Ha van 10 milliód az autó megvételére, akkor már biztos kapsz használhatót. Arra azért figyelj, hogy egy Mustang nem egy kategória a Ferrarival. Min négyszer annyiba kerül egy Ferrari mint egy Mustang, illetve a Mustang egy olcsó, népautó az USÁban. Ennek megfelelő megoldások vannak benne.arcsi írta:Hmmm ha azt vesszűk hogy van ferrari 40milláért akkor a 7-től 15 milla nemsok!
Mustang a Tokiói driftben
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22145
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22145
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Nézz be ide és ide. És inkább azokon a helyeken beszélgessünk róluk.arcsi írta:TomiTomi amiket felraktál képeket a kocsi(d)- ról azok a tieid vagy csak szeretnél ienneket?
Neked a Mindennapi problémák részt érdemes lenne átolvasgatnod. Pár kérdésedre kapsz választ.
TomiTomi jókat írt. Egy régi Mustang eléggé "egyszerű" autó, mivel olcsó (akkor, ott) sportos autónak építették. A FastBack forma mára nagyon felkapott és emiatt drága is lett köszönhetően a filmekben való szereplésének. Általában ami "olcsó" kint is az eléggé hagy kivánni valót maga után. Rengeteget kell még költeni rá akkor is, ha jól néz ki. Ezt érdemes bele kalkulálni, ami viszont nagy előnye, hogy van alkatrész hozzá... Vezetési élményt ad, de szerintem sosem fogja egy gyári kivitel megközelíteni egy Ferrari úttartását. Nem is egy kategória a két autó, leszámítva az ajtók számát
Az autóbehozatalról ITT lehet olvasni. Megjegyzem nem csak Mustangból áll a világ, érdemes megnézni más Ford termékeket is...
Az OT lényege pár rövid sorban: Az autónak 30 évesnél öregebbnek, eredeti, gyári állapotban lévőnek kell lennie. Korabeli extrák, ami akkoriban volt és bizonítható, azt elfogadják. Ezért cserébe nem kell regisztrációs adót és teljesítmény adót fizetni. Lényege, hogy egy régi járművet megörzöl az utókor részére...
Az autóbehozatalról ITT lehet olvasni. Megjegyzem nem csak Mustangból áll a világ, érdemes megnézni más Ford termékeket is...
Az OT lényege pár rövid sorban: Az autónak 30 évesnél öregebbnek, eredeti, gyári állapotban lévőnek kell lennie. Korabeli extrák, ami akkoriban volt és bizonítható, azt elfogadják. Ezért cserébe nem kell regisztrációs adót és teljesítmény adót fizetni. Lényege, hogy egy régi járművet megörzöl az utókor részére...
Köszi a segítséget!LeMans67 írta:TomiTomi jókat írt. Egy régi Mustang eléggé "egyszerű" autó, mivel olcsó (akkor, ott) sportos autónak építették. A FastBack forma mára nagyon felkapott és emiatt drága is lett köszönhetően a filmekben való szereplésének. Általában ami "olcsó" kint is az eléggé hagy kivánni valót maga után. Rengeteget kell még költeni rá akkor is, ha jól néz ki. Ezt érdemes bele kalkulálni, ami viszont nagy előnye, hogy van alkatrész hozzá... Vezetési élményt ad, de szerintem sosem fogja egy gyári kivitel megközelíteni egy Ferrari úttartását. Nem is egy kategória a két autó, leszámítva az ajtók számát
Az autóbehozatalról ITT lehet olvasni. Megjegyzem nem csak Mustangból áll a világ, érdemes megnézni más Ford termékeket is...
Az OT lényege pár rövid sorban: Az autónak 30 évesnél öregebbnek, eredeti, gyári állapotban lévőnek kell lennie. Korabeli extrák, ami akkoriban volt és bizonítható, azt elfogadják. Ezért cserébe nem kell regisztrációs adót és teljesítmény adót fizetni. Lényege, hogy egy régi járművet megörzöl az utókor részére...
És ez az OT magyarországon is érvényes mert hogy hallotam hogy amerikában ez van de hogy Mo-on nem hallotam még!!