Oldal: 1 / 2

Fox belső

Elküldve: 2008.10.07 13:59
Szerző: trafo2000
Tudtok mutatni képet ilyen stangok belsejéről?Milyen opciók voltak,műszerfal,ajtókárpit stb?

Elküldve: 2008.10.07 14:22
Szerző: TomiTomi
Melyik évjárat izgat?

Elküldve: 2008.10.07 20:43
Szerző: trafo2000
91-92-93

Elküldve: 2008.10.07 20:55
Szerző: StangMan
na maj este... még estébb :D teszek fel neked képeket...

igazandiból sok variáció nincs... 2 féle belső van 79-86-ig és 87-93ig...

minimális, de tényleg minimális apróságok vannak pl 91-től, de azt laikusok abszolút nem veszik észre...

Elküldve: 2008.10.08 0:22
Szerző: StangMan
Nah... szóval 79ben újratervezték a Mustang belsejét. A mőszere egység nekem még mindig a 70es évek "rally stílusára" hajaz.
Változatlan volt 87-ig, apró módosítások voltak (felület, számok a műszereken, de az alapvető stílus ugyanaz volt.
A mőszeregység esetén kozépen két nagy kerek műszer (fordulatszámmérő és sebességmérő), és körülötte 4 kis kerek műszer (olajnyomás, voltmérő, vízhőfok és benzinszintjelző).
A vezető előtt helyet kaptak még a visszajelző lámpák és két légrostély is, illetve középen a fűtés/klíma kezelőszervei is.

Ilyen a műszerfal 79 és 86 között
Kép

Ilyenek a műszerek
Kép

87-ben egy európai tervező teljesen újratervezte a Mustang belsejét, ezért európais vonásokat kapott, szakított az "amerikai stílussal".
A műszergység felépítése azonos maradt, csak nem különálló műszerek kerültek bele, hanem egy "nagy egységbe" tervezték bele azokat.

Ilyen a belső tér 87 és 93 között
Kép

És ilyen a műszeregység
Kép

Vannak persze eltérések pl. a V8-as és kisebb motorok között (fordulatszámmérő skálázása), vagy apróságok évjáratok között, de nem számottevő... ha érdekel majd írhatok róla.

Elküldve: 2008.10.08 12:59
Szerző: trafo2000
A régi sem volt csúcs,de az újabb műszerfal és belső nem túl mustangos.Inkább fiestás.Valahogy nincs összhangban a külsejével. :cry:

Elküldve: 2008.10.08 13:00
Szerző: trafo2000
StangMan írta:1 dögös kép :wow:

Kép
Ez feledteti a belsőt :D

Elküldve: 2008.10.16 12:59
Szerző: Bandit
trafo2000 írta:
StangMan írta:1 dögös kép :wow:

Kép
Ez feledteti a belsőt :D
:?:

Elküldve: 2008.10.16 13:33
Szerző: trafo2000
Bandit írta:
trafo2000 írta:
StangMan írta:1 dögös kép :wow:

Kép
Ez feledteti a belsőt :D
:?:
Pedig egyszerű.Az autó nagyon szép kívülről,aránylag jól is megy,élvezetes autózni,ezért írtam hogy feledteti a belsejét.szvsz

Elküldve: 2008.10.21 9:20
Szerző: Bandit
Ennyire rottyon van a beltered, vagy általánosságban nem tetszik?
Erre vonatkozott a kérdés.

Elküldve: 2008.10.21 10:37
Szerző: trafo2000
Az egész autó tipp topp állapotra,a belseje az viszont gyárilag tré.(anyagok és forma)

Elküldve: 2008.10.21 11:50
Szerző: Bandit
trafo2000 írta:Az egész autó tipp topp állapotra,a belseje az viszont gyárilag tré.(anyagok és forma)
Ízlések és pofonok. Forma? Hmm... a 80'as években elég dögös volt. II-es Golf, Camaro/Firebird, LADA ezek tuti nem szebbek. De ez tényleg ízlés dolga.

Anyagok? Ki az aki folyton taperálja a műszerfal tetejét, meg arra figyel, hogy tompítottan nyílik, csukódik-e a hamutartó, kapaszkodó és a kesztyűtartó?

Bocs de, ettől mindig készen vagyok. Totalcar, Autómánia és egyéb médiumok hipe-olják a műszerfal tetejét. Mert a gyártók azt tolják előtérbe. Biztos akad akinek merevedése támed az új Góf műszerfalától. Pedig az meg cipőtalpgumiból van, így még büdös is. :roll:
Ráadásul az új közép konzolok kifelé szélesednek. Egyszerűen nem tudod kényelmesen megtámasztani a térded hosszútávon. Könyöklő alapáron járt (persze ez amerika).
Ne felejtsd el a biztonsági övet, ami nem akad be hiába rángatod mert kényelmes laza marad mind addig, amíg a szerkezetben lévő himba el nem mozdul. Utána meg tart mint állat. Ez egy kiválló extra.

Ha szép belterekről beszélünk akkor ott a Bentley, Rolls, Aston, Lambo quartett. Ugye mennyire más értelmezést nyer a szép? ;)

Elküldve: 2008.10.21 12:40
Szerző: TomiTomi
:mrgreen:

Elküldve: 2008.10.21 19:33
Szerző: trafo2000
Nem kell végletekben gondolkodni.Az anyagokat nem kell taperálni,azok ránézésre is gagyik.A műszerfal az még elmegy.a gáz az ajtópanel,hátsó ülés melletti panel,közép box.Ha legalább úgy nézne ki mint a 79 es Caprim,már elég lenne.

Elküldve: 2008.10.21 21:05
Szerző: TomiTomi
somi írta:Ha már így fennforog a téma, tényleg, mit lehet kezdeni ezekkel a kopogós műanyag szar belső kárpitokkal? Ajtó, ugye, meg a hátsó ülés melletti rész. Be lehet ezt húzni valamivel? Vagy macera? Festés, oszt jóvan? Jobb minőség nem lesz tőle, de egy fokkal szebb talán :roll:
(Bocs Somi. A szétválasztásnál rossz topikban maradt ez a hozzászólás. :oops:)