Láma vagyok , kérdezek...
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
-
- Úrvezető
- Hozzászólások: 70
- Csatlakozott: 2008.11.04 7:14
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat
Én úgy tudom, (csontszázaz váltónál) hogy ha Dexron 3at teszel a 2 helyett, abból nem lehet baj csak ha fordítva. Meg a többinél is,alacsonyabb számozásuakkal nem helyettesíthető a magasabb érték.
Más:
Nem tudom kiszedni fűtőradiátort. Nem tudom elhinni, hogy le kell bontani az egész műszerfalat ..zmeg. Leszedtem 3 patentet a széléről, meg se mozdul, a kesztyűtartót fogalmam sincs mi tartja - őrület, nagyon profik.
Más:
Nem tudom kiszedni fűtőradiátort. Nem tudom elhinni, hogy le kell bontani az egész műszerfalat ..zmeg. Leszedtem 3 patentet a széléről, meg se mozdul, a kesztyűtartót fogalmam sincs mi tartja - őrület, nagyon profik.
Fütőradiátor. 1. lépés: leengeded a hütőközeget, 2. lépés: kinyitod a kesztyütartót, 3. lépés:kipakolsz a kesztyütartóból, 4. lépés: meglátod a kesztyűtartó alján a két csavart, 4. lépés: kitekered a csavarokat 5. lépés: leveszed a kesztyütartó mögötti merevítőt ( két csavar) 6. lépés: meglátod a fütőradiátort, 7. lépés: kitekered a rögzitőcsavarokat, 8. lépés: a motortérben leveszed a két fütéscsövet ( motortér jobb oldal tüzfal) 9. lépés: a kesztyütartó helyén tátongó lyukon kihúzod a radiátort.
GLautó Mustang2.8V6
- szireta68
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1229
- Csatlakozott: 2008.09.07 21:06
- Tartózkodási hely: Budapest
két 4. lépés közül melyiket kell először csinyálni??GLautó írta:Fütőradiátor. 1. lépés: leengeded a hütőközeget, 2. lépés: kinyitod a kesztyütartót, 3. lépés:kipakolsz a kesztyütartóból, 4. lépés: meglátod a kesztyűtartó alján a két csavart, 4. lépés: kitekered a csavarokat 5. lépés: leveszed a kesztyütartó mögötti merevítőt ( két csavar) 6. lépés: meglátod a fütőradiátort, 7. lépés: kitekered a rögzitőcsavarokat, 8. lépés: a motortérben leveszed a két fütéscsövet ( motortér jobb oldal tüzfal) 9. lépés: a kesztyütartó helyén tátongó lyukon kihúzod a radiátort.
-
- Úrvezető
- Hozzászólások: 70
- Csatlakozott: 2008.11.04 7:14
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat
Bocs elirtam. Rajz nincs de fényképet csinálhatok.szireta68 írta:két 4. lépés közül melyiket kell először csinyálni??GLautó írta:Fütőradiátor. 1. lépés: leengeded a hütőközeget, 2. lépés: kinyitod a kesztyütartót, 3. lépés:kipakolsz a kesztyütartóból, 4. lépés: meglátod a kesztyűtartó alján a két csavart, 4. lépés: kitekered a csavarokat 5. lépés: leveszed a kesztyütartó mögötti merevítőt ( két csavar) 6. lépés: meglátod a fütőradiátort, 7. lépés: kitekered a rögzitőcsavarokat, 8. lépés: a motortérben leveszed a két fütéscsövet ( motortér jobb oldal tüzfal) 9. lépés: a kesztyütartó helyén tátongó lyukon kihúzod a radiátort.
GLautó Mustang2.8V6
Katalogusom valvoline Maxlife ATF-et ir 100000km futott autoba.Az enyémben is az van. Persze egy irányba legfeljebb három sebességes
Én azt hittem C3 azt jelenti hogy 3 sebesség előre ,mert a 79.es 2,8 V6 osomba az van,abba Dex II való.A kabrióba 4-et kapcsol előre,gondoltam C4 Tévedni emberi dolog Tehát :88-as 4 seb.-es be milyen olaj kell SOS szombeton mennék vele
GLautó Mustang2.8V6
- somi
- Városi versenyző
- Hozzászólások: 3643
- Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
- Tartózkodási hely: Budapest
Na. Virágokat az öltözőbe kérem.Zsozsó írta:A nívóppálcán Mercon-t ír.Azt nem tudom a Dextronhoz viszonyítani.Megnézem a Valvlint.
Egyébként, ha beklopfolod a gugliba, hogy "mercon 3 olaj", akkor kidob egy rahedli olajkereskedőt, ahol fel van tüntetve, hogy az egyes márkák közül melyik általuk forgalmazott típus teljesíti a mercon specifikációkat. Van valvoline is