Kabrió és mielőtt egy tömeg felhördülne, meg is mondom, miért.SapphireKeksz írta:John Deere írta:A tempomat olyan faszául meg lett csinálva, (aminek a szerelő szerint egy ilyen gyárilag kínai mini-jeladó-computere volt hibás, magyarul valami egység volt a hibás, kiszedte, elküldte valahova megcsináltatni, azóta jó ) hogy aztán a ventilátor kapcsolásáért felelős "egység-unit" kezdett el cigánykodni. Csak A/C-nél kapcsolt ugye, adott hőfoknál nem. Az is javítva volt. Biztos, ami biztos, kapott egy OFF kiegyenlítő-tartály sapkát is, azóta tuti.somi írta:És mondd csak, mi is volt a probléma, amikor nem volt hengerfejes, és főzte a vizet? Csak mert van egy offom hasonló gonddal. Kb minden ki lett rajta cserélve, oszt mégis bugyborog.
Amugy velemenyed szerint most ha vennel egy ujat akkor cabriot vagy simat valasztanal?
Oké, hogy a vászontető alap üzemmódban, ront kicsit az autó összképén, de lehajtva meg nekem nagyon adja. Mondjuk, felhúzva sem szégyellem, de a kabrió megadja azt a lehetőséget hogy a hangulatodhoz (és leginkább az időjáráshoz) megfelelően közlekedhess vele. Ha úgy van, simán lehúzott ablakkal sportosabban csapatom, tavaszi 20 fokban lehajtva jaszkarizni, nyáron 50 fokban megint fent van, de nyáron este a legjobb krúzolni, mikor kellően lehűl a levegő kb. 25-30 fokra és nem süti le a hajamat a nap. Természetesen ez csak az én véleményem.
Egy szimpla coupe összesen inkább sportosabb tuning-alap lehet vagy mi.