



A hátsó lámpa maradt a gyári , csak "lemondtam" a tolatólámpa-sárga index általi középen kettéosztottságtól , hogy így csík lámpám legyen helyette , ami a hátfal változásaihoz jobban illik . Próbából-vagy önmegerősítésből , beraktam króm-fekete kerettel , de rögtön kiderült hogy hiába szép a króm állapota , megölné ezt a stílust .


Az oldalkopoltyú ( amitől majd később akár kétéltű is lehet ) végül nem a "filmbéli" , az ajtóhézag függőlegesével párhuzamos , hanem a víznél maradva , horog szerűen ívelt lett .
Ebből lesz az ásítozó-tátott száj . A homlokfal tetejét még meg kell nyújtani lefelé , hogy attól kicsit ASTON -osan lefelé biggyedő szája legyen . Mivel a lökhárító műanyagjában lévő kivágás formáját , a fölötte lévő hűtőrács körvonalaihoz igazítottam , és a sarokdarabokat nagyobbra-befelé hosszabbra hagytam , most még a kerek besüllyesztett lámpákon kívül , a túl nagy függőleges felületbe , féklevegő-hűtő légbeömlő nyílásokat csinálunk . 
Ezt a két képet csak a helyzet adta méretarány kedvéért , : kis ford - nagy ford . Üdv .


















