Lehet az Ön készülékében a hiba, ha ezek a gépek nem karakteresek (neked csak ak étajtós autó lenne a sportos, holott egy Quattroporte, HF Integrale, EVO... is elég durva gép, még is 4 ajtós..). Jó, a FPV GT-E nem az, mert pont gyári sleepernek épült. Nekem mondjuk pont ez tetszik. Kívülről semmi extra, olyan, mint egy nagyra nőtt, nagyon megszépített Mondeo. A többi változat szerintem eléggé hangsúlyos, a domborodó motorháztetőkkel, a dekor csíkokkal a méretes kerekekkel és az alóluk kikacsintó hatlamas fékekkel. Igen azok a gépek meg is tudnak állni. Igazi sportos limuzin kategória, az UTE-k meg, khm azok olyan Mad Max stílusban nyomhatóak lennének, egy dobozzal a fenekükön...TomiTomi írta:Ha csak gyors autót akartam volna venni, akkor nagyon sok féle lett volna. De olyat szerettem volna, aminek van karaktere. Nekem ez az FPVkből is hiányzik.
FoMoCo hírek
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Látod ez megint más dolog. Nekem nem tetszik egy négyajtós moden autónál a TopChop forma, ráadásul pont Te morogtad az alacsony tetőért és magas oldalvonalért a Mustang konkurens autót...TomiTomi írta:El tudok képzelni dögös négy ajtóst, de az inkább így nézne ki:
Lehet, hogy a technika jó az aussieknál, de dizájn nekem nem igazán jön be.
.
szerintem marha elegáns ezaz autó!
Lömi, szokás szerint azért leállnék veled vitázni.... talán azért is mert szénné ajnározod az osszi vasakat...
úgy nem nehéz szuper extrás, meg nagy félkes és brutál motoros autókat gyártani, hogy a modellkinálat kb 2 modellből áll, és azokat nevezzük további 10 néven
ahogy látom az USA piac sokkal szenzitívebb... mondj akár egy osszi ford-ot, ami a mustang kategória társa, vagy a Bronco-é...
van egy kis szedánjuk, egy nagy szedán, meg egy szedán-pikáp... és akkor ebből csínálnak 20 változatot...
vagyis nem költenek további 4-5 modell fejlesztésére... ha kell visznek USA Taurust...
így nem kevés pénzt spórolnak, és így már lehet független felfüggesztés hátúl meg 6dugós nyereg...
na meg ugy mi a kokurencia??? "japánok azt ennyi..."
az USA kissé komolyabb és versengősebb piac szvsz
úgy nem nehéz szuper extrás, meg nagy félkes és brutál motoros autókat gyártani, hogy a modellkinálat kb 2 modellből áll, és azokat nevezzük további 10 néven
ahogy látom az USA piac sokkal szenzitívebb... mondj akár egy osszi ford-ot, ami a mustang kategória társa, vagy a Bronco-é...
van egy kis szedánjuk, egy nagy szedán, meg egy szedán-pikáp... és akkor ebből csínálnak 20 változatot...
vagyis nem költenek további 4-5 modell fejlesztésére... ha kell visznek USA Taurust...
így nem kevés pénzt spórolnak, és így már lehet független felfüggesztés hátúl meg 6dugós nyereg...
na meg ugy mi a kokurencia??? "japánok azt ennyi..."
az USA kissé komolyabb és versengősebb piac szvsz
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Nem szeretnék veled vizátni, mert nem nézted meg az ottani választékot:StangMan írta:Lömi, szokás szerint azért leállnék veled vitázni.... talán azért is mert szénné ajnározod az osszi vasakat...
Aussiknál is kapható szinte minden, ami Ford, sőt még olyan is, ami itthon nem:
- Fiesta (régi és új)
- Focus
- Mondeo
- Falcon, Wagon
- Escape
- Territory
- Transit
- UTE Falcon
- UTE Ranger
Az FPV egy "gyári" tuning műhely, aki a jobb gépeket AUTÓvá épít Én inkább azt mondanám, hogy náluk még GYÁRTANAK autót , ami sajnos Amikra és EU-ra lassan nem igazán mondható el...
Amit kifejlesztettek, azt értelmes ember cégen belül átveszi. Ez a Fordra nem mondható el. GM szó nélkül vitte (GTO) és viszi át (G8-at) az Aussie fejlesztést és árulja Pontiac (néha Vauxhall) néven (szintén erős motorok hihetetlen jó futómű és aránylag luxus belső), más kérdés, hogy mekkora a sikere az Amiknál. Általában azt mondják, hogy drága és minek nekik ilyen futómű, mikor 110 km/h a max tempo. Az EU tesztelők meg fenékre ültek, hogy micsoda stabilitás és útfekvés ilyen kevés pénzért...Mit várjon az ember, igényesség is kell a jó autóhoz... Eu-ba meg a diesel megy, meg is érdemli, mondjuk aki azt vesz...
Japcsik
Khm, a Japán autók meg nagyon jók arra felé, erősített futóművek, komolyabb hűtések, igénytelen gépek. Még 300e km-nél is simán küldhetőek az ottani autók, míg ezt itthon egy Japán autónál már meredek lenne... Ráadásul elég sok féle modell, néha oylan, ami itthon nincs, néha olyan ami van felénk (már mint forma, mert amúgy sokkal jobban felszerelt..) csak más név alatt.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára LeMans67 2009.01.14 8:22-kor.
De nem véletlen... az "új" F-150 nagyon jó gép lett... és mindenhol ezt mondják róla, hogy egy nagyon jó pickup, csak rossz korban...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
érdekes... és azért érdekes, mert volt már ilyen Turbos-V8as harc a csúcsérőforrások között... és akkor a V8as került ki győztesen... a 8 henger miatt is, meg az miatt, hogy a turbós technika jóval drágább...
kiváncsi vagyok hogyan fogadja a V6-ost a nép, mint csúcserőforrást...
kiváncsi vagyok hogyan fogadja a V6-ost a nép, mint csúcserőforrást...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici: