Daily drivers
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Daily drivers
Amikkel hétköznap járunk, amikor a kedvenc otthon pihen
@StangMan: mióta van Nálad a 4karikás? Egy benzinestől (+turbóstól) szép ez a futásteljesítmény, Te vigyáztál rá ennyire vagy így jutott Hozzád?
Az enyémbe is pár hete került bele a 360.000, de a 1982-es és diesel...
@StangMan: mióta van Nálad a 4karikás? Egy benzinestől (+turbóstól) szép ez a futásteljesítmény, Te vigyáztál rá ennyire vagy így jutott Hozzád?
Az enyémbe is pár hete került bele a 360.000, de a 1982-es és diesel...
szóval nálam nem egyszerű eset az autó, racionálisat valahogyan nem tudok venni... volt már néhány, és mindben volt vmi plusz...
asszem az erőre hajtok... nem azért mert folyamatosan gyalázom, hanem mert jó tudni, hogy van ami kihuzzon abból a bizonyosból, ha neadjisten belekerülök
most a napi egy 93as Audi 100 S4 Avant
a világ egyik legjobb motorja dohog benne, az Audi 5 hengeres, 2.2literes 20szelepes turbója...
331ezernél járunk és lekopogom semmi baj... a motorban, motortérben minden gyári...
az előző tulajok vigyáztak rá, hozzám másfél éve került, azóta a tervezettel ellentétben, 24e került bele (kevesebbet akartam)
326.326 km-nél... napi számlaló 326-on
a fogyasztása is meglepett, mert így nyáron, nem eröltetve a belvárosi dugókat (néha odalépve) 11 alatt van városban
télen ez valamivel 12 felett van... dugóban fel tud menni 14-15-re
imádom... az 5hengeres motorhang a legszebb az USA V8 után...
nah, ez van... többiek ?
asszem az erőre hajtok... nem azért mert folyamatosan gyalázom, hanem mert jó tudni, hogy van ami kihuzzon abból a bizonyosból, ha neadjisten belekerülök
most a napi egy 93as Audi 100 S4 Avant
a világ egyik legjobb motorja dohog benne, az Audi 5 hengeres, 2.2literes 20szelepes turbója...
331ezernél járunk és lekopogom semmi baj... a motorban, motortérben minden gyári...
az előző tulajok vigyáztak rá, hozzám másfél éve került, azóta a tervezettel ellentétben, 24e került bele (kevesebbet akartam)
326.326 km-nél... napi számlaló 326-on
a fogyasztása is meglepett, mert így nyáron, nem eröltetve a belvárosi dugókat (néha odalépve) 11 alatt van városban
télen ez valamivel 12 felett van... dugóban fel tud menni 14-15-re
imádom... az 5hengeres motorhang a legszebb az USA V8 után...
nah, ez van... többiek ?
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára StangMan 2009.03.26 22:34-kor.
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Audi 80 1.6 CL TD, 1982
Németországból 14 éve került át hozzánk, egy református lelkész autója volt tavaly decemberig, akkor vettem meg tőle kemény 80.000 Ft-ért. Megvan hozzá a gyári owners manual, vezetett német szervízkönyv, stb.
Gyárilag szívó diesel volt, másfél éve kapott egy turbósítást egy donor Passatból (szakszerűen, mindent átrakva ahogy azt kell, felújított hengerfejjel). A papírokban még szívó volt, de mivel régi forgalmis volt, átíráskor újat csináltak, és abba az eredetvizsgáló adatai alapján már 1.6 TD került, tehát most már a papírjai is turbósak
Eredetileg arra az időre kerestem autót, amíg az Escortom épül (lakatos, fényezés, stb.), Corsa 1.5D lett majdnem, de aztán ez sikerült.
Vétel után teljes átnézés, friss műszaki, még így is 200e alatt maradt a bekerülési költsége
Aztán rájöttem, hogy az Escort nem fog épülni, megjött a TBird, végleges lett a 2 autó, és az Audi maradt. Fixen 6 liter gázolajat kér, amióta megvan, egy csőrepedésen kívül semmi baja nem volt, csak tankolni kell és megy, olcsón, pedig 360.000 km felett jár már...
