Akkor röviden válaszolok a sok kérdésedre:
Volt egy jó autó terv (ez sem bizonyított, de fogadjuk el, hisz adott egy érdekes forma, bár az orra egyáltalán nem egyedi, sőt a saját korábantucat), amiből elhagytak szinte minden fontos dolgot. Lásd, az erős jó motor, mert az első verziók szerint még egy komoly amerikai motor lett volna, aztán amikor nem kapott, ment el szegény kuncsorogni körbe a világba, hogy legyen már motorja a gépnek. A Lotus váz aranyos egy Lotusban, de nem egy harckocsi súlyú gépben

A középmotor helyett farmotoros lett, amit két V.A.G. által gyártott gép (nem írok típusokat, nehogy megint elfogult legyek, bár mindkettő a teljes világon elismerést vívott ki magának) kivételével soha nem fogadtak el a tömegek. Gyakorlatilag kapott egy nem oda tervezett motort, a gyártó pedig pont nem a könnyen szerelhetőség mintaképe, tehát ha bepréselték hátra, hogy elférjen, akkor gondolom nem lehet könnyen hozzáférni, de elismerem ez csak gondolat.
A négykarikásra csak azért hivatkoztam, mert Stang kolléga is ezzel hozakodott elő, gondolom a lámpák és az orr kialakítása miatt...Abban a korban amúgy is ez a cég egy előremutató és igen modern gépeket gyártó márka volt, rengeteg újítással és nagyon jó minőséggel, talán ezért nem is rossz, ha ezzel lett összehasonlítva, még ha már a minőség sajnos erősen leromlott. A többi 80-120-ra részét nem tudom, bár 2-be való pakolással biztos, hogy rugalmasabb lenne mint a DeLo, de ez igazából lényegtelen, itt a lényeg a gép lomhasága volt, az hogy ez az autó messze nincs egy GT mozgásától. Még egy 4 ajtós tömegautó is állva hagyta, ami nem lett a gyűjtők álma nagy száma és elterjedtsége miatt, mint rámutattál.
Igaz, ha a DeLo az eredeti tervek alapján készült volna és népszerű lett volna, minden sarkon állna egy (hisz a korrozióálló acél nem megy tönkre), akkor ez is olcsó tucat autó lenne. Ráadásul unalmas egységesség lenne, hisz nem mennének tönkre agépek.. Ehelyett gyakorlatilag megbukott és kis száma miatt (hasonlóan az általad említett Alpine 110 vagy az 1964 Barracuda kis szériás de mondjuk ezek még csunya autókhoz hasonlóan) és a köréjük kialakult legendák miatt kedvelt gépek lettek az autó gyűjtők körében. Ettől még nem lesz jó GT autó

, mert nem teljesíti a GT gépek feltételeit.
Amúgy ami pozitívum és ezért is dobtam fel, az a légkondi volt. Korát meghaladó dolog volt, mint alapfelszereltség, bár az ami piacon addigra már nagyon elterjedt...
Egy nagyon jó autó lehetett volna, de "csak" egy ritka érdekes autó lett belőle...