Oldal: 1 / 2
Fox belső
Elküldve: 2008.10.07 13:59
Szerző: trafo2000
Tudtok mutatni képet ilyen stangok belsejéről?Milyen opciók voltak,műszerfal,ajtókárpit stb?
Elküldve: 2008.10.07 14:22
Szerző: TomiTomi
Melyik évjárat izgat?
Elküldve: 2008.10.07 20:43
Szerző: trafo2000
91-92-93
Elküldve: 2008.10.07 20:55
Szerző: StangMan
na maj este... még estébb
teszek fel neked képeket...
igazandiból sok variáció nincs... 2 féle belső van 79-86-ig és 87-93ig...
minimális, de tényleg minimális apróságok vannak pl 91-től, de azt laikusok abszolút nem veszik észre...
Elküldve: 2008.10.08 0:22
Szerző: StangMan
Nah... szóval 79ben újratervezték a Mustang belsejét. A mőszere egység nekem még mindig a 70es évek "rally stílusára" hajaz.
Változatlan volt 87-ig, apró módosítások voltak (felület, számok a műszereken, de az alapvető stílus ugyanaz volt.
A mőszeregység esetén kozépen két nagy kerek műszer (fordulatszámmérő és sebességmérő), és körülötte 4 kis kerek műszer (olajnyomás, voltmérő, vízhőfok és benzinszintjelző).
A vezető előtt helyet kaptak még a visszajelző lámpák és két légrostély is, illetve középen a fűtés/klíma kezelőszervei is.
Ilyen a műszerfal 79 és 86 között
Ilyenek a műszerek
87-ben egy európai tervező teljesen újratervezte a Mustang belsejét, ezért európais vonásokat kapott, szakított az "amerikai stílussal".
A műszergység felépítése azonos maradt, csak nem különálló műszerek kerültek bele, hanem egy "nagy egységbe" tervezték bele azokat.
Ilyen a belső tér 87 és 93 között
És ilyen a műszeregység
Vannak persze eltérések pl. a V8-as és kisebb motorok között (fordulatszámmérő skálázása), vagy apróságok évjáratok között, de nem számottevő... ha érdekel majd írhatok róla.
Elküldve: 2008.10.08 12:59
Szerző: trafo2000
A régi sem volt csúcs,de az újabb műszerfal és belső nem túl mustangos.Inkább fiestás.Valahogy nincs összhangban a külsejével.
Elküldve: 2008.10.08 13:00
Szerző: trafo2000
StangMan írta:1 dögös kép
Ez feledteti a belsőt
Elküldve: 2008.10.16 12:59
Szerző: Bandit
Elküldve: 2008.10.16 13:33
Szerző: trafo2000
Pedig egyszerű.Az autó nagyon szép kívülről,aránylag jól is megy,élvezetes autózni,ezért írtam hogy feledteti a belsejét.szvsz
Elküldve: 2008.10.21 9:20
Szerző: Bandit
Ennyire rottyon van a beltered, vagy általánosságban nem tetszik?
Erre vonatkozott a kérdés.
Elküldve: 2008.10.21 10:37
Szerző: trafo2000
Az egész autó tipp topp állapotra,a belseje az viszont gyárilag tré.(anyagok és forma)
Elküldve: 2008.10.21 11:50
Szerző: Bandit
trafo2000 írta:Az egész autó tipp topp állapotra,a belseje az viszont gyárilag tré.(anyagok és forma)
Ízlések és pofonok. Forma? Hmm... a 80'as években elég dögös volt. II-es Golf, Camaro/Firebird, LADA ezek tuti nem szebbek. De ez tényleg ízlés dolga.
Anyagok? Ki az aki folyton taperálja a műszerfal tetejét, meg arra figyel, hogy tompítottan nyílik, csukódik-e a hamutartó, kapaszkodó és a kesztyűtartó?
Bocs de, ettől mindig készen vagyok. Totalcar, Autómánia és egyéb médiumok hipe-olják a műszerfal tetejét. Mert a gyártók azt tolják előtérbe. Biztos akad akinek merevedése támed az új Góf műszerfalától. Pedig az meg cipőtalpgumiból van, így még büdös is.
Ráadásul az új közép konzolok kifelé szélesednek. Egyszerűen nem tudod kényelmesen megtámasztani a térded hosszútávon. Könyöklő alapáron járt (persze ez amerika).
Ne felejtsd el a biztonsági övet, ami nem akad be hiába rángatod mert kényelmes laza marad mind addig, amíg a szerkezetben lévő himba el nem mozdul. Utána meg tart mint állat. Ez egy kiválló extra.
Ha szép belterekről beszélünk akkor ott a Bentley, Rolls, Aston, Lambo quartett. Ugye mennyire más értelmezést nyer a szép?
Elküldve: 2008.10.21 12:40
Szerző: TomiTomi
Elküldve: 2008.10.21 19:33
Szerző: trafo2000
Nem kell végletekben gondolkodni.Az anyagokat nem kell taperálni,azok ránézésre is gagyik.A műszerfal az még elmegy.a gáz az ajtópanel,hátsó ülés melletti panel,közép box.Ha legalább úgy nézne ki mint a 79 es Caprim,már elég lenne.
Elküldve: 2008.10.21 21:05
Szerző: TomiTomi
somi írta:Ha már így fennforog a téma, tényleg, mit lehet kezdeni ezekkel a kopogós műanyag szar belső kárpitokkal? Ajtó, ugye, meg a hátsó ülés melletti rész. Be lehet ezt húzni valamivel? Vagy macera? Festés, oszt jóvan? Jobb minőség nem lesz tőle, de egy fokkal szebb talán
(Bocs Somi. A szétválasztásnál rossz topikban maradt ez a hozzászólás.
)