![Inkább nem szólok semmit :nemszolok:](./images/smilies/tapedshut.gif)
1970 MUSTANG "BOSS 302" felújítása
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"
hajra!!! ![Inkább nem szólok semmit :nemszolok:](./images/smilies/tapedshut.gif)
![Inkább nem szólok semmit :nemszolok:](./images/smilies/tapedshut.gif)
Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"
Hát Oszi, őszintén remélem hogy nem volt hiábavaló az a rengeteg munka ami ebben a gyönyörű autóban van és sikerrel jártok ma.
Elkeserítő hogy ezt az állapotot is megértük, szégyen gyalázat...
Csak nehogy még jobban elszaródjon a helyzet és visszavegyék országos szinten az engedményeket mindenkitől.
Elkeserítő hogy ezt az állapotot is megértük, szégyen gyalázat...
Csak nehogy még jobban elszaródjon a helyzet és visszavegyék országos szinten az engedményeket mindenkitől.
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"
A közel egy éve készülő 70-es mustang elkészült . Mehet vizsgára .
Mindenkitől azt halljuk , valami történt , nem lehet amerikai autót forgalomba helyezni . Hivatalosan nem változott semmi , de az immáron 8 éve működő szabályozás akadozik . Aztán már azt is hallani , hogy a már meglévő érvényes rendszámos autók tulajdonosváltás miatti vizsgája is necces , ha annak idején amikor forgalomba helyezték , a négyes számú mellékletből nem vezették be a forgalmiba a felmentéseket .
Két mustangot vittünk vizsgára , és mivel a fő szálka a hátsó PIROS INDEX , mindkettőt európai szabvány szerinti , azaz elöl fehér helyzetjelző aszimmetrikus E 20 jelölésű fényszóró , hátul a tolató lámpa helyett E19 sárga index búrásra alakítottam .
Kiss Gyurival konzultálva , bár ő is tanácstalan .
2012.08.08 szerda , a fővárostól minél messzebb Nyíregyháza .
Most próbálom röviden , tényszerűen . :
-Megérkezünk az autómentővel az autóklub udvarára . Mindenféle autó van , amerikai nincsen .
-Kedvesen odaballag a vizsgabiztos , és közli ne húzzuk ki a rámpát , kár levenni , úgysem megy át .
Én kérdezem tőle : a piros index miatt , vagy más hibát is lát esetleg , mert ez európai világítás sárga indexel ?! Bemegy , kijön a KPM ellenőrrel .
Ő is avval kezdi , le se vegyük ! Majd kéri , hagy lássa azt az irányjelzőt . Felmászom az autómentőre , benyúlok a vészvillogót érem el könnyebben , vigyorog , ez nem index , persze ez a vészvillogó ! Szeme szikrát szór beviharzik .
- Ekkor kezdődik a TELEFONÁLGATÁS .
- Ő , a mozaik utcai KPM főfelügyeletet és a komócsi utcai központot hívja .
- Én Kiss Gyurit aki a vizsgabiztost , és a pesti ügyvédet , hogy izzítsa a nyíregyházit , ha kell tíz percen belül legyen ott . ( közben virágnyelven , ki az aki ott van , ki ismeri , rokonsága … csak ráutalok hogy meglett , többen hívták a pozitívabb hozzáállás miatt . )
-Közben már minden autó végzett , az utolsó órák óta kész , de nem állnak ki vele .
Leállok , szembe az ajtóval , várunk . ( és vadul telefonálunk )
-Kijön az autóklubos titkárnő , mintha az autót fényképezné , tőlem távolról , nekem oldalról beszél hozzám : „hárman már átengednék , de a KPM-es már három órája miattunk telefonálgat …
- Aztán kijönnek az irodából , beállhatok .
- Lemennek alá az aknába , a helyi vizsgabiztos önkéntelenül is kifakad : „ hú baz.eg , ha ez nem mehet utcára , akkor a többi sem . „
- Az autót amúgy nem is nézik , inkább csak a lámpáit fényképezik , firtatják ….
- Átment . A minősítő bizottság , a NEM EREDETI LÁMPÁIRA nulla pontot ad , de mivel az összesített pontjai így is magasan a minimum fölött vannak , átengedik !
- A négyesben részletezik az európai világítását .
- Fáradtan , de boldogan jövünk haza . ( 500 Km. ! )
- AZ ELSŐ HIDEG ZUHANY ! : másnap csütörtökön már a miskolci minősítőn senkit nem engednek át !!!!!!!!!!!!!
- Péntek , telefonálgatás : több lehetséges vizsgahelyen visszalépnek , majd kiderül , pestről körímélt küldtek mindenhová , a világoskék mustang nem mehet át !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Még Debrecenben is tudnak róla . Elkezdem Kiss Gyurit baszogatni-hergelni –
- Idegesíteni . Beindul : pénteken bemegy a mozaik utcai főfelügyeletre a letelefonálgatós főmuftihoz , KATONA GÁBORHOZ !!! Három órán keresztül
- Beszélik-vesézik – elemzik , hogy miért nem jó most az , ami már nyolc éve működik ? Állítólag leszóltak , hogy a piros indexnek ácsi . Bár Katona hatásköre Budapestre korlátozódik ,mégis Ő adott a megyeszékhelyeknek „TANÁCSOT” !
