HA ez így igaz, és megtehetném, akkor erre beneveznék:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto ... width=1024
Toyota Celica 2.0 Gti-16
Ár: 1.290.000 Ft
Évjárat: 1993 / 5
Műszaki vizsga érv.: 2008
Állapot: Sérülésmentes
Üzemanyag: Benzin
Hengerűrtartalom: 1998 cm³
Teljesítmény: 115 kW / 158 LE
Felszereltség: ABS, CD-s autórádió, centrálzár, dönthető utasülések, elektromos ablak, elektromos tükör, fűthető tükör, garázsban tartott, ködlámpa, könnyűfém felni, manuális klíma, második tulajdonostól, nem dohányzó, plüs kárpit, rendszeresen karbantartott, rádiós magnó, szervokormány, színezett üveg, törzskönyv, állítható hátsó ülések, állítható kormány, ülésmagasság állítás.
Leírás: Rendszeresen szervizelt, kitűnő, sérülésmentes állapotban, második tulajdonostól eladó. Első tulajdonosa pár hónaposan Németországból hozta be, ahol szalonban bemutató autó volt, én 5 éve vagyok a tulajdonosa. Eredeti, német papírok is megvannak. Eredeti, 3 db gyári kulcs. Második autóként használtam főleg hosszabb utakra. Garázsban tartott, tuningmentes, gyári állapot. Új, 215/40/17 gumik, 17-es könnyűfém felni, gyári 15-ös könnyűfém felni téli gumikkal. Nagyszervíz után (vezérlés csere, féktárcsa, fékbetést csere), új, garanciás akkumulátor. Állítható, memóriás kormány, gyári toronymerevítő, "D" típusú matricás kis rendszám (forgalmiba beírva, engedélyezve). Rendkívül megbízható.
Off kedvencek
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Off kedvencek
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Schmidi 2007.07.31 8:50-kor.
Ha láttad, hogy csináltam az adok-veszekben "az érdekes vétel lehet"-et... akkor sejtheted, hogy részemről nem...
a csak link nem jó!
Másoljátok ki a szöveget, vagy írjatok sajátot, hozzá a képeket is kérünk, és azért kéne arról is némi infó, hogy miért is... ha már lesz jónéhány off verda itt, akkor kérünk miértet !!!
a csak link nem jó!
Másoljátok ki a szöveget, vagy írjatok sajátot, hozzá a képeket is kérünk, és azért kéne arról is némi infó, hogy miért is... ha már lesz jónéhány off verda itt, akkor kérünk miértet !!!
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára StangMan 2007.07.31 22:51-kor.
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Najo, most abbahagytam a hozzaszolas szerkesztest. Epp befejeztem, mire lemerul az eger, epp mikor kattintani akarok, es nem oda nyomtam a delt, ahova terveztem.. megyek inkabb aludni
1990 Ford Thunderbird SC 35th Anniversary Edition 5 spd
1990 Ford Thunderbird SC 5 spd
[url]http://ludfacanhattyu.blog.hu[/url]
1990 Ford Thunderbird SC 5 spd
[url]http://ludfacanhattyu.blog.hu[/url]
Na látom senki sem ír ide, pedig itt már van mit hasonlítgatni. Itt van egy kis Japán játék, aztán a GM európai gyermekének játéka és egy komoly olasz erőmű
A Celica jó kis gép, ha ketten vagytok. Mert kb ennyi ami befér. Jó- jó megy, de annyira szerintem nem nagy durr. Igaz amiben én ültem az tiszta macska szőr volt és a srác taposta állandóan. Nem ment rosszul, de szűk volt.
AZ Omega jó gép, én a sima omegát is szerttem. DEEEEEE (tudom nem kezdünk mondatot így) nem igaz, hogy nem tudtak egy rendes igényes pultot készíteni? Olyan a műszerfal és a közép konzol, mint vlaami játék autóban. Beleöltek rengeteg pénzt, de belül nem sikerült alkotni egy autót.
Itt a végén az olasz lendület. A forma ízlés kérdése. Én szeretem a kocka gépeket, tehát bejön. Semmi hivalkodás, max a széles gumik és a dupla széles kipufogó árulkodhat arról, hogy ez a gép ott hagy mindent az úton. A belseje az maga a kényelem, ez nem vita téma, hisz az olaszok tudnak a bőrrel bánni. Ráadásul nem megy rosszul, bár állítólag eléggé szervíz igényes. Sajnos kombi nincs (ezt Tomi is sajnálja)
Másnak esetleg más véleménye?
