StangMan írta:A dezinformáció forrása: theonion.com
Érdekességek
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Re: Érdekességek
Nah , kedves kép-fetisiszták...
Pár jó kis háttérkép a Ford jóvoltából...
Még, még, még... természetesen nagyobb méretekben itt
Pár jó kis háttérkép a Ford jóvoltából...
Még, még, még... természetesen nagyobb méretekben itt
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Re: Érdekességek
Klassz a standos video. Csak zavaró a sok focus...
Feltöltsem azt a képet, amin Kia Motors logó van a falon a Boss 302 mögött, vagy azonnal törölnétek a fórumról?
Feltöltsem azt a képet, amin Kia Motors logó van a falon a Boss 302 mögött, vagy azonnal törölnétek a fórumról?
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22145
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Érdekességek
Az európai Focust és Fiestat bevezették a kinti piacra és egész sikeresek. Kapnak még C-Maxot, jövő évtől egyforma lesz a Kuga/Escape és a Transit kiszorítja lassan az E sorozatot. Odaát is kezdenek racionálisak lenni...
Re: Érdekességek
ha esetleg valakit erdekelne meg elado
http://www.classicmustang.com/listing.php?id=50002" onclick="window.open(this.href);return false;
One of Three - $1,150,000. Yes, the price is correct. Read on and we'll tell you why.
This is one of three cars used in the Carroll Shelby School of High Performance Driving (now the Bob Bondurant School - one of the most successful in the world). All three cars used at the school were painstakingly modified by Shelby American and driven by some of the most famous drivers in the world. We know of the location of one of the other three cars. It is displayed at the Petersen Automotive Museum in Los Angeles. This is car #2 of 3, fully documented in the Shelby registry, completely restored to concours condition, and ready for museum display. If you are a curator, or a collector wanting the best of the Shelby collection, this car is a 'Must Have'.
http://www.classicmustang.com/listing.php?id=50002" onclick="window.open(this.href);return false;
One of Three - $1,150,000. Yes, the price is correct. Read on and we'll tell you why.
This is one of three cars used in the Carroll Shelby School of High Performance Driving (now the Bob Bondurant School - one of the most successful in the world). All three cars used at the school were painstakingly modified by Shelby American and driven by some of the most famous drivers in the world. We know of the location of one of the other three cars. It is displayed at the Petersen Automotive Museum in Los Angeles. This is car #2 of 3, fully documented in the Shelby registry, completely restored to concours condition, and ready for museum display. If you are a curator, or a collector wanting the best of the Shelby collection, this car is a 'Must Have'.
Re: Érdekességek
Kezdek gyűjteni. Amúgy ennyit Mustangért nem nagyon szoktak adni. Még egy Boss 429 is az ötöde ennek az árnak. Eddig-ha jól tudom- Muscle car kategóriában az árrekorder egy Hemi Cuda Convertible, ami 1 millió dollárért kelt el még 2008-ben.
De sok sikert az eladónak!
De sok sikert az eladónak!
Re: Érdekességek
mar tobb mint egy evvel ezelott lattam eloszor a hirdetest , amikor kerestem elado mustangot .az ara nem csokkent azota , gondolom nem kenyerre kell az ara
Re: Érdekességek
És még egy darabig meg is lesz. A classic american egyik számában volt egy nagy összefoglaló a tavalyi év jelentősebb aukcióiról, nem igazán voltak 200.000 USD feletti eladások, pedig volt néhány olyan darab, ami különlegességben felveszi a versenyt ezzel.
Egyébként a gyűjtők legnagyobb része soha az életben nem használja a gépet. Trélerrel szállítja a különböző autó showk-ra, ott esetleg gurul néhány métert, egyébként emelőn, vagy felbakolva áll a többi ritkaság között. Így, legalábbis szerintem nincs igazán értelme autót venni.
Ha már valaki nagyon különlegeset akar és van ennyi pénze, akkor építtessen egyet, pl. a resto-mod részbe betettem az Obsidian Mustangot. Nyilván a a másik véglet, de az arany középút, ha az autó külseje, belseje megmarad eredetinek, de a teljesítményt, vezethetőséget az erdetit jóval meghaladó szintre emelik. Így megmarad a veterán érzés, de élmény is társul hozzá. Látunk erre a Ford-Cruisingon is szép példát
Gratula!
Egyébként a gyűjtők legnagyobb része soha az életben nem használja a gépet. Trélerrel szállítja a különböző autó showk-ra, ott esetleg gurul néhány métert, egyébként emelőn, vagy felbakolva áll a többi ritkaság között. Így, legalábbis szerintem nincs igazán értelme autót venni.
Ha már valaki nagyon különlegeset akar és van ennyi pénze, akkor építtessen egyet, pl. a resto-mod részbe betettem az Obsidian Mustangot. Nyilván a a másik véglet, de az arany középút, ha az autó külseje, belseje megmarad eredetinek, de a teljesítményt, vezethetőséget az erdetit jóval meghaladó szintre emelik. Így megmarad a veterán érzés, de élmény is társul hozzá. Látunk erre a Ford-Cruisingon is szép példát
Gratula!
Re: Érdekességek
megneztem az obsidian mustangot , nem semmi munka ,, es nem semmi tervezes .
Re: Érdekességek
Igen. Úgy alakítottak a formán, hogy még markánsabbá tették a kor stílusjegyeit.
Van még néhány gyönyörű resto-mod Mustang, teszek majd még fel képeket, műszaki leírásokat.
Van még néhány gyönyörű resto-mod Mustang, teszek majd még fel képeket, műszaki leírásokat.
Re: Érdekességek
varom ,
Re: Érdekességek
Feltöltöttem néhány dolgot a Mustang - Resto mod topicba,