2001 Ford Mustang Bullitt GT
Elküldve: 2007.08.14 1:26
2001-ben a Ford egy limitált Mustang szériával lepte meg a Mustang rajongókat. Steve McQueen Bullitt nyomozóként a Bullitt című filmben egy 1968as GT390-est vezetett, mely azóta legendássá vált. A Ford ezt az ötletet meglovagolva megalkotta Bullitt 68as GT390-esének modern változatát, a Ford Mustang Bullitt GT-t.
Az autó 3 színben volt kapható: Highland Green, fekete és True Blue.
Összesen 3041 zöld, 1818 fekete és 723 kék Bullitt Mustang készült (én egyértelműen a zöldet venném).
A sima Mustang GT-hez képest apró motor, egyszerű futómű, de jelentős karosszéria módosításokat végeztek, és az így kapott autó minden viszonylatban megérdemelte a Bullitt nevet.
A 10 lóerő és 7 Nm nyomaték növekesét (270 lóerő a sima GT 260 lóerejével, 414 Nm nyomaték 407Nm-el szemben) a szívósor és a kipuffogó módosításával érték el. Nem sok, de a tesztek szerint érezhető. A tesztek megemlí1tik azt is, hogy a Bullitt GT-nek sokkal morcosabb hangja van, mint a sima GT-nek.
A kéttorkú 57mm-es fojtószelepnek (a sima GT egytorkú 65mm-esével szemben) és a szívosor módosításnak köszönhetően az autó ereje szélesebb tartományban érhető el, jobban kedveli pörgetést, de nem vesztett a nyomatékából alacsony fordulatszámon sem!
Hatalmas pozitívum, hogy az autó egy 5sebességes Tremec TR3650es váltót és 11"-os kupplungszerkezetet kapott. A különbség a sima GT-jéhez képest állítólag ég és föld.
Az ültetésnek és a keményebb rugóknak/gátlóknak köszönhetően az autó jobban az úton van (kedvelt tuning a GT-sek körében a "Bullitt suspension upgrade").
A fékek piros, Mustang emblémás nyergeket kaptak.
A karosszéria tuning nem jelentős, izléses, és könnyen felismerhető!
Kívül
- A hűtőmaszkon a ló körüli keret nem krómozott, hanem fekete
- Hátsó spoiler és a ködlámpák eltávolítva
- Polírozott aluminium "tanksapka"
- Sárfogó gumik elől
- 3/4"-es ültetés
- Oldalsó beömlők
- Motorháztető beömlő
- Bullitt kerekek
- Króm kipuffogóvégek
- Bullitt embléma
Belül
- Egyedi tervezésű műszerek
- Egyedi aluminium pedálok, váltógomb és váltókulissza keret
- Bullitt feliratos aluminium küszöbtakarók
- Kényelmesebb, egyedi mintájú űlések (retro-dizájnnal)
In action
"Apa és fia"
Szerintem az autó fantasztikusan sikerült!
A kedvenceim közé lépett elő... talán majd egyszer...
Az autó 3 színben volt kapható: Highland Green, fekete és True Blue.
Összesen 3041 zöld, 1818 fekete és 723 kék Bullitt Mustang készült (én egyértelműen a zöldet venném).
A sima Mustang GT-hez képest apró motor, egyszerű futómű, de jelentős karosszéria módosításokat végeztek, és az így kapott autó minden viszonylatban megérdemelte a Bullitt nevet.
A 10 lóerő és 7 Nm nyomaték növekesét (270 lóerő a sima GT 260 lóerejével, 414 Nm nyomaték 407Nm-el szemben) a szívósor és a kipuffogó módosításával érték el. Nem sok, de a tesztek szerint érezhető. A tesztek megemlí1tik azt is, hogy a Bullitt GT-nek sokkal morcosabb hangja van, mint a sima GT-nek.
A kéttorkú 57mm-es fojtószelepnek (a sima GT egytorkú 65mm-esével szemben) és a szívosor módosításnak köszönhetően az autó ereje szélesebb tartományban érhető el, jobban kedveli pörgetést, de nem vesztett a nyomatékából alacsony fordulatszámon sem!
Hatalmas pozitívum, hogy az autó egy 5sebességes Tremec TR3650es váltót és 11"-os kupplungszerkezetet kapott. A különbség a sima GT-jéhez képest állítólag ég és föld.
Az ültetésnek és a keményebb rugóknak/gátlóknak köszönhetően az autó jobban az úton van (kedvelt tuning a GT-sek körében a "Bullitt suspension upgrade").
A fékek piros, Mustang emblémás nyergeket kaptak.
A karosszéria tuning nem jelentős, izléses, és könnyen felismerhető!
Kívül
- A hűtőmaszkon a ló körüli keret nem krómozott, hanem fekete
- Hátsó spoiler és a ködlámpák eltávolítva
- Polírozott aluminium "tanksapka"
- Sárfogó gumik elől
- 3/4"-es ültetés
- Oldalsó beömlők
- Motorháztető beömlő
- Bullitt kerekek
- Króm kipuffogóvégek
- Bullitt embléma
Belül
- Egyedi tervezésű műszerek
- Egyedi aluminium pedálok, váltógomb és váltókulissza keret
- Bullitt feliratos aluminium küszöbtakarók
- Kényelmesebb, egyedi mintájú űlések (retro-dizájnnal)
In action
"Apa és fia"
Szerintem az autó fantasztikusan sikerült!
A kedvenceim közé lépett elő... talán majd egyszer...