Egy darabig még marad, aztán szeretnék helyette valami újabbat majd...
Németországból 14 éve került át hozzánk, egy református lelkész autója volt tavaly decemberig, akkor vettem meg tőle kemény 80.000 Ft-ért. Megvan hozzá a gyári owners manual, vezetett német szervízkönyv, stb.
Gyárilag szívó diesel volt, másfél éve kapott egy turbósítást egy donor Passatból (szakszerűen, mindent átrakva ahogy azt kell, felújított hengerfejjel). A papírokban még szívó volt, de mivel régi forgalmis volt, átíráskor újat csináltak, és abba az eredetvizsgáló adatai alapján már 1.6 TD került, tehát most már a papírjai is turbósak
Eredetileg arra az időre kerestem autót, amíg az Escortom épül (lakatos, fényezés, stb.), Corsa 1.5D lett majdnem, de aztán ez sikerült.
Vétel után teljes átnézés, friss műszaki, még így is 200e alatt maradt a bekerülési költsége
Aztán rájöttem, hogy az Escort nem fog épülni, megjött a TBird, végleges lett a 2 autó, és az Audi maradt. Fixen 6 liter gázolajat kér, amióta megvan, egy csőrepedésen kívül semmi baja nem volt, csak tankolni kell és megy, olcsón, pedig 360.000 km felett jár már...
Egy darabig még marad, aztán szeretnék helyette valami újabbat majd...
heh... király... lelkészes volt, és akkor mostmár a specifikációk alapján 70 vagy 75 lovas lehetneSchmidi írta:egy református lelkész autója volt tavaly decemberig...
másfél éve kapott egy turbósítást egy donor Passatból ...
akkor azért megyeget is... jó kis autó, a világból ki lehet hajtani
és sokan nem is tudják, hogy mekkora hely van benne... röhej, de a következő, gömbölyű 80asban hátul is kisebb a hely, és a csomagtartója is kisebb...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22145
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Még biztos nem hallottál boxert.StangMan írta:a világ egyik legjobb motorja dohog benne, az Audi 5 hengeres, 2.2literes 20szelepes turbója...
...
imádom... az 5hengeres motorhang a legszebb az USA V8 után...
92 óta subaruzom, két Legacy után most egy Outbackem van:
3les, 245 LEs 6 hengeres boxer moci van benne és mint minden Subinak 4 kerékhajtása van. És természetesen a vényóc mellett a boxermotoroknak van a legszebb hangja.
Hat, mivel nekem a tbird lesz a sajat autom, az lesz a daily driveom hosszabb tavokra, ha verseny miatt kell menni ide-oda akkor apam t5os transporterevel megyek ( 85 le vs 2 tonna), vagy anyam polojaval, de ha mar vettem egy autot, meg koltok ra, akkor azt azert csinalom, hogy hasznaljam. Amig nem megyek vele sokat, meg benzinre is fogja futni. Ha nem, akkor is azzal megyek
1990 Ford Thunderbird SC 35th Anniversary Edition 5 spd
1990 Ford Thunderbird SC 5 spd
[url]http://ludfacanhattyu.blog.hu[/url]
1990 Ford Thunderbird SC 5 spd
[url]http://ludfacanhattyu.blog.hu[/url]
dede... de amikor a te boxered 300e felé járna, akkor már a harkályok lakomáznak belőle...TomiTomi írta:Még biztos nem hallottál boxert.
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
ööööööööö... nemtom mire válaszoltam... pedig nem is ittam
Subaru boxer hang is király, majdnem mint egy jo 5hengeres, egyértelműen benn van a Top 3-ban
a tartosság meg... szerintem a Subaru kb. 2000 körül jutott el olyan minőségi szintre, hogy az autóik nem hullanak szét 300e km-ig... a tied pl. valszeg el fog már menni 300e km-t... egy 92es motorja esetleg, de addig széthullik a kaztni...
sajnos az első Impreza GT-k sem a tartósság netovábbjai...
