![Mosoly :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
@StangMan: mióta van Nálad a 4karikás? Egy benzinestől (+turbóstól) szép ez a futásteljesítmény, Te vigyáztál rá ennyire vagy így jutott Hozzád?
Az enyémbe is pár hete került bele a 360.000, de a 1982-es
![Nagyon boldog :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
heh... király... lelkészes volt, és akkor mostmár a specifikációk alapján 70 vagy 75 lovas lehetneSchmidi írta:egy református lelkész autója volt tavaly decemberig...
másfél éve kapott egy turbósítást egy donor Passatból ...
StangMan írta:a világ egyik legjobb motorja dohog benne, az Audi 5 hengeres, 2.2literes 20szelepes turbója...
...
imádom... az 5hengeres motorhang a legszebb az USA V8 után...
dede... de amikor a te boxered 300e felé járna, akkor már a harkályok lakomáznak belőle...TomiTomi írta:Még biztos nem hallottál boxert.
92es Legam volt. Azt 7 évig használtam és rozsda nem volt rajta.StangMan írta:a tartosság meg... szerintem a Subaru kb. 2000 körül jutott el olyan minőségi szintre, hogy az autóik nem hullanak szét 300e km-ig... a tied pl. valszeg el fog már menni 300e km-t... egy 92es motorja esetleg, de addig széthullik a kaztni...
Látod pont ez a szöveg zavar, mert ebből az következik, mintha csak a német autóipar, annak is a 100 %osan német ága tudna jó és tartós autókat építeni.LeMans67 írta:Eh, uraim azért másként nézitek az autókat. Tomi új gépeket szeret, amihez nemk ell nyúlni és időben lecseréli, StangMan inkább régebbi, de jó minőségű autót szeret.