Tomibá írta:Szia!
Olvastam a paripáról, gratula hozzá!
Mindig ilyen szép belső volt az álmom mint amilyen a tiédben van!
Mustang belső azóta sem sikerült szebbre szerintem.
De ritka mint a fehér holló kézi váltóval meg pláne, és hogy eladó is legyen
az már csoda lenne Magyarországon!
Neked biztos elmondták hogy mi a különbség a vezérlőprogram csere, és az új vezérlő chip között amit
te vettél bele. Azt látom hogy az automatához nagyon ajánlják, de nekem kézi van ez számít?
Az MMC amit írtam 55000FT- ért csinálja meg"+25HP!?", de az nem új CHIP csak program!
Nagyon dicsérik ezt is egyébként.
http://www.autochip.hu/ford-chiptuning" onclick="window.open(this.href);return false;
A hengerfejed és tengely mennyit dobott, van rá adatod meglett így a 300HP?
Szia!
Köszönöm a kedves szavakat az autómról!
Sajnos, a chip-el és a mesterrel kapcsolatban több szempontból is ki kell ábrándítsalak. A 94-es Mustag computere még meglehetősen egyszerű fajta, nem lehet úgy átprogramozni, mint a korszerűbb autókét. Az egyetlen megoldás a chip csere, ehhez pedig mindenképpen érdemes kipróbált helyről beszerezni a chip-et. Az enyém ide szállítva, beszerelve, az autómra optimalizálva 90 ezer forint volt. Több, mint az általad említett, de kevesebb, mint, amibe a motor felújítás kerül egy nem megfelelő tuningtól!
Egyébként a helyedben nem a chiptuninggal kezdeném, mert rengeteget tud ártani, ha egy nem megfelelő állapotú motorra teszik. Mindenek előtt, fel kellene mérned, hogy a motor milyen állapotban van. Fogyaszt-e olajat, füstöl-e stb.+ kellene egy kompresszió mérés a hengereken. (ez egy olcsó, pár perc alatt elvégezhető művelet). Ha minden rendben a motorral, megfelelő a kompresszió, nincs olajfogyasztás, füstölés, kopogás stb. akkor lehet chip-et cserélni. Ellenkező esetben, azonban felesleges és káros. Ha már fáradt a motor, akkor nincs más, mint járni vele a szezon végéig, nem nagyon hajtani, aztán télen szétszedni, új csapágyak, hengerfejek stb. Ha mindez megvan, akkor van értelme a chip-nek.
Fékek: sajnos, a gyári fékek eléggé alulméretezettek. Meg lehet próbálni tárcsát szabályozni, másik fékbetétet tenni stb., ezek valamennyivel javíták a fékhatást, de az igazi megoldás sajnos elég drága: egy fék kit beszerzése 13-as tárcsával.
Az enyémben ford-racing ültető rugók vannak, nagyon jók!
Szóval, el kell dönteni, hogyan szeretnéd használni az autót, milyen anyagi források állnak rendelkezésre és ehhez megtalálni legjobb kombinációt. Fontos, hogy legyen egy jó, típusismerettel rendelkező szerelő is, mert a "szereltem én már mondeot is" típusú mesterek csak gányolni szokták az usa autókat mert nem ismerik a típusokat. Szerelőt, ha szükséged lesz rá, tudok ajánlani, Gábor rakta össze, gondozza az enyémet is, valamint építi, tartja karban a cruising tagok jórészét.
Egyébként szép az autód, gratulálok hozzá, biztosan sok örömed lesz benne!
Üdv
Peti