Kabrió és mielőtt egy tömeg felhördülne, meg is mondom, miért.SapphireKeksz írta:John Deere írta:A tempomat olyan faszául meg lett csinálva, (aminek a szerelő szerint egy ilyen gyárilag kínai mini-jeladó-computere volt hibás, magyarul valami egység volt a hibás, kiszedte, elküldte valahova megcsináltatni, azóta jósomi írta:És mondd csak, mi is volt a probléma, amikor nem volt hengerfejes, és főzte a vizet?Csak mert van egy offom hasonló gonddal. Kb minden ki lett rajta cserélve, oszt mégis bugyborog.
) hogy aztán a ventilátor kapcsolásáért felelős "egység-unit" kezdett el cigánykodni. Csak A/C-nél kapcsolt ugye, adott hőfoknál nem. Az is javítva volt. Biztos, ami biztos, kapott egy OFF kiegyenlítő-tartály sapkát is, azóta tuti.
Amugy velemenyed szerint most ha vennel egy ujat akkor cabriot vagy simat valasztanal?

Oké, hogy a vászontető alap üzemmódban, ront kicsit az autó összképén, de lehajtva meg nekem nagyon adja. Mondjuk, felhúzva sem szégyellem, de a kabrió megadja azt a lehetőséget hogy a hangulatodhoz (és leginkább az időjáráshoz) megfelelően közlekedhess vele. Ha úgy van, simán lehúzott ablakkal sportosabban csapatom, tavaszi 20 fokban lehajtva jaszkarizni, nyáron 50 fokban megint fent van, de nyáron este a legjobb krúzolni, mikor kellően lehűl a levegő kb. 25-30 fokra és nem süti le a hajamat a nap. Természetesen ez csak az én véleményem.
Egy szimpla coupe összesen inkább sportosabb tuning-alap lehet vagy mi.
