Oldal: 1 / 5
Elégnek a gyertyák?
Elküldve: 2008.03.11 21:41
Szerző: TomiTomi
Németországban már többen ilyen állapotú gyertyát szedtek ki a Mustang-jukból:
Egyrészük szoftver tuningot használt, de az a srác, akinek az autójából származnak ezek a gyertyák, nem. Csak időnként tép az autópályán.
Az nem derült ki számomra, hogy milyen benzinnel jár. Németeknél többen normált töltenek bele... Mindenesetre még faggatom.
Forrás: dr-mustang.com
Elküldve: 2008.03.12 4:13
Szerző: StangMan
höhhh..... ez durva

Elküldve: 2008.03.12 4:25
Szerző: StangMan
Tomi, ha megnézed van még ott 2 link 2 topicra... nézd már meg őket, nekem nem volt türtelmem átbogasrászni még 2 oldalt, de az egyikben az egyik srác írta, hogy neki még az egyik (még 1 egyik és felkötöm magam

) henger kipuffogó szelepe is eldeformálódott
elég zordan néznek ki...
Elküldve: 2008.03.12 7:10
Szerző: TomiTomi
Igen, tudok olyanról, de azoknak rossz tuning szoftver lett letölve. Egyre inkább az a meggyőződésem, hogy az hülye, aki kb 20 LEért átírja a gyári szoftvert valami barkácsoltra.
Elküldve: 2008.03.12 9:21
Szerző: Bandit
Kicsit ki vannak fehéredve, ha jól látom a gyertyák. Jó kis szoftver lehet. Valszeg elszegényíti a keveréket. Ügyes! Vagy gyújtásban nem mennek utána a szoftvernek. Itt simán kopogásos égés van... valszeg.
Elküldve: 2008.03.12 20:38
Szerző: TomiTomi
Bandit írta:Kicsit ki vannak fehéredve, ha jól látom a gyertyák. Jó kis szoftver lehet. Valszeg elszegényíti a keveréket. Ügyes! Vagy gyújtásban nem mennek utána a szoftvernek. Itt simán kopogásos égés van... valszeg.
A szoftver állítja agyújtást is.

Amúgy tényleg az szokot lenni a gond, hogy nagy fordulaton elszegényedik a keverék és túl melegszik a motor.
De mondom mégegyszer, a fnti gyertyák tuning nélküli autóból származnak.

Elküldve: 2008.03.13 8:32
Szerző: Bandit
TomiTomi írta:
A szoftver állítja agyújtást is.

Amúgy tényleg az szokot lenni a gond, hogy nagy fordulaton elszegényedik a keverék és túl melegszik a motor.
Általában az alapelőgyújtáson sem árt állítani egy picit, mert különben - esetenként - nem éri magát utól a szoftver.
TomiTomi írta:De mondom mégegyszer, a fnti gyertyák tuning nélküli autóból származnak.

Gondolom sima Ford szervízbe jár a mókus a Mustang-jával. Kiváncsi lennék mennyi az alapelőgyújtása. Ráadásul nem ártana megnézni, hogy nincs-e lecsökkentve a benzin nyomása, csakhogy kevesebb CO-t lökjön ki a masina. Nem hiszem, hogy ez simán típushiba, ez annál durvább.
Elküldve: 2008.03.13 8:39
Szerző: StangMan
Igen, típushibának ELÉG

durva lenne
Elküldve: 2008.03.14 21:50
Szerző: TomiTomi
StangMan írta:Igen, típushibának ELÉG

durva lenne
Azért annyira nem lenne meglepő. Mikor tudnak az USÁban folyamatosan 200al menni? Akár egy-két órán keresztül? Tuti nem erre méretezték a motort.

Elküldve: 2008.03.16 20:54
Szerző: Bandit
TomiTomi írta:
Azért annyira nem lenne meglepő. Mikor tudnak az USÁban folyamatosan 200al menni? Akár egy-két órán keresztül? Tuti nem erre méretezték a motort.

