Nem tudok mit mondani erre. Szerintem nem vészes. A Caprik is csak egy fokkal jobbak... talán. Bár a műszerfal nálam nem jön be. De ez ízlés dolga.
Persze a hátsó ülés melletti panel tényleg nem a legjobb, ellenben rohadt könnyű. Nekem a kesztyűtartó ajtaja zavaró az összes Foxon. Sőt, talán az összes amcsi tömegautón. Mindig eláll. Sosem illeszkednek szépen.
Amúgy ezek nem végletek. Egy Golf (méginkább Sirocco/Corrado), vagy korebeli Corolla, esetleg egy frankó E Kadett GSi azonos évjáratba, árfekvésbe és kategóriába esnek a Mustang-al.
Fox belső
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Egyetértek Bandittal...
Abszolút a kor sajátossága.... 79ben még a 70 éves évek műbőr, kerek műszer időszaka volt... az esetleg jobban kiinzéő, de rövidebb életű műanyagokkal vegyítve...
ez már kemény 80as évek... keményebb, de tartósabb műanyagok mindenhol...
evvan, engem annyira nem zavar... nekem ez a műszeregység jobban bejön, mint a kerek... de ez mind egyéni izlés dolga...
Abszolút a kor sajátossága.... 79ben még a 70 éves évek műbőr, kerek műszer időszaka volt... az esetleg jobban kiinzéő, de rövidebb életű műanyagokkal vegyítve...
ez már kemény 80as évek... keményebb, de tartósabb műanyagok mindenhol...
evvan, engem annyira nem zavar... nekem ez a műszeregység jobban bejön, mint a kerek... de ez mind egyéni izlés dolga...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Egyetértés.StangMan írta:Egyetértek Bandittal...
Abszolút a kor sajátossága.... 79ben még a 70 éves évek műbőr, kerek műszer időszaka volt... az esetleg jobban kiinzéő, de rövidebb életű műanyagokkal vegyítve...
ez már kemény 80as évek... keményebb, de tartósabb műanyagok mindenhol...
evvan, engem annyira nem zavar... nekem ez a műszeregység jobban bejön, mint a kerek... de ez mind egyéni izlés dolga...
Azért legyünk objektívak,nekem volt sok Caprim,ez pedig a harmadik Mustangom.A Capri belseje ami egy fokkal jobb,nos az a fapados fekete,de ott is jobb az anyag,és van némi forma.Nem beszélve az illesztésekrő.Viszont a bézs belső,két anyagú ajtókárpittal mér ezerszer igényesebb.Aztán ott a 2.8 i,annak mindene vastagabban kárpitozott,puffasztott ajtópanelek,süppedős padló,az már fényévekkel igényesebb.Bandit írta:Nem tudok mit mondani erre. Szerintem nem vészes. A Caprik is csak egy fokkal jobbak... talán. Bár a műszerfal nálam nem jön be. De ez ízlés dolga.
Persze a hátsó ülés melletti panel tényleg nem a legjobb, ellenben rohadt könnyű. Nekem a kesztyűtartó ajtaja zavaró az összes Foxon. Sőt, talán az összes amcsi tömegautón. Mindig eláll. Sosem illeszkednek szépen.
Amúgy ezek nem végletek. Egy Golf (méginkább Sirocco/Corrado), vagy korebeli Corolla, esetleg egy frankó E Kadett GSi azonos évjáratba, árfekvésbe és kategóriába esnek a Mustang-al.
A szegényes belső valami amerikai sajátosság lehet,a Blazer is botrányos volt,a Camarom belsejétől sem kellett elájulni.
Persze a Capri belseje valamivel igényesebb, de szerintem az sem non-plus ultra. A Mustang beilleszkedik a korszak tucatautói közé. Mert annak szánták.trafo2000 írta:Azért legyünk objektívak,nekem volt sok Caprim,ez pedig a harmadik Mustangom.A Capri belseje ami egy fokkal jobb,nos az a fapados fekete,de ott is jobb az anyag,és van némi forma.Nem beszélve az illesztésekrő.Viszont a bézs belső,két anyagú ajtókárpittal mér ezerszer igényesebb.Aztán ott a 2.8 i,annak mindene vastagabban kárpitozott,puffasztott ajtópanelek,süppedős padló,az már fényévekkel igényesebb.
A szegényes belső valami amerikai sajátosság lehet,a Blazer is botrányos volt,a Camarom belsejétől sem kellett elájulni.
Míg a Capri inkább volt réteg modell. Az ára is arányaiban némileg magasabb volt.
Az amcsik a hézagokra soha sem fordítottak sok figyelmet (sajnos). Ezzel egyet is értek. De ami lényegesebb az a műszerfal ami szerintem sokkal pofásabb.
Az ülések amúgy ugyanazok a Recaro-k.
Egyébként én egyáltalán nem vagyok ezekre a dolgokra rápörögve. Van egy-két beltér ami szerintem is hányadék. A Mustang ettől azért messze áll. Az anyagok - amiket nem kell feltétlenül fogdosnom - hidegen hagynak, mert ez nem luxus gép. Egyébként a kialakítása szerintem egyáltalán nem rossz.
Talán a váltókarra van panaszom, mert az túl előre esik.
Keresgélek HiFi témában, és véletlenül találtam egy ilyen oldalt. Mivel nagyon-nagyon el van rejtve a neten. (jobbára egy ottfelejtett oldalnak tűnik) gondolom megosztom a linket a fox-osokkal. Ha van benne érdekes infó, javaslom az oldal lementését saját gépre. (vírust nem kerestem rajta)
http://www.members.tripod.com/sparkplugs/locint.htm
http://www.members.tripod.com/sparkplugs/locint.htm