Kezdeti nehézségek vásárlás után.
Elküldve: 2012.05.25 13:05
Tisztelt Mustang tulajdonosok! Segítségeteket szeretném kérni.
Ebben az évben birtokomba került életem első (feltehetően egyetlen ) Ford Mustang-ja. 1979-es évjárat. Kezdeti nehézségekkel küzdök. A gépkocsi papírjai szerint és az abban szereplő motorkód alapján 2.8-as V6-os motor kéne, hogy benne legyen. Helyette egy soros 4 hengeres van. Az eredeti motor is megvan, de egy másik Mustangban, amit ezzel a géppel együtt tudtam megvásárolni. Egyet fizet kettőt kap volt.
Mivel egyelőre laikus vagyok a témakörben, azt szeretném kérdezni, hogy vajon milyen lehetőségeim vannak ebben a helyzetben? Azt tudom, hogy azonos motorkódú kerülhet bele. De eltérés esetén fennakad a vizsgán. Van lehetőség vajon arra, hogy legálisan kerüljön be más kódú?
A kérdésem másik fele az lenne, hogy ha marad a papírjában szereplő típus, akkor mekkora esély lehet arra, hogy találjak egy komplett motort működő, vagy közel működő állapotban jobb áron, mint amennyiért újra lehetne éleszteni a meglévőt? A jelenlegit úgy kell elképzelni, hogy atomjaira van szedve és ahol csak lehet rozsdás. Értendő ez a darabokra kívül és belül egyaránt.
A válaszokat és segítségeteket előre is nagyon köszönöm!
Dávid
Ebben az évben birtokomba került életem első (feltehetően egyetlen ) Ford Mustang-ja. 1979-es évjárat. Kezdeti nehézségekkel küzdök. A gépkocsi papírjai szerint és az abban szereplő motorkód alapján 2.8-as V6-os motor kéne, hogy benne legyen. Helyette egy soros 4 hengeres van. Az eredeti motor is megvan, de egy másik Mustangban, amit ezzel a géppel együtt tudtam megvásárolni. Egyet fizet kettőt kap volt.
Mivel egyelőre laikus vagyok a témakörben, azt szeretném kérdezni, hogy vajon milyen lehetőségeim vannak ebben a helyzetben? Azt tudom, hogy azonos motorkódú kerülhet bele. De eltérés esetén fennakad a vizsgán. Van lehetőség vajon arra, hogy legálisan kerüljön be más kódú?
A kérdésem másik fele az lenne, hogy ha marad a papírjában szereplő típus, akkor mekkora esély lehet arra, hogy találjak egy komplett motort működő, vagy közel működő állapotban jobb áron, mint amennyiért újra lehetne éleszteni a meglévőt? A jelenlegit úgy kell elképzelni, hogy atomjaira van szedve és ahol csak lehet rozsdás. Értendő ez a darabokra kívül és belül egyaránt.
A válaszokat és segítségeteket előre is nagyon köszönöm!
Dávid