Eleanor II, 1978/2011 by Oszi
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Re: 78 mach1 kozmetikázás .
Kezd fényezés előtti állapotba kerülni .
A hátsó lámpa maradt a gyári , csak "lemondtam" a tolatólámpa-sárga index általi középen kettéosztottságtól , hogy így csík lámpám legyen helyette , ami a hátfal változásaihoz jobban illik . Próbából-vagy önmegerősítésből , beraktam króm-fekete kerettel , de rögtön kiderült hogy hiába szép a króm állapota , megölné ezt a stílust .
Az oldalkopoltyú ( amitől majd később akár kétéltű is lehet ) végül nem a "filmbéli" , az ajtóhézag függőlegesével párhuzamos , hanem a víznél maradva , horog szerűen ívelt lett .
Ebből lesz az ásítozó-tátott száj . A homlokfal tetejét még meg kell nyújtani lefelé , hogy attól kicsit ASTON -osan lefelé biggyedő szája legyen . Mivel a lökhárító műanyagjában lévő kivágás formáját , a fölötte lévő hűtőrács körvonalaihoz igazítottam , és a sarokdarabokat nagyobbra-befelé hosszabbra hagytam , most még a kerek besüllyesztett lámpákon kívül , a túl nagy függőleges felületbe , féklevegő-hűtő légbeömlő nyílásokat csinálunk .
Ezt a két képet csak a helyzet adta méretarány kedvéért , : kis ford - nagy ford . Üdv .
A hátsó lámpa maradt a gyári , csak "lemondtam" a tolatólámpa-sárga index általi középen kettéosztottságtól , hogy így csík lámpám legyen helyette , ami a hátfal változásaihoz jobban illik . Próbából-vagy önmegerősítésből , beraktam króm-fekete kerettel , de rögtön kiderült hogy hiába szép a króm állapota , megölné ezt a stílust .
Az oldalkopoltyú ( amitől majd később akár kétéltű is lehet ) végül nem a "filmbéli" , az ajtóhézag függőlegesével párhuzamos , hanem a víznél maradva , horog szerűen ívelt lett .
Ebből lesz az ásítozó-tátott száj . A homlokfal tetejét még meg kell nyújtani lefelé , hogy attól kicsit ASTON -osan lefelé biggyedő szája legyen . Mivel a lökhárító műanyagjában lévő kivágás formáját , a fölötte lévő hűtőrács körvonalaihoz igazítottam , és a sarokdarabokat nagyobbra-befelé hosszabbra hagytam , most még a kerek besüllyesztett lámpákon kívül , a túl nagy függőleges felületbe , féklevegő-hűtő légbeömlő nyílásokat csinálunk .
Ezt a két képet csak a helyzet adta méretarány kedvéért , : kis ford - nagy ford . Üdv .
OSZI
Re: 78 mach1 kozmetikázás .
Akkor egy kis HUNGAROCSEL . :
Itt meg az orrmányának a megnyújtása , ( sajna a rács mögötti lámpákat föntre kérte , én inkább az alsóba tettem volna . )
Talán innen látszik , hogy nyúlt előre , a homlokfal .
Itt meg az orrmányának a megnyújtása , ( sajna a rács mögötti lámpákat föntre kérte , én inkább az alsóba tettem volna . )
Talán innen látszik , hogy nyúlt előre , a homlokfal .
OSZI
- MrMach1
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1352
- Csatlakozott: 2007.07.07 3:16
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: 78 mach1 kozmetikázás .
Nagyon jó lesz az orra! Főleg oldalról. A lámpát én is inkább lentre tenném.
A hátsó lámpák körül viszont nekem tetszene az eredeti króm keret. Az ahogy a pici hátsó szárny egy egységet képez a lökhárítóval, az szuper !
Kíváncsi vagyok mit találsz a motorjában....
Egyébként én le tudtam venni az önindítót. Nem mondom hogy egyszerű volt. A kormányművet kellett félre tenni az útból és utána már ki lehet manőverezni vele. Persze ha kint a motor, könnyebb.
A hátsó lámpák körül viszont nekem tetszene az eredeti króm keret. Az ahogy a pici hátsó szárny egy egységet képez a lökhárítóval, az szuper !
Kíváncsi vagyok mit találsz a motorjában....
Egyébként én le tudtam venni az önindítót. Nem mondom hogy egyszerű volt. A kormányművet kellett félre tenni az útból és utána már ki lehet manőverezni vele. Persze ha kint a motor, könnyebb.