- Kedves kis hétköznapi szitu , nem úgy hogy majd mondjuk 2015 januárjától , hanem tegnaptól …
- Sok ember, sok munkája-pénze , helló ? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Hát nem , akkor harcolok , de ezt már nem nyelem le . Jövő héten ügyvéddel-médiával , csak azért is bevisszük a mozaikba . Akkor is harcolunk , ha nem támogat senki , ha hiába csinálunk perközösséget .
- Ha valaki csatlakozna , jól gondolja meg , mert hang emberekre nincs most szükség , csak olyanokra , akik amit vállalnak , azt tartják is !!!!
- Persze könnyű a már meglévő rendszámok mögé bújni , de azokról soha nem jár majd le a vizsga ?
- Nem elég büntetés már így is az üzemanyag adótartalma ?
- Nem hergelem magam tovább , a formai és egyéb hibákért elnézést , nem vagyok egy írogatós .
- Aki akar , úgyis elér . Oszi .
Mindenkitől azt halljuk , valami történt , nem lehet amerikai autót forgalomba helyezni . Hivatalosan nem változott semmi , de az immáron 8 éve működő szabályozás akadozik . Aztán már azt is hallani , hogy a már meglévő érvényes rendszámos autók tulajdonosváltás miatti vizsgája is necces , ha annak idején amikor forgalomba helyezték , a négyes számú mellékletből nem vezették be a forgalmiba a felmentéseket .
Két mustangot vittünk vizsgára , és mivel a fő szálka a hátsó PIROS INDEX , mindkettőt európai szabvány szerinti , azaz elöl fehér helyzetjelző aszimmetrikus E 20 jelölésű fényszóró , hátul a tolató lámpa helyett E19 sárga index búrásra alakítottam .
Kiss Gyurival konzultálva , bár ő is tanácstalan .
2012.08.08 szerda , a fővárostól minél messzebb Nyíregyháza .
Most próbálom röviden , tényszerűen . :
-Megérkezünk az autómentővel az autóklub udvarára . Mindenféle autó van , amerikai nincsen .
-Kedvesen odaballag a vizsgabiztos , és közli ne húzzuk ki a rámpát , kár levenni , úgysem megy át .
Én kérdezem tőle : a piros index miatt , vagy más hibát is lát esetleg , mert ez európai világítás sárga indexel ?! Bemegy , kijön a KPM ellenőrrel .
Ő is avval kezdi , le se vegyük ! Majd kéri , hagy lássa azt az irányjelzőt . Felmászom az autómentőre , benyúlok a vészvillogót érem el könnyebben , vigyorog , ez nem index , persze ez a vészvillogó ! Szeme szikrát szór beviharzik .
- Ekkor kezdődik a TELEFONÁLGATÁS .
- Ő , a mozaik utcai KPM főfelügyeletet és a komócsi utcai központot hívja .
- Én Kiss Gyurit aki a vizsgabiztost , és a pesti ügyvédet , hogy izzítsa a nyíregyházit , ha kell tíz percen belül legyen ott . ( közben virágnyelven , ki az aki ott van , ki ismeri , rokonsága … csak ráutalok hogy meglett , többen hívták a pozitívabb hozzáállás miatt . )
-Közben már minden autó végzett , az utolsó órák óta kész , de nem állnak ki vele .
Leállok , szembe az ajtóval , várunk . ( és vadul telefonálunk )
-Kijön az autóklubos titkárnő , mintha az autót fényképezné , tőlem távolról , nekem oldalról beszél hozzám : „hárman már átengednék , de a KPM-es már három órája miattunk telefonálgat …
- Aztán kijönnek az irodából , beállhatok .
- Lemennek alá az aknába , a helyi vizsgabiztos önkéntelenül is kifakad : „ hú baz.eg , ha ez nem mehet utcára , akkor a többi sem . „
- Az autót amúgy nem is nézik , inkább csak a lámpáit fényképezik , firtatják ….
- Átment . A minősítő bizottság , a NEM EREDETI LÁMPÁIRA nulla pontot ad , de mivel az összesített pontjai így is magasan a minimum fölött vannak , átengedik !
- A négyesben részletezik az európai világítását .
- Fáradtan , de boldogan jövünk haza . ( 500 Km. ! )
- AZ ELSŐ HIDEG ZUHANY ! : másnap csütörtökön már a miskolci minősítőn senkit nem engednek át !!!!!!!!!!!!!
- Péntek , telefonálgatás : több lehetséges vizsgahelyen visszalépnek , majd kiderül , pestről körímélt küldtek mindenhová , a világoskék mustang nem mehet át !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Még Debrecenben is tudnak róla . Elkezdem Kiss Gyurit baszogatni-hergelni –
- Idegesíteni . Beindul : pénteken bemegy a mozaik utcai főfelügyeletre a letelefonálgatós főmuftihoz , KATONA GÁBORHOZ !!! Három órán keresztül
- Beszélik-vesézik – elemzik , hogy miért nem jó most az , ami már nyolc éve működik ? Állítólag leszóltak , hogy a piros indexnek ácsi . Bár Katona hatásköre Budapestre korlátozódik ,mégis Ő adott a megyeszékhelyeknek „TANÁCSOT” !
