T5 kézi váltó

Autót vagy alkatrészt keresők - kínálók területe

Moderátorok: TomiTomi, StangMan

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Re: T5 kézi váltó

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2011.01.27 9:44

A tiéd automata volt, akkor gondolom kardánt is kell cserélni, pedálgép, kuplung szerkezet, harang és gondolom még emellett kell költeni a váltó felújítására is, mert ha használtat veszel beépítés előtt csak felújítod......
Ha ezt mind összeadod nem éri meg inkább venni egy újat készletben? (arról tudod, mennyit bír és ráadásul senki se berhelte előtted Tremec TKO-500 vagy T56, bár az felesleges még...). Richmond drága, cserébe, ha jól emlékszem pont akkora, mint a gyári Top Loader...

Mondjuk ezek a megoldások anyagi csődök, de cserébe nem kell többet hozzányúlni. Ráadásul TKO-ról a Cobrás fórumtársunk tud mesélni (ha már tesztelte).. :burnrubber:

Avatar
medbali
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1186
Csatlakozott: 2009.03.31 18:51

Re: T5 kézi váltó

Hozzászólás Szerző: medbali » 2011.01.27 10:12

LeMans67 írta:A tiéd automata volt, akkor gondolom kardánt is kell cserélni, pedálgép, kuplung szerkezet, harang és gondolom még emellett kell költeni a váltó felújítására is, mert ha használtat veszel beépítés előtt csak felújítod......
Ha ezt mind összeadod nem éri meg inkább venni egy újat készletben? (arról tudod, mennyit bír és ráadásul senki se berhelte előtted Tremec TKO-500 vagy T56, bár az felesleges még...). Richmond drága, cserébe, ha jól emlékszem pont akkora, mint a gyári Top Loader...

Mondjuk ezek a megoldások anyagi csődök, de cserébe nem kell többet hozzányúlni. Ráadásul TKO-ról a Cobrás fórumtársunk tud mesélni (ha már tesztelte).. :burnrubber:

Úgy ahogy mondod, egy rakás mindent.
Ilyen szettel járnék a legjobban, de ehhez várnom kell amíg valaki megveszi a kismustangot.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... MEWAX%3AIT" onclick="window.open(this.href);return false;
- 1972 Chevy Nova 6.0

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Re: T5 kézi váltó

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2011.01.27 10:19

medbali írta:Úgy ahogy mondod, egy rakás mindent.
Ilyen szettel járnék a legjobban, de ehhez várnom kell amíg valaki megveszi a kismustangot.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... MEWAX%3AIT" onclick="window.open(this.href);return false;
Erre céloztam finoman, hogy egy ilyn készletet érdemes venni és akkor a motor difi közötti részt letudtad... :kbf:

Türelem váltót terem.. :)

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Re: T5 kézi váltó

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2011.01.27 11:29

A TKO-ról nem kell megvárni a tapasztalatot... az simán qvajó váltó.
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
Chromlo
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 944
Csatlakozott: 2007.07.03 9:06
Tartózkodási hely: Vecsés

Re: T5 kézi váltó

Hozzászólás Szerző: Chromlo » 2011.01.27 15:29

TomiTomi írta:
StangMan írta:a váltó életét radikálisan befolyásolja a diffi áttétele is... minnél hosszabb annál "nyugisabban" kerül át az erő róla a diffire...
erős motor, 4.11-es gyorsan szétbassza, mig egy 2.73-al lehet hogy örök életű...
Zöldfülűként azt gondoltam volna, hogy pont fordítva van. Rövid áttétellel könnyen megfordul a gumi, így kisebb az ellenállás. :hmm:

:taps:

Avatar
somi
Városi versenyző
Hozzászólások: 3643
Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
Tartózkodási hely: Budapest

Re: T5 kézi váltó

Hozzászólás Szerző: somi » 2011.01.27 15:55

Tomi, felülsz a bicajra, oszt jól kipróbálod, melyik áttétel mozgatásához kell nagyobb nyomatékot kifejtened :)

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22130
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: T5 kézi váltó

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2011.01.27 20:29

somi írta:Tomi, felülsz a bicajra, oszt jól kipróbálod, melyik áttétel mozgatásához kell nagyobb nyomatékot kifejtened :)
Hát a hosszúval. Pont erről beszélek.

Avatar
Chromlo
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 944
Csatlakozott: 2007.07.03 9:06
Tartózkodási hely: Vecsés

Re: T5 kézi váltó

Hozzászólás Szerző: Chromlo » 2011.01.27 21:26

TomiTomi írta:
somi írta:Tomi, felülsz a bicajra, oszt jól kipróbálod, melyik áttétel mozgatásához kell nagyobb nyomatékot kifejtened :)
Hát a hosszúval. Pont erről beszélek.

A biciklin a hosszú sebességben naggyal hajtasz kicsit. Autónál pont fordítva.

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22130
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: T5 kézi váltó

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2011.01.28 14:39

Chromlo írta:
TomiTomi írta:
somi írta:Tomi, felülsz a bicajra, oszt jól kipróbálod, melyik áttétel mozgatásához kell nagyobb nyomatékot kifejtened :)
Hát a hosszúval. Pont erről beszélek.

A biciklin a hosszú sebességben naggyal hajtasz kicsit. Autónál pont fordítva.
Figyelj, ebben nem lehet különbség. A nagy sebességre való áttételhez kell a nagyobb nyomaték. Pár éve fájosak a térdeim, sajna nagyon jól tudom, hogy milyen nagy sebességre való áttétellel tekerni. Az autónál ez a 2,75ös difi.

Válasz küldése