TomiTomi írta:De nem emiatt szállítod, vagy? A rendszám hiány miatt, nem?
A rendszámhiány miatt. Bár nem szeressük ezt a módot, mert az autó a hátsó kerekekkel éppenhogy felfér a trélerre, a jobb hátsó felni picit kapott is. Elvittük tegnap az autót a szervizbe (Nem ez, de zavarás helyett legyen a nevük Bosch), ott dekkol szegény, lehet nem sokáig.
Téma:Egyébként egyelőre azt várom, hogy némi segítséggel kiderült, van a városban egy cég, mely USA-autókkal foglalkozik, de fő profilja az automata váltók, egy ott lévő úriember telószámát kaptam meg, nekik van olyan műszerjük mely kifejezetten USA-autókra vall, holnapra rákérdez Bosch szervizesekre, hogy mi a szitu, jobb esetben autóhoz megy műszerrel (igaz, a Bosch-nak is van műszere, de csak hibakódot tud kiolvasni, ennyire ismeri fel csak), és ha Isten is úgy akarja, végre haladunk valahova.
Kérdés:Valamennyire tudok angolul, de pár dolgot nem vágok, valaki ezt elmagyarázná nekem lécci:
"I received an answer from a very nice Mustang colleague:
yes, it can happen, that after the EU modification of the lights you get problems with the tempomat, if the one, who modified them did not think about the american system...
The tempomat only work, if you pretend to the blackbox, that all the lights of the US-system are working, how ever the modification was done: by resistor or hidden lamps.
But it can also be a lamp. Christian, who wrote me this, writes, that he had this problem with a 98er Mustang. There they had used a turn signal lamp, which the tempomat hadn´t liked; they exchanged the lamp and the problem was solved.
He doesn´t know, if this problem can also appear on younger cars.
It could also be a very illogical fuse allocation. The 94-98 Muastnags have the horn connected with the tempomat...
I hope this helps!"