Oldal: 1 / 2

2008-2009 Ford Racing Cobra Jet Mustang (FR500CJ)

Elküldve: 2008.06.16 19:13
Szerző: TomiTomi
Ismét Cobra Jet

Nyár vége felé Ford piacra hozza az új Cobra Jet-es Mustang-ot, 40 évvel az eredeti 428-as után. A mostani Mustang Cobra Jet a GT500 5,4 l-es, kompresszoros motorján alapuló motort kap. A kocsit gyorsulási versenyzők számára készítik és 50 db-os szériát terveznek. A lista ára 69 900 $ lesz, de széria nagysága előrevetíti, hogy komoly felárral fogják a kiválasztott kereskedők őket értékesíteni.
Forrás: Auto Blog



Kép
1968-as Ford Mustang 428 CJ

Elküldve: 2008.06.17 12:35
Szerző: TomiTomi
2008 Ford Mustang FR500CJ

1968-ban Ford rohammal bevette az NHRA Winternationals-t a Cobra Jet Mustang-gal. Csak 50 darab készült, melyet Ford kereskedők és Ford versenyzők kapta és az első megjelenésekor a Cobra Jet nyert

40 évvel ezután Ford Racing ismét örömmel jelenti be, hogy NHRA követelményeknek megfeleő versenyautót fejleszt, a 2008-as Cobra Jet Mustang-ot. Már szárnyra kaptak hírek és azt szeretnénk, hogy első kézből kapja az információkat.

A 2008-as Ford Racing Cobra Jet Mustang (FR500CJ) egy gyári versenyautó lesz gyorsulási versenyekre, amely már csak minimális módosításokat igényel. Bár a részleteket még nem közöljük, azért a következő jól meg mutatják, hogy mire számíthat.

Ford Racing alkatrész szám: M-FR500-CJ

Cél:
- Mustang-ot készíteni, mely igazi A Stock réstvevő
- elsőre 50 darab elkészítése
- csak pályahasználatra (a VIN-t egy sorozatszám helyettesíti)
- várható ára, $64,990 WD, $69,990 MSRP
- Modellév: 2008
- gyártás: 2008 decemberében, kiszállítás 2009 februárjában

Adatok:
- 400 LE (kb.) 5.4L DOHC V8-as feltöltött motor
- 6-sebességes kézi váltó, esetleg opcionálisan automata váltó
- NHRA követelményeinek megfeleő 10,00 sec negyedmérföld
- NHRA követelményeinek megfelelő belső
- könnyű súly: 1480 kg (kb.)
- egyéni optikai tuning
- gyorsulási versenyre való gumi és felni kombináció
- Cobra Jet grafikai csomag
Forrás: FoMoco

Kép

Elküldve: 2008.10.04 8:11
Szerző: TomiTomi
Ford Racing tesztjén

2008 Ford Mustang FR500CJ (Cobra Jet)

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/vKe2VsJdUZk&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/vKe2VsJdUZk&hl ... 2=0xcd311b" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

:shake:

A SEMA-n fogják bemutatni. ;)

Elküldve: 2008.10.08 7:01
Szerző: TomiTomi
Első fotók:

Kép

További képek itt.

Elküldve: 2008.11.04 20:54
Szerző: TomiTomi
És továbbiak: :rrr:

Kép

Az FR500CJ gyári versenyautó lesz alvázszám nélkül, amely minimális felkészítéssel mehet a versenypályára. 400 lóerős, 5,4-es feltöltött motor kézi 6 sebességes váltóval lesz a széria, opcionálisan 3 sebességes autómatával is kapható. A kocsi könnyű: 1500 kg és megfelel az NHRA előírásainak, Cobra Jet kerekek 15″ x 4″ (elöl) & 15″ x 10″ (hátul). Ford 50 darabos szériával indít és a kocsik listaára 69 900,- $

Elküldve: 2008.11.04 21:17
Szerző: trafo2000
Sportolni akarok! :burnrubber:

Elküldve: 2008.11.04 21:21
Szerző: somi
trafo2000 írta:Sportolni akarok! :burnrubber:
Tollaslabda? :roll:

Elküldve: 2008.11.04 21:22
Szerző: TomiTomi
Én is. :burnout:

Elküldve: 2008.11.04 22:39
Szerző: trafo2000
somi írta:
trafo2000 írta:Sportolni akarok! :burnrubber:
Tollaslabda? :roll:
Somi,te tollasozol a box utca mögött,én meg sportolok a verseny mustangal :sziapici: :stang:

Elküldve: 2008.11.11 20:34
Szerző: TomiTomi
A SEMA-n

Kép

További képek.

Elküldve: 2008.12.02 10:54
Szerző: TomiTomi
Nagyfelbontású képek a 2008-as Cobra Jet Mustang-ról a seriuos wheels-en. ;)

Elküldve: 2008.12.19 8:32
Szerző: TomiTomi
És jönnek le a szalagról:

Kép

Az elsőt Brent Hajek vehette át.

Kép

Elküldve: 2009.01.07 22:03
Szerző: TomiTomi
Kép

Képek a gyártósorrol itt.

Elküldve: 2009.01.07 23:29
Szerző: trafo2000
Hát,a belsején még gyúrhattak volna.De ha azért ilyen mert nem lett kész időre de már kellett a kép és csak összeszórták,akkor jó.
Kép

Elküldve: 2009.01.14 7:36
Szerző: StangMan
Az igazság az, hogy az összes "R"-es Mustang (értsd a Cobra R-ek), tök gyári alapbelsőt kaptak, pontosan azért, mert a versenyző úgyis kidobálna belőle mindent és csak azt hagyja bent ami kell, illetve saját ízlése szerint tol bele plusz dolgokat...

Ezért pl. az ülések is a leggagyibb űlések voltak, mert egy versenyautóban nagyon fontos, és az az amit elsőnek cserélnek...

Kivétel a 2000 Cobra R, amiben gyárilag igen jó Recarok voltak...

Szóval ez egy alap belső, néhány jó műszerrel azt ennyi.... mindenki beleteszi ami még kell neki ;)