Láma vagyok , kérdezek...

Technikai megoldások, kérdések

Moderátorok: TomiTomi, StangMan

Avatar
somi
Városi versenyző
Hozzászólások: 3643
Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: somi » 2009.09.09 20:41


Jona's garage
Úrvezető
Hozzászólások: 70
Csatlakozott: 2008.11.04 7:14
Tartózkodási hely: Balassagyarmat

Hozzászólás Szerző: Jona's garage » 2009.09.10 7:02

Én úgy tudom, (csontszázaz váltónál) hogy ha Dexron 3at teszel a 2 helyett, abból nem lehet baj csak ha fordítva. Meg a többinél is,alacsonyabb számozásuakkal nem helyettesíthető a magasabb érték.

Más:
Nem tudom kiszedni fűtőradiátort. :( Nem tudom elhinni, hogy le kell bontani az egész műszerfalat ..zmeg. Leszedtem 3 patentet a széléről, meg se mozdul, a kesztyűtartót fogalmam sincs mi tartja - őrület, nagyon profik.

Avatar
GLautó
Úrvezető
Hozzászólások: 108
Csatlakozott: 2009.03.10 9:21
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: GLautó » 2009.09.10 13:46

Fütőradiátor. 1. lépés: leengeded a hütőközeget, 2. lépés: kinyitod a kesztyütartót, 3. lépés:kipakolsz a kesztyütartóból, 4. lépés: meglátod a kesztyűtartó alján a két csavart, 4. lépés: kitekered a csavarokat 5. lépés: leveszed a kesztyütartó mögötti merevítőt ( két csavar) 6. lépés: meglátod a fütőradiátort, 7. lépés: kitekered a rögzitőcsavarokat, 8. lépés: a motortérben leveszed a két fütéscsövet ( motortér jobb oldal tüzfal) 9. lépés: a kesztyütartó helyén tátongó lyukon kihúzod a radiátort.
GLautó Mustang2.8V6

Avatar
szireta68
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1229
Csatlakozott: 2008.09.07 21:06
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: szireta68 » 2009.09.10 14:58

GLautó írta:Fütőradiátor. 1. lépés: leengeded a hütőközeget, 2. lépés: kinyitod a kesztyütartót, 3. lépés:kipakolsz a kesztyütartóból, 4. lépés: meglátod a kesztyűtartó alján a két csavart, 4. lépés: kitekered a csavarokat 5. lépés: leveszed a kesztyütartó mögötti merevítőt ( két csavar) 6. lépés: meglátod a fütőradiátort, 7. lépés: kitekered a rögzitőcsavarokat, 8. lépés: a motortérben leveszed a két fütéscsövet ( motortér jobb oldal tüzfal) 9. lépés: a kesztyütartó helyén tátongó lyukon kihúzod a radiátort.
két 4. lépés közül melyiket kell először csinyálni?? :monokli:

Avatar
somi
Városi versenyző
Hozzászólások: 3643
Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: somi » 2009.09.10 15:14

Rajz nincs hozzá? :monokli:

Jona's garage
Úrvezető
Hozzászólások: 70
Csatlakozott: 2008.11.04 7:14
Tartózkodási hely: Balassagyarmat

Hozzászólás Szerző: Jona's garage » 2009.09.10 17:19

Nem éredekes, most már kint van. Szeretem ezt a szájba rágós stílust. Kint van ,már tádááám :D

Avatar
somi
Városi versenyző
Hozzászólások: 3643
Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: somi » 2009.09.10 18:23

:klassz:

Avatar
Zsozsó
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 569
Csatlakozott: 2007.08.05 19:30
Tartózkodási hely: Esztergom

Hozzászólás Szerző: Zsozsó » 2009.09.11 16:01

somi írta:Ja. Még egy 5let. Valami ami fórumon olvastam. Nincs ráírva véletlenül a nívópálcára, milyen olaj kő bele?
Megnézeem de ha igen "mataharit" csinálok magamon :banghead:

Avatar
GLautó
Úrvezető
Hozzászólások: 108
Csatlakozott: 2009.03.10 9:21
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: GLautó » 2009.09.11 16:49

szireta68 írta:
GLautó írta:Fütőradiátor. 1. lépés: leengeded a hütőközeget, 2. lépés: kinyitod a kesztyütartót, 3. lépés:kipakolsz a kesztyütartóból, 4. lépés: meglátod a kesztyűtartó alján a két csavart, 4. lépés: kitekered a csavarokat 5. lépés: leveszed a kesztyütartó mögötti merevítőt ( két csavar) 6. lépés: meglátod a fütőradiátort, 7. lépés: kitekered a rögzitőcsavarokat, 8. lépés: a motortérben leveszed a két fütéscsövet ( motortér jobb oldal tüzfal) 9. lépés: a kesztyütartó helyén tátongó lyukon kihúzod a radiátort.
két 4. lépés közül melyiket kell először csinyálni?? :monokli:
Bocs elirtam. Rajz nincs de fényképet csinálhatok. :oops:
GLautó Mustang2.8V6

Avatar
GLautó
Úrvezető
Hozzászólások: 108
Csatlakozott: 2009.03.10 9:21
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: GLautó » 2009.09.11 16:56

Az enyémben is az van. Persze egy irányba legfeljebb három sebességes
Én azt hittem C3 azt jelenti hogy 3 sebesség előre ,mert a 79.es 2,8 V6 osomba az van,abba Dex II való.A kabrióba 4-et kapcsol előre,gondoltam C4 :D Tévedni emberi dolog :!: Tehát :88-as 4 seb.-es be milyen olaj kell :?: SOS szombeton mennék vele
Katalogusom valvoline Maxlife ATF-et ir 100000km futott autoba.
GLautó Mustang2.8V6

Avatar
somi
Városi versenyző
Hozzászólások: 3643
Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: somi » 2009.09.12 14:35

A Te katalógusod mindenhez Valvoline-t ajánl :roll: Nem a Valvoline-osoktól kaptad véletlenül? :monokli:

Avatar
GLautó
Úrvezető
Hozzászólások: 108
Csatlakozott: 2009.03.10 9:21
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: GLautó » 2009.09.12 19:17

Onnan is, de ebben a kat.-ban van usa auto megemlítve, meg külőn kiemelve az idősebb járgányok.
GLautó Mustang2.8V6

Avatar
Zsozsó
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 569
Csatlakozott: 2007.08.05 19:30
Tartózkodási hely: Esztergom

Hozzászólás Szerző: Zsozsó » 2009.09.12 19:23

A nívóppálcán Mercon-t ír.Azt nem tudom a Dextronhoz viszonyítani.Megnézem a Valvlint.

Avatar
somi
Városi versenyző
Hozzászólások: 3643
Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: somi » 2009.09.13 10:17

Zsozsó írta:A nívóppálcán Mercon-t ír.Azt nem tudom a Dextronhoz viszonyítani.Megnézem a Valvlint.
Na. Virágokat az öltözőbe kérem. :laza:

Egyébként, ha beklopfolod a gugliba, hogy "mercon 3 olaj", akkor kidob egy rahedli olajkereskedőt, ahol fel van tüntetve, hogy az egyes márkák közül melyik általuk forgalmazott típus teljesíti a mercon specifikációkat. Van valvoline is ;)

Avatar
Zsozsó
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 569
Csatlakozott: 2007.08.05 19:30
Tartózkodási hely: Esztergom

Hozzászólás Szerző: Zsozsó » 2009.09.15 19:10

Pusza :!:

Válasz küldése