Oldal: 1 / 4

2010- Ford Shelby GT500 Super Snake

Elküldve: 2009.06.26 20:36
Szerző: TomiTomi
2010 Ford Shelby GT500 Super Snake

Kép

Szal az új GT500-ashoz is van Super Snake csomag. ;)

További képek itt.

Elküldve: 2009.06.27 20:22
Szerző: STRELI
huuuuh de vaddisznó :evil: 8)

Elküldve: 2009.06.29 8:33
Szerző: LeMans67
Ez a forma és szín :klassz:

Elküldve: 2009.06.29 10:57
Szerző: Chopper
Shelby Super Snake: 725 gonosz lóerő

Az eleve félelmetes GT500-ast vadították tovább Carroll Shelby tuningműhelyében, félelmetes eredménnyel.

Kép

Bár már a gyári sportváltozatra is ráaggatták a Shelby nevet, az mégis a Ford mérnökeinek munkája. Ennek megfelelően látványos, de messze nem használja ki az 5,4 literes, kompresszoros V8-asban rejlő lehetőségeket, és a gyári mérnököknek persze arra is figyelniük kellett, hogy az autó még utcai használatra is alkalmas maradjon. A névadó Carroll Shelby saját tuningműhelyében azonban tovább hergelték az amúgy is életveszélyesnek látszó kupét - ez lett a Super Snake.

A mechanikus feltöltő, a kipufogórendszer és a motorvezérlő elektronika átdolgozásával sikerült 725 lóerőt kimasszírozni az eredeti Ford blokkból, ami önmagában még nem példa nélküli mutatvány, de ebben az autóban határozottan veszélyesnek tűnik. Hiába a hatdugattyús fékek, az állítható csillapítású rugóstagok, a rövid de kőkemény rugók és a 20 hüvelykes felnik alig látható gumiréteggel, az alapkonstrukción nem változtattak. Maradt az őskori merev hátsó tengely, ami már a kevésbé brutális Mustangok vezetéséből is kalandot csinál. És a Shelbynél a Super Snake-et utcára szánják, nem versenypályára.

Az egészben az a legszebb, hogy az egyik legerősebb Mustang nem is igazán hivalkodik a képességeivel. Csak a középen kissé megemelt, elöl széles légbeömlővel ellátott motorháztető és egy kisebb hátsó légterelő jelzi, hogy nem egy gyári GT500-ast látunk, pedig ennek az autónak kevés komoly ellenfele akad, legalábbis amíg az út egyenes.

Egy GT500-asból Super Snake-et csináltatni persze nem olcsó - 33 495 dollárba, azaz 6,6 millió forintba kerül az átalakítás - de még így is ez az egyik legolcsóbb módja, hogy 700 lóerő feletti teljesítményű autóhoz jusson, aki erre vágyik.

Forrás: totalcar.hu

Angolul tudóknak... ;)

Standard Features:

• Shelby/Ford Racing Whipple 630 HP supercharger
• Shelby/Super Snake hood with pins
• Carbon fiber body components
• SHELBY deck lid letter kit
• Super Snake badging (front grille and front fenders)
• Sequential tail lights
• Shelby Super Snake striping
• Front and rear brake duct kit
• Quarter window scoops or block-offs
• CSM consecutively numbered dash plaque and engine plate
• Shelby Super Snake door sill plates
• Light bar with third brake light (convertible)
• Shelby/Baer 6-piston caliper front brake system and rear rotors
• Borla cat-back exhaust system
• Shelby/Ford Racing suspension w/ adjustable damper
• Short-throw shifter
• Cold air intake system
• Custom drive shaft (700+ horsepower package)
• 3.73:1 differential
• 20″ Shelby/Alcoa Super Snake wheels and Pirelli P-Zero tires
• Shelby three piece floor mat set
• Aesthetic engine kit with billet fluid caps and dip stick handle
• Center gauge cluster with Autometer Carroll Shelby signature carbon fiber faced gauges
• Aluminum Shelby map light accent and satin door lock knobs
• Shelby embroidered headrest
• Center console with Shelby logo

Package Price: $29, 495 (630 HP), $33, 495 (700+ HP)

Elküldve: 2009.06.29 12:15
Szerző: trafo2000
Túl magas már az eleje így,elég traktorszerű.Gyári motorháztető kellene rá.