Ezt ugye te sem gondolod komolyan!? Tudtommal az USA-ban is vannak sebesség korlátozás nélküli Super-Highway-ek. Igaz nem hosszan és csak bizonyos államokban. Azért ott is kijött volna, nem? Ilyen hibáról még csak t
Simán nem megfelelő naftát tankol a koma és/vagy túl alacsony az alapelőgyújtás.
Sokan bedőlnek a 91-es oktánszámnak, szerintem ez lehet az egyik fő ok.
Elküldve: 2008.03.16 21:30
Szerző: TomiTomi
Bandit írta:Ezt ugye te sem gondolod komolyan!? Tudtommal az USA-ban is vannak sebesség korlátozás nélküli Super-Highway-ek. Igaz nem hosszan és csak bizonyos államokban. Azért ott is kijött volna, nem? Ilyen hibáról még csak t
Simán nem megfelelő naftát tankol a koma és/vagy túl alacsony az alapelőgyújtás.
Sokan bedőlnek a 91-es oktánszámnak, szerintem ez lehet az egyik fő ok.
Figyelj, az eredeti fékek sem arra vannak, hogy 200ról lefékezzél vele, főleg nem többször egymás után. Miért lenne a motor jobban kihegyezve erre?
Amúgy én is abban bízom, hogy normállal járt a srác és azérrt jött ki neki. De erről eddig nem nyilatkozott. Lehet, hogy PÜben rákérdezek még.
Elküldve: 2008.03.16 21:55
Szerző: Bandit
TomiTomi írta:
Figyelj, az eredeti fékek sem arra vannak, hogy 200ról lefékezzél vele, főleg nem többször egymás után. Miért lenne a motor jobban kihegyezve erre?
Amúgy én is abban bízom, hogy normállal járt a srác és azérrt jött ki neki. De erről eddig nem nyilatkozott. Lehet, hogy PÜben rákérdezek még.
Szerintem elől-hátul hűtött tárcsád van, mi a gond vele?
200-nál mennyit forog a motorod, 3000 körül?
Akkor nekem miért bírja a motorom ezt a fordulatot stabilan?
Elküldve: 2008.03.16 22:16
Szerző: TomiTomi
Bandit írta:Szerintem elől-hátul hűtött tárcsád van, mi a gond vele?
Morog és nem fékez valami jól.
Bandit írta:200-nál mennyit forog a motorod, 3000 körül?
Akkor nekem miért bírja a motorom ezt a fordulatot stabilan?
Ha krúzolsz, akkor tényleg nem forog sokat. De szerintem a németek egy része bémvékkel, ódikkal és mercikkel "versenyez" a pályán. Szvsz nem sokat mehetnek ötösben.
Elküldve: 2008.03.16 22:29
Szerző: Bandit
TomiTomi írta:
Morog és nem fékez valami jól.
Ez lehet a tárcsa, vagy a betét gyengébb anyagminősége miatt is. Sajnos ez jellemző, de a rendszer még ettől tud jobbat, csak 3 dodóval drágább cuccra kell cserélni a gyárit amikor az elkopott.
TomiTomi írta:
Ha krúzolsz, akkor tényleg nem forog sokat. De szerintem a németek egy része bémvékkel, ódikkal és mercikkel "versenyez" a pályán. Szvsz nem sokat mehetnek ötösben.
Nekem már 150-160 körül is 3000-et forog a rövidebb áttétel miatt.
persze én sosem versenyzem...

Elküldve: 2008.03.16 22:35
Szerző: somi
Fogadjunk, hogy az enyémre nem is lehet ilyen vacak szoftvereket feltölteni. Az még nem hagyja magát, okos-ügyes verdácska, nulla elektronika, nagyon helyesen
Vissza kell térni a gyökerekhez, mert a sok lökött júzer széthajtja szegény pónikat.
