Videok
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
- r.chris
- Úrvezető
- Hozzászólások: 370
- Csatlakozott: 2008.12.27 23:28
- Tartózkodási hely: Szszmiklós
- Kapcsolat:
Ken Block vezet... fingom sincs hogy kicsoda,de nem nyomja rosszul
http://videa.hu/videok/jarmuvek/ken-blo ... 88UjRYLRoZ
http://videa.hu/videok/jarmuvek/ken-blo ... 88UjRYLRoZ
- szireta68
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1229
- Csatlakozott: 2008.09.07 21:06
- Tartózkodási hely: Budapest
crashtest:
1959es Bel Air vs. 2009 Malibu
<object width="853" height="505"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/5CU-k0XmLUk&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/5CU-k0XmLUk&hl ... 2=0xcd311b" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="853" height="505"></embed></object>
1959es Bel Air vs. 2009 Malibu
<object width="853" height="505"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/5CU-k0XmLUk&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/5CU-k0XmLUk&hl ... 2=0xcd311b" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="853" height="505"></embed></object>
Ez nem semmi!
Megmondom őszintén, én azt hittem hogy a Bel Air jobban jön majd ki a frontális ütközésből, mert robosztusabb, "vaskosabban" néz ki...
Hát igen... a Bel Air az lehet hogy túl merv ehhez a dolgokhoz, nem tudja elnyelni az energiát.
Ezek szerint nem a méret a lényeg... hanem a technika és a fizika...
Megmondom őszintén, én azt hittem hogy a Bel Air jobban jön majd ki a frontális ütközésből, mert robosztusabb, "vaskosabban" néz ki...
Hát igen... a Bel Air az lehet hogy túl merv ehhez a dolgokhoz, nem tudja elnyelni az energiát.
Ezek szerint nem a méret a lényeg... hanem a technika és a fizika...
[url=http://www.ford-cruising.hu/gallery/thumbnails.php?album=46]'95 Ford Mustang 3.8 (kunokb)[/url]
Ez pontosan így van... illetve ne felejtsuk el, hogy 50 éves autóról van szó...
Ha nem is látszik, az 50év ott van minden porcikájában...
Ha nem is látszik, az 50év ott van minden porcikájában...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
3 dolog ami eléggé rontja ezt a tesztet:
- Itt egy X alvázról beszélünk, ami gyakorlatilag semmi egy ilyen beállításban, jól láthatóan nem is érintkezik az alvázzal az a modern autó (nem véletlenül lett helyette a létra alváz)
- egy '59-es szétrohadt autót ütköztetni nem szép dolog (elég komoly rozsdafelhő keletkezik)
- jól látható, hogy gyakorlatilag az eltolás miatt gyakorlatilag sem a motor, sem az alvázzal nem találkozott a modern autó, tehát az oldal lemezeket legyűrte és kész... egy teljes frontális még ennél az X-nél is másként zajlott volna le, de főleg egy '67-69 utánni modernebb létra alvázas esetén (ott gyakorlatilag a modern autó energia elnyelő részeinek kellett volna felvennie minden energiát, míg az alvázas rombolt volna keményen előre a lemezeinek gyűrődése lett volna csak részéről az engrgia elnyelés). Aránylag alacsony sebesség esetén veszélyesebb lett volna modern autóra, nagy sebességnél, már inkább a bent ülő utasokra...(megjegyzem a V8-on látható egy létra alvázas gép és egy kis busz eseményeinek az eredménye...)
- Itt egy X alvázról beszélünk, ami gyakorlatilag semmi egy ilyen beállításban, jól láthatóan nem is érintkezik az alvázzal az a modern autó (nem véletlenül lett helyette a létra alváz)
- egy '59-es szétrohadt autót ütköztetni nem szép dolog (elég komoly rozsdafelhő keletkezik)
- jól látható, hogy gyakorlatilag az eltolás miatt gyakorlatilag sem a motor, sem az alvázzal nem találkozott a modern autó, tehát az oldal lemezeket legyűrte és kész... egy teljes frontális még ennél az X-nél is másként zajlott volna le, de főleg egy '67-69 utánni modernebb létra alvázas esetén (ott gyakorlatilag a modern autó energia elnyelő részeinek kellett volna felvennie minden energiát, míg az alvázas rombolt volna keményen előre a lemezeinek gyűrődése lett volna csak részéről az engrgia elnyelés). Aránylag alacsony sebesség esetén veszélyesebb lett volna modern autóra, nagy sebességnél, már inkább a bent ülő utasokra...(megjegyzem a V8-on látható egy létra alvázas gép és egy kis busz eseményeinek az eredménye...)
Totál jogos... ha már alvázas, akkor legyen létra...LeMans67 írta: Itt egy X alvázról beszélünk
Mondjuk megnézném az eredményt, egy utolsó, korrekt alvázas autóval...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22159
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Vicit szeretnéd ütköztetni?StangMan írta:Mondjuk megnézném az eredményt, egy utolsó, korrekt alvázas autóval...
<object width="640" height="505"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/U_eldEld3hA&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/U_eldEld3hA&hl ... 2=0xcd311b" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>
Ennél milyen az alváz?
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22159
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Polo vissza a jövőbe - reklám
<object width="640" height="505"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/YqajZn7eMu0&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/YqajZn7eMu0&hl ... 2=0xcd311b" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>
<object width="640" height="505"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/YqajZn7eMu0&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/YqajZn7eMu0&hl ... 2=0xcd311b" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>
Vicces videó,jó sokáig mutatják ezt a jó kis ferrarit,milyen jó a hangja,aztán a végén odakeveredik valami autó véletlenül,na annak speciel jobb hangja van.
<object width="853" height="505"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/xkAkKjJDLWQ&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/xkAkKjJDLWQ&hl ... 2=0xcd311b" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="853" height="505"></embed></object>
<object width="853" height="505"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/xkAkKjJDLWQ&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/xkAkKjJDLWQ&hl ... 2=0xcd311b" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="853" height="505"></embed></object>
Pontiac Firebird Trans Am... 405 km/h-val
A srác weboldala
És mit tud a gép?
540cid BB kompresszorral, 1407 lóerő
0-100 km/h: 2,23 mp
0-200 km/h: 5,55 mp
0-300 km/h: 12,22 mp
Legnagyobb seb.: 407.134 km/h
0-201m: 5,91mp @ 205 km/h
0-402m: 9,19 mp @ 249 km/h
<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/imKStzLCEwk&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/imKStzLCEwk&hl=en_US&fs=1&hd=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>
Durca
A srác weboldala
És mit tud a gép?
540cid BB kompresszorral, 1407 lóerő
0-100 km/h: 2,23 mp
0-200 km/h: 5,55 mp
0-300 km/h: 12,22 mp
Legnagyobb seb.: 407.134 km/h
0-201m: 5,91mp @ 205 km/h
0-402m: 9,19 mp @ 249 km/h
<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/imKStzLCEwk&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/imKStzLCEwk&hl=en_US&fs=1&hd=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>
Durca
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici: