Telefonon hívott egy srác, aki érdeklődött, hogy 2010-es Msutang-nak hogyan kell átalakítani a hátsó lámpáit, hogy megfeleljen az EU előírásainak. Keresgéltem a nagy német fórumban, sajnos konkrétum kevés volt, azért topiknyitónak talán elég.
Forgalombahelyezéshez szükséges átalakítások Németországban
- a fényszórók egyedi engedélyt kapnak, mert nincs E (és magasság állítás sincs)
- a gyári HID (xenon) nem helyezhető forgalomba
- elöl a 4 sárga helyzetjelzőt lekötik. Két helyzetjelzőt fúrnak a fényszórókba felülről
- eredeti amerikai nappali fényszórók nem használhatóak
- hátsó oldalsó piros helyzetjelzők üzemelhetnek
- hátsó ködlámpa-kapcsoló beszerelése
- ködlámpa integrálható a hátsó lámpába, így nem kell külön felszerelni
- a szekvenciális piros hátsó indexek kiiktatása. Helyette a 4 tolatólámpa egy-egy lámpáját használják indexként. Sárga izzó kerül bele.
- kipufogót nem kell változtatni
Sajnos konkrétan nem írták le, hogy hogyan alakítják át a hátsó lámpát. Viszont annyit írnak, hogy kevesebb gondot jelent, mint a 2005-2009es modellé.
Forgalombahelyezéshez szükséges átalakítások (2010-2013)
Moderátorok: TomiTomi, StangMan