Ha van 10 milliód az autó megvételére, akkor már biztos kapsz használhatót.arcsi írta:Hmmm ha azt vesszűk hogy van ferrari 40milláért akkor a 7-től 15 milla nemsok!


Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Ha van 10 milliód az autó megvételére, akkor már biztos kapsz használhatót.arcsi írta:Hmmm ha azt vesszűk hogy van ferrari 40milláért akkor a 7-től 15 milla nemsok!
Nézz be ide és ide.arcsi írta:TomiTomi amiket felraktál képeket a kocsi(d)- ról azok a tieid vagy csak szeretnél ienneket?
Köszi a segítséget!LeMans67 írta:TomiTomi jókat írt. Egy régi Mustang eléggé "egyszerű" autó, mivel olcsó (akkor, ott) sportos autónak építették. A FastBack forma mára nagyon felkapott és emiatt drága is lett köszönhetően a filmekben való szereplésének. Általában ami "olcsó" kint is az eléggé hagy kivánni valót maga után. Rengeteget kell még költeni rá akkor is, ha jól néz ki. Ezt érdemes bele kalkulálni, ami viszont nagy előnye, hogy van alkatrész hozzá... Vezetési élményt ad, de szerintem sosem fogja egy gyári kivitel megközelíteni egy Ferrari úttartását. Nem is egy kategória a két autó, leszámítva az ajtók számát![]()
Az autóbehozatalról ITT lehet olvasni. Megjegyzem nem csak Mustangból áll a világ, érdemes megnézni más Ford termékeket is...
Az OT lényege pár rövid sorban: Az autónak 30 évesnél öregebbnek, eredeti, gyári állapotban lévőnek kell lennie. Korabeli extrák, ami akkoriban volt és bizonítható, azt elfogadják. Ezért cserébe nem kell regisztrációs adót és teljesítmény adót fizetni. Lényege, hogy egy régi járművet megörzöl az utókor részére...