- Kedves kis hétköznapi szitu , nem úgy hogy majd mondjuk 2015 januárjától , hanem tegnaptól …
- Sok ember, sok munkája-pénze , helló ? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Hát nem , akkor harcolok , de ezt már nem nyelem le . Jövő héten ügyvéddel-médiával , csak azért is bevisszük a mozaikba . Akkor is harcolunk , ha nem támogat senki , ha hiába csinálunk perközösséget .
- Ha valaki csatlakozna , jól gondolja meg , mert hang emberekre nincs most szükség , csak olyanokra , akik amit vállalnak , azt tartják is !!!!
- Persze könnyű a már meglévő rendszámok mögé bújni , de azokról soha nem jár majd le a vizsga ?
- Nem elég büntetés már így is az üzemanyag adótartalma ?
- Nem hergelem magam tovább , a formai és egyéb hibákért elnézést , nem vagyok egy írogatós .
- Aki akar , úgyis elér . Oszi .
OSZI
- Silver Ghia
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1353
- Csatlakozott: 2008.08.15 8:36
- Tartózkodási hely: Piliscsaba
Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"
Tehát akkor a minősítőn átment az autó és a műszaki vizsga van hátra?
Ebben az esetben miért ne kaphatna műszakit sárga irányjelzővel?
Nem igazán értem a történéseket, amik mostanság OT fronton zajlanak!
Ki a francnak szúrja a szemét az amerikai veterán?
Az európaiakkal meg minden rendben? Heló mi!!
A jogalkotásról inkább nem írom le a véleményemet, pedig van!
2012 Magyarország, Európa közepén.
Ebben az esetben miért ne kaphatna műszakit sárga irányjelzővel?
![Nem tudom... :nemtom:](./images/smilies/nemtom.gif)
Nem igazán értem a történéseket, amik mostanság OT fronton zajlanak!
Ki a francnak szúrja a szemét az amerikai veterán?
Az európaiakkal meg minden rendben? Heló mi!!
A jogalkotásról inkább nem írom le a véleményemet, pedig van!
2012 Magyarország, Európa közepén.
Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"
legy pozitiv oszi ,atment az egyiken gratula hozza
, a nyari szabik utan meg valszeg tisztazodik a helyzet
, telen nem hasznaljuk a kocsikat igy van ido tavaszig kitalalni a tutit / bocs azoktol akik minositesre varnak vagy ebbol is elnek
/
![Mosoly :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Nem tudom... :nemtom:](./images/smilies/nemtom.gif)
![Mosoly :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"
Én már hányok ettől az OT-tól...
Ez egyre csak szarabb lesz az usa autó tulajoknak sajnos.
Nem hiszem el hogy egy piros villogón áll vagy bukik minden.![Bakkker :bakker:](./images/smilies/bakkker.gif)
Ez egyre csak szarabb lesz az usa autó tulajoknak sajnos.
Nem hiszem el hogy egy piros villogón áll vagy bukik minden.
![Bakkker :bakker:](./images/smilies/bakkker.gif)
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"
Uhh,Meghozod a kedvem egy ilyen felni szetthez...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ez MB OldSchool felni ugye?
Ugyan az a gumiméret mint a piros kabrión?
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"
Előre melyik felnit vetted a 2 backspace közül? 4.740" ?
A felni központi furata a régi (63mm körül), vagy az új (70.5mm körül) Mustangé?
A felni központi furata a régi (63mm körül), vagy az új (70.5mm körül) Mustangé?
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára medbali 2012.09.10 9:19-kor.
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"
Nincsenek friss képek az autóról? Gondolom még lejjebb lett ültetve.
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"
Bár már-már hihetetlen , de rendszámos - forgalmis , megkötések nélkül .
OSZI
Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"
![Taps :taps:](./images/smilies/taps.gif)
Reméljük, látjuk jövőre a cruisingokon
Re: 1970 MUSTANG "BOSS 302"
Nem , nincs . Bár mondjuk én már készen vagyok .
Az összesen alig 2 órát járt motorja , : megragadt
Viszont rendszámmal , akár már az utcára is kitolhatom ...
Az összesen alig 2 órát járt motorja , : megragadt
![Bakkker :bakker:](./images/smilies/bakkker.gif)
![Ááááááááááá... :aaaaaa:](./images/smilies/aaaaaaaa.gif)
![Ááááááááááá... :aaaaaa:](./images/smilies/aaaaaaaa.gif)
![Ááááááááááá... :aaaaaa:](./images/smilies/aaaaaaaa.gif)
![Ááááááááááá... :aaaaaa:](./images/smilies/aaaaaaaa.gif)
![Ááááááááááá... :aaaaaa:](./images/smilies/aaaaaaaa.gif)
![Ááááááááááá... :aaaaaa:](./images/smilies/aaaaaaaa.gif)
![Szégyeli magát :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viszont rendszámmal , akár már az utcára is kitolhatom ...
OSZI