TomiTomi írta:B@szod, innentől már tényleg csak Te tudhatsz mindent. De hogy azzal a sok autóval, amiről itt a fórumon írtál, már mindegyikkel 15 évet és 300e kmt mentél M.o.-n, azér nem semmi.
ezzen nehogy felhúzd magad bakker, a Svájc az nem terád példa, hanem az ideális útviszonyokra... szeretném ha itthon olyan utak lennének, mert akkor a Mustangban csak ritkán szólalna meg a Plastic-vonósnégyes...
khm... ha mondok vmit, azt azért mondom mert tudom, ha olyat olvastál volna, hogy asszem, akkor nem tudom... sejtem, hallottam, beképzelem...
szegény ember vízzel főz, ezért sok idős autó volt a családban, illetve nekem a legfiatalabb a mostani Audi... és mivel sokat autózom gyorsan jönnek a kilométerek... hogy részletesen írjam a 300e feletti autóimat...
Audi V8... 266e-el vettem 314e ment el
Toyota Corolla Gti-16 ... 230e-el vettem 31...valamennyivel ment el...
S4 306e-el vettem, és most van benne ~332e...
Volt családban 300D merci... 130e-el jött 320e-el ment...
És ezek óra szerint... és a nem pontos órának fura hagyományai vannak itthon is meg a balkánon is...
Volt Trabant, Skoda, Lada, Camry, Carina II, Carine E, Corsa A, Swift és Swifth GTi, Ignis, Toledo TDi, Twingo, Fiesta, Colt a családban... sőt volt egy Audi 100 Coupe S-em is, amit örökké bánni fogok, hogy eladtam
Főiskolás életem a haverom 105S skodájában történt, majd 5-6 év az Integráléjában...
az ismerettségi köröm meg elég tehetős, így az autózás egy elég széles spektrumjáról van közvetlen információm... meg érdekel a téma így olvasok... nem keveset... így nyugodtan merek nyilatkozni a témában...
egy cimborám agyament Subarus.. Volt 93as Legacy turboja, majd Impreza GT-je és utána vett egy A-s Impreza versenyautót amit kiadott...
10évig minden rallyversenyen ott voltam... nekem az autózás nem az AutóMotor, vagy mert menő ha mindenbe beszólok...
én egy autóbuzi vagyok
és amit ismerek, ott nem lehet meggyőzni és kötekszem... ennyi... én bármiről tudok objektíven nyilatkozni, olyat nem fogtok a számból hallani hogy a Mustang és az Audi az autózás, ergonómia és a pöcsöm tudja minek a netovábbja...
Pont olyan mint a multkori vita a Taurusról a V8on... aztán írt a srác, hogy még csak képen látott olyat és reméli, hogy nem sértődtem meg...
nem vagyok sértődős, de amit tudok és ismerek, abban nyugodtan leállok vitatkozni és nehéz meggyőzni...
komolyan basszus, ebben az országban az autók extra terhelésnek vannak kitéve, mert igénytelenek az emberek, és szar az úthálózatunk.... felmérések alapján az útjaink 15%-a európai színvonalú...
miről beszélünk... nekem bármit lehet mondani az amerikai szedánok hajókás rugózásáról... egyben nem ültem ami nem nyeklett-nyaklott volna a magyar utakon...
szóval nálam az ergonómikus autó azt jelenti, hogy szép, igényes és kényelmes
a 80as-90es évek japán autóiból pont két dolog hiányzik, a szép és az igényes...
teszek be képet a Corolla GTi-16 műszerfaláról... az a maga módján kivétel... de a kivételek azért vannak, hogy erősítsék a szabályokat...
a mai autókból pl. sokkal jobban el vagyok maradva, mert annyira nem érdekelnek... régen voltak "autó egyéniségek"... ma nem nagyon vannak (kivétel erősiti a szabályt)... a tartósság nem követelmény ez a fogyasztói társadalom átka...
nyugodtan lehet kérdezni, nem vagyok autós szaktekintély, de ha látnád milyen autós információs bázis gyűlt már nálam össze, te is meglepődnél
sosem egy típus érdekelt, ezért is vallom hgoy autózni jó, és minden autóban lehet vmi jót találni (erre példa az ismerősőm ex-trabant kombija 127es fiat motorral... csúnyán meglepődőtt 1-2 ember amikor nekiálltam 4ben előzni a szépvölgyin felfelé)
komolyan... nem koptatom a számat meg a billenytűzetet sem... lehet kérdezni