Oldal: 1 / 4
2007 Saleen Parnelli Jones Limited Edition Mustang
Elküldve: 2007.07.10 21:30
Szerző: TomiTomi
Saleen írta:SPECIFICATIONS 2007 SALEEN PARNELLI JONES
GENERAL
Curb Weight, lb. est 3356
Weight Distribution, F/R 53/47
Fuel Capacity, gal. 16
Wheelbase, in. 107.1
Track, F/R 62.8/63.9
Width 74
Length 189.1
Height 56
Trunk Space, cubic ft. 13.1
ENGINE
Type
5.0L, 3V, SOHC V-8 cid High Compression
Bore and Stroke
3.55 x 3.80 in.
Displacement 5.0 liters, 302 cu in.
Exhaust System Saleen Stainless, 2.5 in. Variable Exhaust
Horsepower 400 bhp @ 6000 RPM
Torque 390 lb-ft @ 4700 RPM
Fuel Premium Unleaded 91 Octane
Intake Saleen Design Shaker Hood with Hi-Flow Inlet Tube and Air Box
DRIVETRAIN
Transmission, Standard Saleen Quick Ratio 5-Speed Transmission
8.8 in. Differential 3.73:1 Ratio Standard, Manual Transmission
AIR MANAGEMENT DESIGN
Limited Edition Exclusive Grabber Orange Paint with Black Hood Stripe, Black Side Stripe and Black Deck Lid
Limited Edition Injection Molded TPO Front Facia/Race Inspired Air Dam
Limited Edition Injection Molded TPO Side Skirts
Limited Edition Hood Pins
Limited Edition Chrome Trim Front & Rear
Limited Edition Injection Molded TPO Rear Facia
Limited Edition Injection Molded TPO Quarter Window Panels
Limited Edition "1970" Replica Wing
Racing Inspired Billet Gas Cap
Limited Edition Rear Window Sports Slats
Limited Edition Reusable Static Cling Race and Signature Decals
Limited Edition Badging
Limited Edition "1970" Commemorative Championship Wreat
Saleen Design Aluminum "Shaker" Hood
Saleen Integrated Front Turn Signals
Saleen Designed Center Body Panel
SUSPENSION
Front MacPherson strut with lower control arm; Saleen Racecraft system including N2 struts with linear-rate coil-over springs; 1.38-in. tubular stabilizer (anti-roll) bar with urethane pivot bushings; specially calibrated suspension settings
Rear Live axle located by three links plus a Panhard rod; Saleen Racecraft system including direct-acting, linear-rate coil spings and N2 shocks; 0.79-in. stabilizer (anti-roll) bar; specially calibrated suspension settings
STYLING AND INTERIOR
Limited Edition orange and black leather sport seats with badging
Limited Edition instrument cluster
Limited Edition guage pod with individual oil pressure and oil temp guages
Limited Edition shift knob
Limited Edition floor mats and sill plates
Limited Edition performance driving pedals with driver foot brace
Limited Edition stering wheel emmblem
Limited Edition graphics and badging
Limited Edition serialized number
Limited Edition console plaque
Shaker 500 / CD-6 radio
Saleen 200 MPH speedometer with black face guages
Saleen dash vents and bezels
Saleen / Parnelli Jones key fob
Saleen owners document portfolio and warranty guide
BRAKES
Power assisted 4-Wheel ABS
Saleen 14' slotted and vented front disc brake systemwith Saleen 4 piston calipers Standard
11.8 in. Disc (Rear) Standard
WHEELS AND TIRES
Saleen mini-lite inspired aluminum wheels with Limited Edition center cap
19 in. x 9 in. Front Standard
19 in. x 10 in. Rear Standard
Pirelli Extreme Performance Summer Tires
285/35ZR19 (Front) Standard
285/35ZR19 (Rear) Standard
Listaára kereken 60k $
Forrás: Saleen
Elküldve: 2007.07.10 21:30
Szerző: TomiTomi
Elküldve: 2007.07.10 21:42
Szerző: TomiTomi
A Motor Trend cikke az 1970-es Ford Mustang Boss 302-vel együtt mutatja be.
Motor Trend
képtára és a hozzátartozó
teszt.
Itt mindkét kocsi műszaki adatai megtekinthetőek.
Ki Parnelli Jones?
