
... és sajnos igaz...

Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Igazad van! Azzal is el lehet tartani náhány mesterember családjátszireta68 írta:vagy vegyél V. Golfot.
Az újonnan vételezett Lada Oroszországból nem is jön képbe opcióként esetleg?doGmAI írta:Igazad van! Azzal is el lehet tartani náhány mesterember családjátszireta68 írta:vagy vegyél V. Golfot.
A tető cseréje nem annyira vészes, mert a szerkezetet nem kell cserélned, csak az eléggé silány vászontetőt és a szigetelést. Max. 200-220 ezerből megáll. (én jövő héten viszem az enyémet tető cserére).John Deere írta:Jópár éve megvan már és bizony eszembe is jutott már, hogy ha rávenném magam hogy eladnám (és a piacon találnék valakit, aki meg is venné) és vennék helyette egy hétköznapibb OFF dízelt, lehet gazdaságosabb lenne.![]()
De persze ilyenkor adok egy pofont magamnak és rájövök, hogy autó nincs, miben még ennyire jól éreztem magam. És ezért cserébe télen tényleg pihentetem.
Oké, hogy nem ezért vettem, de azért jól esik, hogy bámulgatják, pedig akad itt vidéken is 3-4.
Lényeg a lényeg, míg nem törik, nem drágább, mint a többi Mustang. Cserébe a V8-sok állítólag már egész erős gyári kategóriát alkotnak. És ezek még fiatalok, hogy (kop-kop-kop) az autóút szélén egy laza error felirattal lehaljanak.
Viszont hétköznapira én sem használom, mivel egyrészt nekem is rosszul esnek az egyre emelkedő benzinárak, másrészt általában munkámat az OFF terepjáróval intézem. De szerintem így jobb is, így jobban hiányzik, hogy beleülhessek és...![]()
A 2005-ös kabriók igazából egyetlen hátránya a vászontető és annak nem tudom mennyire profi szigetelése. Általában autómosás után 1-2 csepp beszabadul az nem cink. Esőben egyszer engedte be jobban a vizet, az első ablakoknál, akkor az M3-as pályán mentünk 130-al és a csapadék is erős volt, na akkor kissé kényelmetlen volt, de szvsz városban vagy 100 km/h alatt semmi gond és még menetzajt se nagyon hallani, ami azért nagy szó. Az is lehet, hogy csak nálam foszlott el a szigetelés és azért. A komplett tető cseréje, ha egyszer kell, viszont horribilis lehet, nekem is lehet gondolkoznom kéne rajta. Szerintem az 1 milliót ütheti.![]()
Első télen használtam, kb. ugyanúgy felmelegszik a fülke, mint más autóé, tehát nincsenek különbségek más autóval szemben. Talán hamarabb hűl ki kicsivel. Nyáron délben 40 fokban viszont halálos, csak este vagy kora délelőtt ajánlott tökfödő nélkül.
Szegény. Borzasztó érzés lehet megvenni álmaid autóját, aztán rádöbbenni, hogy mégsem olyan, mint az álmaidban. Viszont, erre egy régi autónál tényleg fel kellett volna készülni, fórumokat, szaklapokat olvasgatni előtte.TomiTomi írta:Szia!
![]()
Szerintem olvasd végig ezt a topikot, hasonló kérdésből indult.
De röviden: egy 69es autó (se Mustang, se más) nem hasonlítható egy mai autóhoz. Napi használatra korlátozottan alkalmas és leginkább azoknak, akik kisebb nyűgöket gond nélkül javítanak akár útközben is. Minél messzebb vagy ettől a hozzáállástól, annál kevésbé ajánlatos napira ilyen öreg autót használni, sőt, lehet, hogy egyáltalán a megvételét is érdemes meggondolni. (Van egy hölgy ismerősöm, aki 30 ezer CHFért megvásárolta álmai 65ös Mustang kabrióját, majd egy hónap után ismét eladta, mert rájött, hogy mibe ugrott bele. Pedig tulajdonképpen piti hibái voltak a Stangnek, de neki egyszer-kétszer autómentőre volt szüksége.)
Amúgy ha gond nélkül ki tudsz fizetni 15 l / 100 km-es fogyasztás mellett évi 10-15 ezer kmre benzint, akkor szervizzel sem lesz gondod. Bár ehhez feltételezem, hogy elég jó állapotú a kocsit veszel.
Akkor egész baráti úgy még.GTPeti írta: A tető cseréje nem annyira vészes, mert a szerkezetet nem kell cserélned, csak az eléggé silány vászontetőt és a szigetelést. Max. 200-220 ezerből megáll. (én jövő héten viszem az enyémet tető cserére).