A lényeg hogy jó idő legyen akkorsomi írta:Igen, mindig egy áprilisi nap, általában hétvégeMustang JD írta:Nem tudtam hogy minden évben ugyanarra a napra esik.somi írta:ÁprilisbanMeglepő módon

Moderátorok: TomiTomi, StangMan
A lényeg hogy jó idő legyen akkorsomi írta:Igen, mindig egy áprilisi nap, általában hétvégeMustang JD írta:Nem tudtam hogy minden évben ugyanarra a napra esik.somi írta:ÁprilisbanMeglepő módon
Erre meg csak annyit, hogy jó helyen van egyenlőre a M-II jobb egyén is. Meg a színpadon, vagy a táncparkettensomi írta:![]()
Nnna. Regisztráció megvolt. Akkor most jöhet a jogsi meg a kocsi
Szia!brosy írta:Sziasztok !
Brosy vagyok Veszprémből Earchee párja Veszprémből
Szeretem nagyon az amerikai autókat és különösen a mi kis 2-esw mustangunkat.
Igaz se jogsim se kocsim
Idén szeretnénk már a ti találkozóitokra is eljutni remélem sikerül is mihamarább
Köszönöm az infókat, igen hasznosak voltak. A 180 as leszabályozás annyira nem zavar nem szeretek gyorsan utazni, igaz idekint nem számít a sebesség. Régi baleseti emlék engem is leszabályozTomiTomi írta:Feltűnőség: hát a 2005 utáni Mustang is elnyom bármilyen főnöki Skodát a parkolóban....sivak86 írta:Eleinte tervezetben volt egy 67-es coupe sor hat motorral (mindig is tartottam a V8 éhségétől), ám azt nem tudtam volna minden nap használni. Mit szólna a főnököm, ha megállnék vele a skodája melletta fontosabb ok hogy havi 1600 km-teszek meg és sztem az nem tenne jót egy olyan csodának. Ekkor pártoltam át a 2005-től gyártott v6-tal szerelt példányokhoz. Így most már csak az a kérdés hogy 4l vagy 3,7l... Nem tudom mennyire pörög az újabb motor ilyen teljesítménynél, összehsonlítva egy régebbi v6tal . Élettartam nem rövidül-e szintén a motort érintően? Fogyasztás mániás vagyok, ezért is tűnik az új értékei hihetetlennek, hogy 300ló és 8-12l/100km. Vagy esetleg a 4l-es kicsivel több fogyasztás, de biztosabb motorélettartam. És ekkor jön a kisördög: ha bevállalok több fogyasztást, akkor miért ne jöhetne a V8, az igazi. Amennyire ismerem magam valószínűleg 3,7-es lesz belőle. Nálad mennyi a városi és azon kívüli fogyasztás?
A körülöttem élők azzal rágják a fülem, hogy 2-3év és elkezd rozsdásodni. Ezt nem tudom, neked mi a tapasztalatod?elég rég tulaja vagy már egynek.
És ha lehetek indiszkrét: a kopóalkatrészek illetve a szervizelési alkatrészek körülbelül milyen összegsávban mozog? Pl: csapágy, lengéscsilapító, fékbetét stb. Kerestem a weben magyar cégeknél, de nem nagy sikerrel.
Azt hiszem nagyjából felvázoltam, hogy mennyire nem vagyok egyszerű a választás terén és ha sokat írtam, akkor elnézést kérek
Első generációs: szerintem se igazán éri meg napi használatra, kár értük, meg a megbízhatóságuk sem olyan, mint egy mai autóé. De az biztos, hogy nagyon dögösek.
Mustangom fogyasztása: Pesten simán 15-16 l, de élvezem, ha gyorsul. Svájcban napi agglomerációs közlekedésben, dugós autópályákon használva 12,5 l körül fogyaszt. Ezt a V8ast még városon kívül sem könnyű 10 l alá vinni. (Az enyém automata, kézi talán fél-1 l-rel kevesebbet fogyaszt.)
4l-es Mustang: több ilyen van a fórumban, tőlük könnyen kapsz tapasztalati értékeket.
3,7-es V6-os: Ford az USÁban sok modellbe szereli, csodálkoznék, ha nem lenne tartós.
2005 utáni V6osok: mindegyik lebutított autó - 180nál leszabályozták gyárilag és alkatrészek is olyanok benne. pl kardán nem bírja, ha gyorsabban mennek vele, a koraiakból tuti kihagytak stabilizátorokat is. Ha nyugodt autós vagy és elfogadod a 180as korlátot, akkor vegyél V6ost. Dögös és jó vele krúzolni. Ha tuningolnád, inkább indulj ki V8asból.
V8as: az 5 l-es tuti kevesebbet fogyaszt mint a régi 4,6os, főleg ha ezt is nyugodtan vezetik és inkább városon kívül.
Havi 1600 km-nél már nem szabadna, hogy benzinpénz kérdéses legyen, hisz nem kevés kell belőle... Egy ismerős RS4ese is fogyaszt városban 15 l-t (4,2 V8 450 LE 4WD). Szerintem az nagyon jó érték, a tulaj panaszkodik, hogy sok.
Alkatrészeket szerintem inkább az USÁból kell rendelni. Az ottani ár 1,5-2-szereséért többnyire megkapod. És általában 2 héten belül itt van. Van pár cég, ami ezzel foglalkozik. Szal nyugodtan nézd az amerikai árakat és azok alapján számolj.
Ezt nézd végig: http://www.ford-cruising.hu/forum/viewt ... f=18&t=159