[color=#FC8023]1978 Ford MustangII Mach1 302 T-Top[/color]
- MrMach1
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1352
- Csatlakozott: 2007.07.07 3:16
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: 78 mach1 kozmetikázás .
Oszi!
Azt nézd már meg léccilécci, hogy milyen vastag stabilizátor van a kis Mustang alatt.
Mivel Mach1, lennie kell hátul is.
Egyforma vastag a kettő?
1" ?
3/4" ?
1 1/4" ?
Azt nézd már meg léccilécci, hogy milyen vastag stabilizátor van a kis Mustang alatt.
Mivel Mach1, lennie kell hátul is.
Egyforma vastag a kettő?
1" ?
3/4" ?
1 1/4" ?
[color=#FC8023]1978 Ford MustangII Mach1 302 T-Top[/color]
Re: 78 mach1 kozmetikázás .
3/4" elöl és hátul is ha jól emlékszem. 1" alatt van az biztos.
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: 78 mach1 kozmetikázás .
Elöl-hátul van alatta , de nem úgy mondanám , hogy milyen vastag , inkább úgy milyen vékony . Viszont a váznyulványokat összekötő merevítőt 5/4-es hegesztésmentes gázcsőből csináltam , amiből dacára 130 centis hosszának , egynek a súlya is több , mint az első-hátsó stabrudaknak teljes csingilingistül . A gépházfedélen lévő gyári domborítás oldalát is hozzáigazítottam , a homlokfal-lámpakeret , dőlésszögéhez . Amúgy a stab témához még annyit , hogy egy ültetett 18 colos 78-as corvette-re , a széles - kilógó hátsó kerék megfékezésére , rugókováccsal csináltattam sikeresen , vastag stabrudat . ( a hátulja nagy kihívás volt , mivel kicsi , így nehéz volt nagynak láttatni . Ezért csaltam össze a szárnyal együtt egy egységes keretbe . És igen , a tank dacára , már kivágtam a középen kinézős kipufogónak rajta a helyet . )
OSZI
- MrMach1
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1352
- Csatlakozott: 2007.07.07 3:16
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: 78 mach1 kozmetikázás .
Ez a stabilizátor kérdés már csak azért is furcsa, mert az enyém is 3/4" elöl és hátul is, viszont pl. a Rockautón csak 1" vagy 1 1/4" méretűek vannak.
Akkor ez most hogy?
Valahol olvastam egyszer egy elmélkedést a futóművekről és ott írtak valamit arról hogy a vékonyabb rúd jobb kanyar tulajdonságokat jelent.
Akkor ez most hogy?
Valahol olvastam egyszer egy elmélkedést a futóművekről és ott írtak valamit arról hogy a vékonyabb rúd jobb kanyar tulajdonságokat jelent.
[color=#FC8023]1978 Ford MustangII Mach1 302 T-Top[/color]
- markoati
- Úrvezető
- Hozzászólások: 319
- Csatlakozott: 2010.12.16 23:35
- Tartózkodási hely: Dunaszerdahely,SK
Re: 78 mach1 kozmetikázás .
Finom járásnál finomabban csillapit a vékonyabb.A vastagabb viszont a durva kanyaroknál is csillapit mikor a vékony már elérte a teljesitése határátMrMach1 írta:Ez a stabilizátor kérdés már csak azért is furcsa, mert az enyém is 3/4" elöl és hátul is, viszont pl. a Rockautón csak 1" vagy 1 1/4" méretűek vannak.
Akkor ez most hogy?
Valahol olvastam egyszer egy elmélkedést a futóművekről és ott írtak valamit arról hogy a vékonyabb rúd jobb kanyar tulajdonságokat jelent.
- MrMach1
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1352
- Csatlakozott: 2007.07.07 3:16
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: 78 mach1 kozmetikázás .
[color=#FC8023]1978 Ford MustangII Mach1 302 T-Top[/color]
Re: 78 mach1 kozmetikázás .
Mi van a projekttel? (lassan két hónapja egy szó sem esett)
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 78 mach1 kozmetikázás .
Mikorra készülsz el vele? Jön velünk Szlovákiába?
(És a piros a háttérben?)
(És a piros a háttérben?)
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 78 mach1 kozmetikázás .
Tegnap láttam megint az Eleanor II-t és szerintem nagyon dögösen néz ki.