Egy amerikai autóversenyző, aki többek között 1970ben Boss 302-es Mustanggal megnyerte az SCCA Trans-Am címet. Az autóján a 15ös szám volt.
Elküldve: 2007.07.10 23:08
Szerző: StangMan
széééép... jól néz ki ezzel a fényezéssel...de ami über, az a régi kerék modern reinkarnációja... szerintem mega fasza
Elküldve: 2007.07.11 6:15
Szerző: TomiTomi
Nekem is nagyon tecc. Pont annyit változtattakat a GTn, ami nekem még bejön.
Számomra egyértelműen a legszebb Saleen.
Svájcban van egy március óta, de sajna még nem tudták levizsgáztatni...
Így még csak képeket láttam arról is.
Elküldve: 2007.07.11 6:28
Szerző: StangMan
TomiTomi írta:Svájcban van egy március óta, de sajna még nem tudták levizsgáztatni...
csak nem túl sárga volt nekik???
buzik ezek a svájciak
Elküldve: 2007.07.11 7:05
Szerző: LeMans67
Nagyon eltalálták a régi, modern változatát! Szép ez a gép, jó a szín összeállítás is és, hogyn incs rajta a 15-ös szám.
Ami már kicsit zavaró nekem, az a LADA korszakos hátsóablak napfényróló megoldása. A másik ami szerintem nem áll jól ennek a gépenk a motorháztető rögzítő. Nem illik ehhez a modern formához. A régi az nyers erő volt ezen az újon azért látszik, hogy már kordába szedett modern vadló. A belsőben is lehetne simán fekte a bőr sárga betét nélkül.
Elküldve: 2007.07.11 7:17
Szerző: TomiTomi
StangMan írta:TomiTomi írta:Svájcban van egy március óta, de sajna még nem tudták levizsgáztatni...
csak nem túl sárga volt nekik???
Nem, túl fekete volt a csík rajta.
Sok gond van a Parnellivel. Néhány amire emlékszem:
- motorháztető biztosítás
- kiálló légbeömlő
- oltárian hangos (ezt a Motor Trend is írta)
- hidegen a CO szintje nem fele meg egy mai autóénak
Elküldve: 2007.07.11 8:29
Szerző: Bandit
TomiTomi írta:StangMan írta:TomiTomi írta:Svájcban van egy március óta, de sajna még nem tudták levizsgáztatni...
csak nem túl sárga volt nekik???
Nem, túl fekete volt a csík rajta.
Sok gond van a Parnellivel. Néhány amire emlékszem:
- motorháztető biztosítás
- kiálló légbeömlő
- oltárian hangos (ezt a Motor Trend is írta)
- hidegen a CO szintje nem fele meg egy mai autóénak
Gond???
Komformisták!!!
Ez egy igazi vadállat, nem holmi hybrid.
Ez kb. olyan mint amikor abban "a brit műsor"-ban feszegették a GT fogyasztását...
Elküldve: 2007.07.11 10:03
Szerző: TomiTomi
Szabály az szabály!
Elküldve: 2007.08.16 0:05
Szerző: TomiTomi
Parnelli Jones Edition Mustang
<object width="408" height="262"><param name="movie" value="
http://webridestv.com/xml/wbembedplayer ... ram><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
http://webridestv.com/xml/wbembedplayer ... 014935.jpg" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="408" height="262"></embed></object>
Elküldve: 2007.08.16 0:21
Szerző: StangMan
nagyon szép ez az autó...
jó brutál a hangja... és ezen abszolúte bejön a króm keret elől és hátul is...
Steve Saleenon meg mindig elmosolyodok, a világ egyik legnagyobb Mustang guruja olyan fejjel, mint egy internetes pedofil
Elküldve: 2007.12.13 11:52
Szerző: TomiTomi
A svájci Parnellit végre sikerült a gazdájának üzembe helyeztetnie. Több mint fél évébe került...
Mondjuk sok nem juthatott el ebből az autóból Európába...
Elküldve: 2007.12.14 6:03
Szerző: StangMan
épp tegnap olvastam róla, és gondoltam frissítem a topikot, de Tomi megtette....
szép ez az autó!!!!
Elküldve: 2007.12.14 7:59
Szerző: TomiTomi
Nekem is nagyon tetszik. Ez a Saleen tetszik a legjobban.
Hol olvastál róla?