
Ami biztos, hogy a 18" az nagyon sok lesz.... de ez ne tartson vissza, vedd meg ha jó és add el a 18"-akat, vegyél 17"-osokat... a 17" sokkal élhetőbb, igaz ha nem volt még kemény futóműves, nagykerekes autód akkor ahhoz is szoknod kell majd...
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
azt láttam...somi írta:Maga az autó nem ST220-as, csak a lökösök.
Aki nem szokott hozzá a sportos futóműhöz, annak a 18asssal járó plussz keménység nagyon sok lesz...kaRdoSmuki írta:A gyári felnik bírják a gyűrődést, nem lesz velük gond, és a futómű is strapabíró.
Nincs benne automata váltó! Azt a szerelőember is mondta, hogy 150-200 ezer között tuti szétesik, az európai automaták felejtősek. Olyat már nem is néztem.kaRdoSmuki írta: Ellenben az automata váltó nem életbiztosítás. Nézesd meg szakszervizben!
Régi, Ford Motor Hungáriás rendszámkeret van az autón, lehet, hogy az ő flottájukba tartozott. Így ránézésre valamelyik menedzseré lehetett, vagy PR-os autó volt. Abból a flottából vehette meg az AutoNett.
Igen-igen igazad van, az egyik értékesítő barátján keresztül vette, és onnan tudja, hogy főnökautó volt.kaRdoSmuki írta: A menedzseres dologgal kapcsolatban félreértettél. A Ford Hungária autója lehetett - akiknek én kezeltem az autóit, ezért látok rá jó esélyt. A Ford Hungária (FMH) az importőr, az AutoNett pedig egy márkakereskedő. Tehát új korában az FMH autója lehetett, aki fél év - egy év után eladja a flottájába tartozó autókat a márkakereskedőknek. Na, ez az autó így kerülhetett az AutoNetthez. Az S-Maxos történet csak megerősít ebben engem.