A Celica jó kis gép, ha ketten vagytok. Mert kb ennyi ami befér. Jó- jó megy, de annyira szerintem nem nagy durr. Igaz amiben én ültem az tiszta macska szőr volt és a srác taposta állandóan. Nem ment rosszul, de szűk volt.
AZ Omega jó gép, én a sima omegát is szerttem. DEEEEEE (tudom nem kezdünk mondatot így) nem igaz, hogy nem tudtak egy rendes igényes pultot készíteni? Olyan a műszerfal és a közép konzol, mint vlaami játék autóban. Beleöltek rengeteg pénzt, de belül nem sikerült alkotni egy autót.
Itt a végén az olasz lendület. A forma ízlés kérdése. Én szeretem a kocka gépeket, tehát bejön. Semmi hivalkodás, max a széles gumik és a dupla széles kipufogó árulkodhat arról, hogy ez a gép ott hagy mindent az úton. A belseje az maga a kényelem, ez nem vita téma, hisz az olaszok tudnak a bőrrel bánni. Ráadásul nem megy rosszul, bár állítólag eléggé szervíz igényes. Sajnos kombi nincs (ezt Tomi is sajnálja)
Másnak esetleg más véleménye?
ha minőségről és tartósságról van szó, akkor el kell, hogy szomorítsalak... a sorrend:
- Celica
- Omega
- Maserati
Ilyen tekintetben a Maser egy olasz pudva... sajnos...
Egy lányismerősöm barátja Maserati-buzi volt... volt egy BiTurbója, aztán vett egy első szériás ilyet... a BiTurbo az nagyon kemény volt (értsd silány), de sajnos ez a széria sem volt hűűűűű de összerakva... akkor a XI. kerületben laktam és vitt 1-2 kanyart... szép hang, jól ment... ennyi... nyinyergés, elektronikai gondok...
Amikor mondtam neki, mondta tudja, nem tud velel mit kezdeni, de így is szereti...
Az Omega műszerfala tényleg gyári, nem egy nagy szám... de azonkívül minden csúcsminőség volt (Conolly bőr...)
Annak meg 2 nagy hibája van.... a vezerművet meg kell erősíteni duplaláncosra, mert a gyári szimpla, hamar megnyúlik. A másik a hűtés... arra oda kell figyelni... egy nagyobb teléjesítményő radiátor megoldja ezt is...
A Celica nem kéne, mert abból a szériából a Carlos Sainz Edition kéne... de azért az sem annyira... az újabb GT Four, az igen...
A Maser meg az Omega közül, meg egyértelműen az Omega. Lehet, hogy nagyon látni rajta, hogy Omega A... de nagyoooon agresszívan nézki, jóval nagyobb belül és egy igazi "muscle ikon"... egyszerűen a megtestesült brutalitás...
A Maser hozzá képest csak egy kis kancsó olasz pozőr...
Ha Maser, akkor Shamal vagy az uj Quattroporte... vagy a régiek, a 70es évekből... egy jó kis Ghibli vagy Khasmin...
- Celica
- Omega
- Maserati
Ilyen tekintetben a Maser egy olasz pudva... sajnos...
Egy lányismerősöm barátja Maserati-buzi volt... volt egy BiTurbója, aztán vett egy első szériás ilyet... a BiTurbo az nagyon kemény volt (értsd silány), de sajnos ez a széria sem volt hűűűűű de összerakva... akkor a XI. kerületben laktam és vitt 1-2 kanyart... szép hang, jól ment... ennyi... nyinyergés, elektronikai gondok...
Amikor mondtam neki, mondta tudja, nem tud velel mit kezdeni, de így is szereti...
Az Omega műszerfala tényleg gyári, nem egy nagy szám... de azonkívül minden csúcsminőség volt (Conolly bőr...)
Annak meg 2 nagy hibája van.... a vezerművet meg kell erősíteni duplaláncosra, mert a gyári szimpla, hamar megnyúlik. A másik a hűtés... arra oda kell figyelni... egy nagyobb teléjesítményő radiátor megoldja ezt is...
A Celica nem kéne, mert abból a szériából a Carlos Sainz Edition kéne... de azért az sem annyira... az újabb GT Four, az igen...
A Maser meg az Omega közül, meg egyértelműen az Omega. Lehet, hogy nagyon látni rajta, hogy Omega A... de nagyoooon agresszívan nézki, jóval nagyobb belül és egy igazi "muscle ikon"... egyszerűen a megtestesült brutalitás...
A Maser hozzá képest csak egy kis kancsó olasz pozőr...
Ha Maser, akkor Shamal vagy az uj Quattroporte... vagy a régiek, a 70es évekből... egy jó kis Ghibli vagy Khasmin...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici: