!? Tudtommal az USA-ban is vannak sebesség korlátozás nélküli Super-Highway-ek. Igaz nem hosszan és csak bizonyos államokban. Azért ott is kijött volna, nem? Ilyen hibáról még csak t
Simán nem megfelelő naftát tankol a koma és/vagy túl alacsony az alapelőgyújtás.
Sokan bedőlnek a 91-es oktánszámnak, szerintem ez lehet az egyik fő ok.
Figyelj, az eredeti fékek sem arra vannak, hogy 200ról lefékezzél vele, főleg nem többször egymás után. Miért lenne a motor jobban kihegyezve erre?
Amúgy én is abban bízom, hogy normállal járt a srác és azérrt jött ki neki. De erről eddig nem nyilatkozott. Lehet, hogy PÜben rákérdezek még.
-
Bandit
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1035
- Csatlakozott: 2007.07.03 16:22
Hozzászólás
Szerző: Bandit » 2008.03.16 21:55
TomiTomi írta:
Figyelj, az eredeti fékek sem arra vannak, hogy 200ról lefékezzél vele, főleg nem többször egymás után. Miért lenne a motor jobban kihegyezve erre?
Amúgy én is abban bízom, hogy normállal járt a srác és azérrt jött ki neki. De erről eddig nem nyilatkozott. Lehet, hogy PÜben rákérdezek még.
Szerintem elől-hátul hűtött tárcsád van, mi a gond vele?
200-nál mennyit forog a motorod, 3000 körül?
Akkor nekem miért bírja a motorom ezt a fordulatot stabilan?
-
TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22192
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
-
Kapcsolat:
Hozzászólás
Szerző: TomiTomi » 2008.03.16 22:16
Bandit írta:Szerintem elől-hátul hűtött tárcsád van, mi a gond vele?
Morog és nem fékez valami jól.
Bandit írta:200-nál mennyit forog a motorod, 3000 körül?
Akkor nekem miért bírja a motorom ezt a fordulatot stabilan?
Ha krúzolsz, akkor tényleg nem forog sokat. De szerintem a németek egy része bémvékkel, ódikkal és mercikkel "versenyez" a pályán. Szvsz nem sokat mehetnek ötösben.
-
Bandit
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1035
- Csatlakozott: 2007.07.03 16:22
Hozzászólás
Szerző: Bandit » 2008.03.16 22:29
TomiTomi írta:
Morog és nem fékez valami jól.
Ez lehet a tárcsa, vagy a betét gyengébb anyagminősége miatt is. Sajnos ez jellemző, de a rendszer még ettől tud jobbat, csak 3 dodóval drágább cuccra kell cserélni a gyárit amikor az elkopott.
TomiTomi írta:
Ha krúzolsz, akkor tényleg nem forog sokat. De szerintem a németek egy része bémvékkel, ódikkal és mercikkel "versenyez" a pályán. Szvsz nem sokat mehetnek ötösben.
Nekem már 150-160 körül is 3000-et forog a rövidebb áttétel miatt.
persze én sosem versenyzem...

-
somi
- Városi versenyző
- Hozzászólások: 3643
- Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
- Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás
Szerző: somi » 2008.03.16 22:35
Fogadjunk, hogy az enyémre nem is lehet ilyen vacak szoftvereket feltölteni. Az még nem hagyja magát, okos-ügyes verdácska, nulla elektronika, nagyon helyesen
Vissza kell térni a gyökerekhez, mert a sok lökött júzer széthajtja szegény pónikat.
