T5 kézi váltó
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Re: T5 kézi váltó
A tiéd automata volt, akkor gondolom kardánt is kell cserélni, pedálgép, kuplung szerkezet, harang és gondolom még emellett kell költeni a váltó felújítására is, mert ha használtat veszel beépítés előtt csak felújítod......
Ha ezt mind összeadod nem éri meg inkább venni egy újat készletben? (arról tudod, mennyit bír és ráadásul senki se berhelte előtted Tremec TKO-500 vagy T56, bár az felesleges még...). Richmond drága, cserébe, ha jól emlékszem pont akkora, mint a gyári Top Loader...
Mondjuk ezek a megoldások anyagi csődök, de cserébe nem kell többet hozzányúlni. Ráadásul TKO-ról a Cobrás fórumtársunk tud mesélni (ha már tesztelte)..
Ha ezt mind összeadod nem éri meg inkább venni egy újat készletben? (arról tudod, mennyit bír és ráadásul senki se berhelte előtted Tremec TKO-500 vagy T56, bár az felesleges még...). Richmond drága, cserébe, ha jól emlékszem pont akkora, mint a gyári Top Loader...
Mondjuk ezek a megoldások anyagi csődök, de cserébe nem kell többet hozzányúlni. Ráadásul TKO-ról a Cobrás fórumtársunk tud mesélni (ha már tesztelte)..
Re: T5 kézi váltó
LeMans67 írta:A tiéd automata volt, akkor gondolom kardánt is kell cserélni, pedálgép, kuplung szerkezet, harang és gondolom még emellett kell költeni a váltó felújítására is, mert ha használtat veszel beépítés előtt csak felújítod......
Ha ezt mind összeadod nem éri meg inkább venni egy újat készletben? (arról tudod, mennyit bír és ráadásul senki se berhelte előtted Tremec TKO-500 vagy T56, bár az felesleges még...). Richmond drága, cserébe, ha jól emlékszem pont akkora, mint a gyári Top Loader...
Mondjuk ezek a megoldások anyagi csődök, de cserébe nem kell többet hozzányúlni. Ráadásul TKO-ról a Cobrás fórumtársunk tud mesélni (ha már tesztelte)..
Úgy ahogy mondod, egy rakás mindent.
Ilyen szettel járnék a legjobban, de ehhez várnom kell amíg valaki megveszi a kismustangot.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... MEWAX%3AIT" onclick="window.open(this.href);return false;
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: T5 kézi váltó
Erre céloztam finoman, hogy egy ilyn készletet érdemes venni és akkor a motor difi közötti részt letudtad...medbali írta:Úgy ahogy mondod, egy rakás mindent.
Ilyen szettel járnék a legjobban, de ehhez várnom kell amíg valaki megveszi a kismustangot.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... MEWAX%3AIT" onclick="window.open(this.href);return false;
Türelem váltót terem..
Re: T5 kézi váltó
A TKO-ról nem kell megvárni a tapasztalatot... az simán qvajó váltó.
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
- Chromlo
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 944
- Csatlakozott: 2007.07.03 9:06
- Tartózkodási hely: Vecsés
Re: T5 kézi váltó
TomiTomi írta:Zöldfülűként azt gondoltam volna, hogy pont fordítva van. Rövid áttétellel könnyen megfordul a gumi, így kisebb az ellenállás.StangMan írta:a váltó életét radikálisan befolyásolja a diffi áttétele is... minnél hosszabb annál "nyugisabban" kerül át az erő róla a diffire...
erős motor, 4.11-es gyorsan szétbassza, mig egy 2.73-al lehet hogy örök életű...
- somi
- Városi versenyző
- Hozzászólások: 3643
- Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: T5 kézi váltó
Tomi, felülsz a bicajra, oszt jól kipróbálod, melyik áttétel mozgatásához kell nagyobb nyomatékot kifejtened
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22145
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: T5 kézi váltó
Hát a hosszúval. Pont erről beszélek.somi írta:Tomi, felülsz a bicajra, oszt jól kipróbálod, melyik áttétel mozgatásához kell nagyobb nyomatékot kifejtened
- Chromlo
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 944
- Csatlakozott: 2007.07.03 9:06
- Tartózkodási hely: Vecsés
Re: T5 kézi váltó
TomiTomi írta:Hát a hosszúval. Pont erről beszélek.somi írta:Tomi, felülsz a bicajra, oszt jól kipróbálod, melyik áttétel mozgatásához kell nagyobb nyomatékot kifejtened
A biciklin a hosszú sebességben naggyal hajtasz kicsit. Autónál pont fordítva.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22145
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: T5 kézi váltó
Figyelj, ebben nem lehet különbség. A nagy sebességre való áttételhez kell a nagyobb nyomaték. Pár éve fájosak a térdeim, sajna nagyon jól tudom, hogy milyen nagy sebességre való áttétellel tekerni. Az autónál ez a 2,75ös difi.Chromlo írta:TomiTomi írta:Hát a hosszúval. Pont erről beszélek.somi írta:Tomi, felülsz a bicajra, oszt jól kipróbálod, melyik áttétel mozgatásához kell nagyobb nyomatékot kifejtened
A biciklin a hosszú sebességben naggyal hajtasz kicsit. Autónál pont fordítva.