3 dolog ami eléggé rontja ezt a tesztet:
- Itt egy X alvázról beszélünk, ami gyakorlatilag semmi egy ilyen beállításban, jól láthatóan nem is érintkezik az alvázzal az a modern autó (nem véletlenül lett helyette a létra alváz)
- egy '59-es szétrohadt autót ütköztetni nem szép dolog (elég komoly rozsdafelhő keletkezik)
- jól látható, hogy gyakorlatilag az eltolás miatt gyakorlatilag sem a motor, sem az alvázzal nem találkozott a modern autó, tehát az oldal lemezeket legyűrte és kész... egy teljes frontális még ennél az X-nél is másként zajlott volna le, de főleg egy '67-69 utánni modernebb létra alvázas esetén (ott gyakorlatilag a modern autó energia elnyelő részeinek kellett volna felvennie minden energiát, míg az alvázas rombolt volna keményen előre a lemezeinek gyűrődése lett volna csak részéről az engrgia elnyelés). Aránylag alacsony sebesség esetén veszélyesebb lett volna modern autóra, nagy sebességnél, már inkább a bent ülő utasokra...(megjegyzem a V8-on látható egy létra alvázas gép és egy kis busz eseményeinek az eredménye...)