Elküldve: 2009.06.29 13:14
Szerző: szireta68
trafo2000 írta:Túl magas már az eleje így,elég traktorszerű.Gyári motorháztető kellene rá.
nekem tecc az eleje, szeretnék én ill'en traktorral 'szántani'.. :D
a gyári tető alatt, lehet, hogy nem férne el a cucc :D

Elküldve: 2009.06.30 5:33
Szerző: StangMan

:rrr: disznóóóóóó

@Trafo: A kevés alkalmak egyike amikor az egész optikának gyakorlati értéke is van... a tévedéssekkel ellentétben nem elsősorban az, hogy friss levegőt vigyen a légszűrőhöz, hanem elsőroban az, hogy a motortérben keletkezett forróságot "kiszippantsa" onnan

vhol van is egy cikk, ahol megmutatjak micsoda labirintus van a motorhazteto aljan (ezért a magasitas, mert az alja belulrol nem magasabb)... meg legyenek a legorvenyek és a viz ne tudjon bejutni...

Elküldve: 2009.06.30 13:02
Szerző: trafo2000
Értem,tök jó hogy nem fake meg hasznos,nekem esztétikai oldalról nem jön be.Azért elmászkálnék vele duzzogva.Ez off itt de sosem találnátok ki a zo6 os Corvette melyik alkatrésze nem teccik nekem.Természetesen a motortető.

Elküldve: 2009.08.18 15:06
Szerző: TomiTomi
Motor Trend első tesztje: 2010 Ford Shelby GT500 Super Snake

Kép

Teljesítménymérésnél 635 LE-t mértek rajta, ami a főtengelyen 730-760 LE közötti érték. :rrr: A cikkíró leginkább arról ír, hogy ezt a teljesítményt ez az autó nem tudja az útra vinni. Összehasonlítják sima GT500-assal, s gyorsulásban 100 km/h-ig gyorsabb, s csak 110 felett húz el a Super Snake.

További képek itt.


Műszaki adatok

Elrendezés: orrmotor, hátsókerék hajtás
Motor: feltöltött, 90 fokos V8-as, aluminium blokk és hengerfejek, DOHC, 4 szelep hengerenként, 5411 ccm, 750 LE @ 6200 ford/min, 963 Nm @ 5000 ford/min
Váltó: 6-sebességes kézi
Végáttétel: 3.73:1
Fékek: elöl/hátul 14,0" hütött tárcsa, ABS
Felnik: elöl 9,0 x 20"; hátul 10,0 x 20"
Gumik: elöl 255/40R20 96W; hátul 285/30R20 90W Pirelli PZero
Gyorsulás (0-96 km/h): 4,1 s
Negyedmérföld: 12,0 sec @ 192 km/h
Alapára: 84 390 $

Elküldve: 2009.08.18 16:37
Szerző: doGmAI
Tényleg ne vegyétek kötözködésnek, de Carroll Shelby

Elküldve: 2009.08.18 20:23
Szerző: TomiTomi
Chopper kolléga totalcart idézte. :mrgreen:

Elküldve: 2009.08.18 21:12
Szerző: Chopper
doGmAI írta:Tényleg ne vegyétek kötözködésnek, de Carroll Shelby
Elnézést kérek, javítottam! ;)

A második 'r' betűt pirosra színeztem, ahogy kérted :monokli: :laza:

Elküldve: 2009.08.21 1:21
Szerző: StangMan
TomiTomi írta:Motor Trend első tesztje

Érdekes, hogy "csak" 285ös kerekek vannak rajta... Tominak 275-ösök, és a sima 300ló is keményen elforgatja azokat... akkor a 285 mennyire harmatos majd 3szor annyi lóerőhöz :roll:

Nemtom, szvsz a 19es kerék is elég lenne, 335ös gumik meg igen csak kellenének oda... vagy a 335 már nem férne be alá, Tomi?

Meg több helyen is olvastam, hogy a peresebb gumiknak kisebb a trakciója...

Elküldve: 2009.08.21 8:36
Szerző: TomiTomi
Hát a 2005-9-es Stangre 285-ös fér változtatás nélkül. Szerintem úg 400 LE-re lenne ideális. (Na majd az új Coyote motorral...)

A túl széles gumi is rossz, mert akkor meg nincs elég súly rajta...

Elküldve: 2009.09.10 13:42
Szerző: TomiTomi
Autoblogosok kezeik közé kaparintották az új Super Snake-et:

First Drive: 2010 Shelby Super Snake

Kép

Lelkes, hogy végre egy autó, amely 750 LE-t az utra át tud vinni. Viszont a hangja nem tetszik nekik.

Kép

További képek itt.