2010-2014 Ford Mustang GT
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22143
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Úgy néz ki, hogy visszatérnek a régi szép idők.
2011 Mustang GT mérőpadon
Edmunds Inside Line széria GTt tesztelt mérőpadon. Az eredmény:
395 RWHP @ 6600 ford / min (azaz LE a hátsókeréken) és 495 Nm @ 4350 ford / min
A kézi váltó veszteségét 11-13 %-ra becsülik, így a GT teljesítménye 438 - 446 LE között lehet, ami azért határozottan több a prospektusban megadott 412 LEnél.
2011 Mustang GT mérőpadon
Edmunds Inside Line széria GTt tesztelt mérőpadon. Az eredmény:
395 RWHP @ 6600 ford / min (azaz LE a hátsókeréken) és 495 Nm @ 4350 ford / min
A kézi váltó veszteségét 11-13 %-ra becsülik, így a GT teljesítménye 438 - 446 LE között lehet, ami azért határozottan több a prospektusban megadott 412 LEnél.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22143
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Autoblog: 2011 Ford Mustang GT - első teszt
Az újságírók áradoznak a 2011-es GT-ről. Szerintük Ford mindent javított erre az évre, amit hiányoltak 2010-ben. Sokkal jobb motor, 6 sebességes váltók, még jobb útfekvés, kiváló belső minőség.
A merev hátsó hídra azt írják, hogy ez a legjobb merev hátsó híd, ami valaha létezett. És jobb mint egy középszerű függetelen kerék felfüggesztés. És itt erősen kikacsintottak a Camarora.
A beltér szerintük Audi szinten van. Ha ez igaz, akkor az nem semmi egy ilyen árú autótól.
További képek itt.
Az újságírók áradoznak a 2011-es GT-ről. Szerintük Ford mindent javított erre az évre, amit hiányoltak 2010-ben. Sokkal jobb motor, 6 sebességes váltók, még jobb útfekvés, kiváló belső minőség.
A merev hátsó hídra azt írják, hogy ez a legjobb merev hátsó híd, ami valaha létezett. És jobb mint egy középszerű függetelen kerék felfüggesztés. És itt erősen kikacsintottak a Camarora.
A beltér szerintük Audi szinten van. Ha ez igaz, akkor az nem semmi egy ilyen árú autótól.
További képek itt.
A Smoking Tire (exGarage419) is letesztelte a 2011es Mustang GT-t.
Egyértelműen meg kell állapítanom, hogy a 2011es Mustang mind az alap és mind a GT formájában meggyőzött mindenkit.
Láthatunk egy rövid jelenetet a Camaros SS ellen a dragstripen... khm... körbeautózza
Felmerül a sokak által becsmérelt merev híd kérdése is... Hát jobbnak ítélik, mint egy átlagos független felfüggesztést, mint ami pl. a Camaroban van... Nagyjából olyan magasszinte műveli a Ford a merevhídat, mint a Chevrolet a Corvette-ben a laprugókat.
Nagyon kiváncsi vagyok a Mustang-Camaro-Challenger összehasonlítására, de a Ford megint feladta a leckét.
2005-ben egyedül volt az "izomautó" porondon... most, hogy leporolgatta a szériát, ismét tarolni fog... Szardolog, de evvan
Egyértelműen meg kell állapítanom, hogy a 2011es Mustang mind az alap és mind a GT formájában meggyőzött mindenkit.
Láthatunk egy rövid jelenetet a Camaros SS ellen a dragstripen... khm... körbeautózza
Felmerül a sokak által becsmérelt merev híd kérdése is... Hát jobbnak ítélik, mint egy átlagos független felfüggesztést, mint ami pl. a Camaroban van... Nagyjából olyan magasszinte műveli a Ford a merevhídat, mint a Chevrolet a Corvette-ben a laprugókat.
Nagyon kiváncsi vagyok a Mustang-Camaro-Challenger összehasonlítására, de a Ford megint feladta a leckét.
2005-ben egyedül volt az "izomautó" porondon... most, hogy leporolgatta a szériát, ismét tarolni fog... Szardolog, de evvan
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
- szireta68
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1229
- Csatlakozott: 2008.09.07 21:06
- Tartózkodási hely: Budapest
jobb a súly/lóerő aránya, kevesebbet fogyaszt, olcsóbb, jobb a gyorsulása, rövidebb úton megáll...TomiTomi írta:És műszaki adatok itt.
ezt az összehasonlítást nem közülünk csinálta valaki???
- MrMach1
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1352
- Csatlakozott: 2007.07.07 3:16
- Tartózkodási hely: Szolnok
Gonosz.szireta68 írta:jobb a súly/lóerő aránya, kevesebbet fogyaszt, olcsóbb, jobb a gyorsulása, rövidebb úton megáll...TomiTomi írta:És műszaki adatok itt.
ezt az összehasonlítást nem közülünk csinálta valaki???
Amúgy ha csak a nyers adatokat nézzük, akkor EBBŐL a hármasból a Mustang a nyerő. Ez tény.
Ha mondjuk melléjük tennének egy dízel bmw-t, lehet más lenne az eredmény. Árban biztos lenyomná mind a hármat. Mármint toronymagasan drágább lenne.. Lehet még kettő együttes áránál is...
Kicsit keresgéltem: A 8 hengeres 3-as és 5-ös BMW-k 20 és 30 millió forint között tanyáznak.....
[color=#FC8023]1978 Ford MustangII Mach1 302 T-Top[/color]