Subaru boxer hang is király, majdnem mint egy jo 5hengeres, egyértelműen benn van a Top 3-ban
a tartosság meg... szerintem a Subaru kb. 2000 körül jutott el olyan minőségi szintre, hogy az autóik nem hullanak szét 300e km-ig... a tied pl. valszeg el fog már menni 300e km-t... egy 92es motorja esetleg, de addig széthullik a kaztni...
sajnos az első Impreza GT-k sem a tartósság netovábbjai...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Eh, uraim azért másként nézitek az autókat. Tomi új gépeket szeret, amihez nemk ell nyúlni és időben lecseréli, StangMan inkább régebbi, de jó minőségű autót szeret. Azért mondom, hogy a '90-es évek végi audi motorral már ne akarj elmenni 300E-t mert széthullik az is. Akkor már minden cég ráállt, hogy csökkentik a minőséget, mert fogyaszani kell...
Az én kis kedvencem egy '86-os "nagy'kocka Audi 80 volt. Mielött széttörték az 1,6 l 75 LE-s motorban több mint 450e km volt és pályán simán letoltam a 2,0 l mai gépeket.
Az én kis kedvencem egy '86-os "nagy'kocka Audi 80 volt. Mielött széttörték az 1,6 l 75 LE-s motorban több mint 450e km volt és pályán simán letoltam a 2,0 l mai gépeket.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22145
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
92es Legam volt. Azt 7 évig használtam és rozsda nem volt rajta. Szerintem Te túl sok Auto Motor & Sportot olvasol.StangMan írta:a tartosság meg... szerintem a Subaru kb. 2000 körül jutott el olyan minőségi szintre, hogy az autóik nem hullanak szét 300e km-ig... a tied pl. valszeg el fog már menni 300e km-t... egy 92es motorja esetleg, de addig széthullik a kaztni...
Svájcban elvileg 3 év után kellene újra vizsgáztatni a kocsikat. Ott úgy hívják be az autókat. De nagyon terheltek a vizsgáztató állomások, ezért a tapasztalatok alapján hívják be a márkákat. Subaruk 5 év után kerülnek először sorra. Kiváncsi vagyok, hogy a Mustangomat mikor hívják be....
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22145
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Látod pont ez a szöveg zavar, mert ebből az következik, mintha csak a német autóipar, annak is a 100 %osan német ága tudna jó és tartós autókat építeni. 15 éven keresztül olvastam Auto Motor & Sportot. Abszolút unfair összehasonlító tesztek halmaza azzal az egyetlen céllal, hogy a hazai (németet ) autóipart támogassák. Azért egy fejlődés volt ezen idő alatt: német termékekre a minőség szóról áttértek a minőségérzet kifejezésre. A különböző felmérések már rég bizonyították, hogy a német prémiummárkák jó esetben átlagos megbizhatóságuak.LeMans67 írta:Eh, uraim azért másként nézitek az autókat. Tomi új gépeket szeret, amihez nemk ell nyúlni és időben lecseréli, StangMan inkább régebbi, de jó minőségű autót szeret.
Én is beteszem a nem is annyira Off hétköznapi autómat.
Csak 1.4 75 le, de nekem a városban, dugóban tökéletesen megteszi, most nyáron folyamatos légkondival is csak 7,5 litert evett.
Nem egy versenygép (legközelebb nagyobb motorosat veszek), de nekem tetszik kívülről-belülről egyaránt.
Februárban vettem azóta beletettem kb 5 ezer km-t, mivel mindig kölcsönautóval jártam, ha a Probe nem ment, ezért nem tudtam, hogy ennyit elautókázom nap, mint nap.
Csak 1.4 75 le, de nekem a városban, dugóban tökéletesen megteszi, most nyáron folyamatos légkondival is csak 7,5 litert evett.
Nem egy versenygép (legközelebb nagyobb motorosat veszek), de nekem tetszik kívülről-belülről egyaránt.
Februárban vettem azóta beletettem kb 5 ezer km-t, mivel mindig kölcsönautóval jártam, ha a Probe nem ment, ezért nem tudtam, hogy ennyit elautókázom nap, mint nap.
