Mustang - gyorsulási autó
Elküldve: 2008.07.30 9:53
Nem igazán az én témám a gyorsulási verseny, mert valahogy mindig sajnálom a túl hajtott motorú gépeket, amik bármelyik pillanatban tönkre mehetnek a túl nagy igénybevételtől. Ennek ellenére, pár rövid szóban mesélnék erről a gyorsulási autóról:
2002 Mustang Dragcar

Adott egy Ford BigBlock (C&C Motorsportsblock) 620 cui (10,16 L
) és mivel már ez sem elég a mai időkben rátettek két turbot. Gondolták megnézik mit lehet kihozni ebből a dolgoból. Elvileg valahol 3.500 LE körül lehet az autó teljesítménye és ehhez tartozik az 1380 kg körüli tömeggel bíró autó.

Azt hiszem így már nem csoda, ha megfutja a 1/4 mérföldet 6,5 sec alatt (időeredmény: 1/4 mérföld 6,53 sec, 372 km/h). A turbók még mindig nincsenek maximális terhelésen, mert folyamatosan próbálkoznak az terhelés növelésével.

A motor gyakorlatilag teljesen egyedi építésű, nagy terhelést bíró alkatrészekből épült. Nem írtam ide az alakatrészek nevét típusát, mert úgy is minden motor mást kíván...Még a gyári injektorokat is kiszerelték és Siemens befecskendezőket tettek rá, mivel ezek 4x annyi anyagot tudnak átpréselni
.

Ami nem kell az nem kell, ami meg igen, annak is alacsonyan kell lennie. Szépen átlátható kiemelt állapotában amo tor, aztán ha beépítik akkor a turbo csöveitől már úgy sem látszik semmi...

Itt látszik mekkore a turbo (jeges Coca-Colá-val még hűteni is lehetne
, viccet félre téve hatalmas és komoly hűtő igénnyel rendelkező alkatrész)

Ez történik amikor valami elszáll az autón. A futam végén vették észre, hogy kissé alakult az autó, bár a vezető szerint féltávon, mint ha hallott volna valamit, de mivel ment a gép nyomta nkei tovább...

Forrás: angolul itt lehet olvasniróla Hot Road
2002 Mustang Dragcar

Adott egy Ford BigBlock (C&C Motorsportsblock) 620 cui (10,16 L


Azt hiszem így már nem csoda, ha megfutja a 1/4 mérföldet 6,5 sec alatt (időeredmény: 1/4 mérföld 6,53 sec, 372 km/h). A turbók még mindig nincsenek maximális terhelésen, mert folyamatosan próbálkoznak az terhelés növelésével.

A motor gyakorlatilag teljesen egyedi építésű, nagy terhelést bíró alkatrészekből épült. Nem írtam ide az alakatrészek nevét típusát, mert úgy is minden motor mást kíván...Még a gyári injektorokat is kiszerelték és Siemens befecskendezőket tettek rá, mivel ezek 4x annyi anyagot tudnak átpréselni


Ami nem kell az nem kell, ami meg igen, annak is alacsonyan kell lennie. Szépen átlátható kiemelt állapotában amo tor, aztán ha beépítik akkor a turbo csöveitől már úgy sem látszik semmi...

Itt látszik mekkore a turbo (jeges Coca-Colá-val még hűteni is lehetne


Ez történik amikor valami elszáll az autón. A futam végén vették észre, hogy kissé alakult az autó, bár a vezető szerint féltávon, mint ha hallott volna valamit, de mivel ment a gép nyomta nkei tovább...


Forrás: angolul itt lehet olvasniróla Hot Road