Ford Probe 2.5 V6 '93
Auto Motor es Sport egy szar... az is volt, az is lesz... a németek idióták
az igazság az, hogy az utolsó igazán tartós, 100évig elmenős, nem agyon elektronikalizált autók a némtektől 96-97körül gördültek ki a kapun...
W124es Merci 95ig, Audi A6 97ig, VW-től a Golf II 91ben, Opel meg a maga módján mindig le volt maradva, így az Omega, a B Vectra, B Corsa és a G Astra is...
Engem elsősorban a pénz hiánya vezetett a "régebbi" autókhoz, illetve, hogy szeretem a prémium kategória kényelmét és méretét, de újban vagy újabban nem tudom megfizetni...
Megbízhatóság ma már nem jellemző, de vannak áltag feletti megbízhatóságú autók.
A 92es Legacyt nekem nagyon szimpatikus, kívülről szépnek mondom mert nekem tetszett, de belűl egy lovas kocsi minőségét és ergonómiáját nyújtja... Sajnos ez van.
A Subaru ergonómiában 2000ig sehol nem volt, csapnivaló minőség és anyagok... pedig a 98-99es Impreza GT-k / STi-k az autógyártás egyik legszebb autói... belül... khm... hagyjuk. Ismerősőmnek ez van, imádom, de a belsejétől mindig elborzadok...
A Legacy az új modellel asszem 2003-ban, lett normális ergonómiájú, addig a Mitsubishi Galant 96/97es szintjén volt (az a borzalmas műfa, csakúgy mint a Galantokban).
Az Impreza valamivel jobb helyzetben volt, mert a "békaszemű" már elfogadhatóbb lett, de szintén az új az ami igazén minőségibb.
Az Audi esetében pl. én nagyon meglepődtem, hogy amikor a V8-amból átültem a z S4-be, a középkonzol pl. kopogós, igaz mintázott műanyagból van. A V8-ban ez puhított műbőrös okosságos volt... Ez a ma napig zavar, de kurvára...
Prémium autó ne legyen igénytelen és olcsó belül... szvsz
az igazság az, hogy az utolsó igazán tartós, 100évig elmenős, nem agyon elektronikalizált autók a némtektől 96-97körül gördültek ki a kapun...
W124es Merci 95ig, Audi A6 97ig, VW-től a Golf II 91ben, Opel meg a maga módján mindig le volt maradva, így az Omega, a B Vectra, B Corsa és a G Astra is...
Engem elsősorban a pénz hiánya vezetett a "régebbi" autókhoz, illetve, hogy szeretem a prémium kategória kényelmét és méretét, de újban vagy újabban nem tudom megfizetni...
Megbízhatóság ma már nem jellemző, de vannak áltag feletti megbízhatóságú autók.
A 92es Legacyt nekem nagyon szimpatikus, kívülről szépnek mondom mert nekem tetszett, de belűl egy lovas kocsi minőségét és ergonómiáját nyújtja... Sajnos ez van.
A Subaru ergonómiában 2000ig sehol nem volt, csapnivaló minőség és anyagok... pedig a 98-99es Impreza GT-k / STi-k az autógyártás egyik legszebb autói... belül... khm... hagyjuk. Ismerősőmnek ez van, imádom, de a belsejétől mindig elborzadok...
A Legacy az új modellel asszem 2003-ban, lett normális ergonómiájú, addig a Mitsubishi Galant 96/97es szintjén volt (az a borzalmas műfa, csakúgy mint a Galantokban).
Az Impreza valamivel jobb helyzetben volt, mert a "békaszemű" már elfogadhatóbb lett, de szintén az új az ami igazén minőségibb.
Az Audi esetében pl. én nagyon meglepődtem, hogy amikor a V8-amból átültem a z S4-be, a középkonzol pl. kopogós, igaz mintázott műanyagból van. A V8-ban ez puhított műbőrös okosságos volt... Ez a ma napig zavar, de kurvára...
Prémium autó ne legyen igénytelen és olcsó belül... szvsz
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici: