OFF
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Szép, igaz sztem ez nem ST220 kerék... amiket én ismerek nem ilyenek
Ami biztos, hogy a 18" az nagyon sok lesz.... de ez ne tartson vissza, vedd meg ha jó és add el a 18"-akat, vegyél 17"-osokat... a 17" sokkal élhetőbb, igaz ha nem volt még kemény futóműves, nagykerekes autód akkor ahhoz is szoknod kell majd...
Ami biztos, hogy a 18" az nagyon sok lesz.... de ez ne tartson vissza, vedd meg ha jó és add el a 18"-akat, vegyél 17"-osokat... a 17" sokkal élhetőbb, igaz ha nem volt még kemény futóműves, nagykerekes autód akkor ahhoz is szoknod kell majd...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
- somi
- Városi versenyző
- Hozzászólások: 3643
- Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
- Tartózkodási hely: Budapest
Megnéztem, szerviz is megnézte, elég frankónak tűnik. Egyébként a felni "gyári", olyan értelemben, hogy Fordfelni, igaz, Kókuszon volt előtte. Jó az esély, hogy megvevődik, a felnit meg majd meglátjuk, mi lesz a sorsa. A mi utcánk nagyon szar, lehet, hogy ennyi gödröt nem bír ki.
Maga az autó nem ST220-as, csak a lökösök.
Maga az autó nem ST220-as, csak a lökösök.
azt láttam...somi írta:Maga az autó nem ST220-as, csak a lökösök.
ha Kókusz felni, akko miért írja, hogy ST220 felni.. igaz, tudom..
szintszabályzó legyen jó, mer az nem ócsó mulaccság!!
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
- kaRdoSmuki
- Úrvezető
- Hozzászólások: 241
- Csatlakozott: 2007.08.30 19:47
- Tartózkodási hely: Nagykovácsi
A lökhárító sem az ST220-asé. Gyári, sportosabb fajta, rendelhető. A felnik gyáriak, extraként lehet rendelni a Focushoz és a "régi" Mondeohoz. A gyári felnik bírják a gyűrődést, nem lesz velük gond, és a futómű is strapabíró. Szintszabályzós hátsó futómű még nem romlott el.
A motorról semmi rosszat nem tudok mondani, a "régi" 2.5 V6 finomított változata. Ellenben az automata váltó nem életbiztosítás. Nézesd meg szakszervizben!
Régi, Ford Motor Hungáriás rendszámkeret van az autón, lehet, hogy az ő flottájukba tartozott. Így ránézésre valamelyik menedzseré lehetett, vagy PR-os autó volt. Abból a flottából vehette meg az AutoNett.
A motorról semmi rosszat nem tudok mondani, a "régi" 2.5 V6 finomított változata. Ellenben az automata váltó nem életbiztosítás. Nézesd meg szakszervizben!
Régi, Ford Motor Hungáriás rendszámkeret van az autón, lehet, hogy az ő flottájukba tartozott. Így ránézésre valamelyik menedzseré lehetett, vagy PR-os autó volt. Abból a flottából vehette meg az AutoNett.
Moockie's Big Smith Customs (Don't worry, be Moockie! :) )
Rust is lighter, than carbon fibre!
Rust is lighter, than carbon fibre!
Aki nem szokott hozzá a sportos futóműhöz, annak a 18asssal járó plussz keménység nagyon sok lesz...kaRdoSmuki írta:A gyári felnik bírják a gyűrődést, nem lesz velük gond, és a futómű is strapabíró.
Érdekes módon a 17-eshez képest a 18"as sokkal keményebb, nem tűnik soknak az 1" ugrás, de mégis sokkal élhetőbb a 17"
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
- kaRdoSmuki
- Úrvezető
- Hozzászólások: 241
- Csatlakozott: 2007.08.30 19:47
- Tartózkodási hely: Nagykovácsi
nem azt írtam, hogy nincs igazad, teeeeeeeeeeeee
Ez a Modejó és a Kókusz futóműre nagyon össze van rakva...
csak a 18" nagyon sok Pestre még jó futóművel is... az dolog, hogy nem reped meg a felni és az egy dolog a futómű bírja... de akkor is kirázza a beledet...
A haveromén 16os gyári kerék volt, majd vett ST220as 18-asokat... majd rögtön el is passzolta akármilyen szép is volt, mert jobban rázott, mint az elég kemény futóművű S4esem...
17est vett utána, és sokkal elviselhetőbb volt... erre írtam, hogy 1" csak, de mégis nagyon sokat számít... Magyarországon vétek a 17"-nál nagyobb felni, és /45 (és ezt értsd min. 225ös szélességre) alá sem mennék gumival...
Szintén tapasztalat...
Ez a Modejó és a Kókusz futóműre nagyon össze van rakva...
csak a 18" nagyon sok Pestre még jó futóművel is... az dolog, hogy nem reped meg a felni és az egy dolog a futómű bírja... de akkor is kirázza a beledet...
A haveromén 16os gyári kerék volt, majd vett ST220as 18-asokat... majd rögtön el is passzolta akármilyen szép is volt, mert jobban rázott, mint az elég kemény futóművű S4esem...
17est vett utána, és sokkal elviselhetőbb volt... erre írtam, hogy 1" csak, de mégis nagyon sokat számít... Magyarországon vétek a 17"-nál nagyobb felni, és /45 (és ezt értsd min. 225ös szélességre) alá sem mennék gumival...
Szintén tapasztalat...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
- kaRdoSmuki
- Úrvezető
- Hozzászólások: 241
- Csatlakozott: 2007.08.30 19:47
- Tartózkodási hely: Nagykovácsi
- somi
- Városi versenyző
- Hozzászólások: 3643
- Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
- Tartózkodási hely: Budapest
Nincs benne automata váltó! Azt a szerelőember is mondta, hogy 150-200 ezer között tuti szétesik, az európai automaták felejtősek. Olyat már nem is néztem.kaRdoSmuki írta: Ellenben az automata váltó nem életbiztosítás. Nézesd meg szakszervizben!
Régi, Ford Motor Hungáriás rendszámkeret van az autón, lehet, hogy az ő flottájukba tartozott. Így ránézésre valamelyik menedzseré lehetett, vagy PR-os autó volt. Abból a flottából vehette meg az AutoNett.
Őszintén szólva, miután kiszórtam a dízeleket, 1,8-asokat és automatákat, alig-alig maradt valami a pakliban, annak is a fele neppernél, másik fele nagyon vidéken. Ez tűnik az egyetlen normális vételnek.
Az Autonett az Ford. Igen, menedzserótó volt, 20 ezret ment vele a főnökfickó, tőle vette a mostani tulaj, aki valamiféle cimbora azokban a körökben. Most egy S-Maxot vásárol igen jutányos áron.
- somi
- Városi versenyző
- Hozzászólások: 3643
- Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
- Tartózkodási hely: Budapest
Ja, felni. Bár most a 206-os után ültem be a Mondeoba (ami azért nem egy fotel), nem volt vészes a rázás. Ezzel együtt ennek+rajta lévő gumáknak az árából a családi kupaktanács szerint simán kijön 2 garnitúra (téli-nyári) gumi + sima 16-os (talán alu) felni.
Szóval lehet, hogy elpasszolódik. Ráadásul, ha a pesti utakat jól is bírja, a mi utcánk reménytelen. Kb 100 métert kell megtenni, de hepe van a hupa hátán, szörnyű.
Szóval lehet, hogy elpasszolódik. Ráadásul, ha a pesti utakat jól is bírja, a mi utcánk reménytelen. Kb 100 métert kell megtenni, de hepe van a hupa hátán, szörnyű.
- kaRdoSmuki
- Úrvezető
- Hozzászólások: 241
- Csatlakozott: 2007.08.30 19:47
- Tartózkodási hely: Nagykovácsi
Nem tudom, miért gondoltam, hogy automata. Mindegy. Ha manuális, minden bizonnyal jó vétel.
A menedzseres dologgal kapcsolatban félreértettél. A Ford Hungária autója lehetett - akiknek én kezeltem az autóit, ezért látok rá jó esélyt. A Ford Hungária (FMH) az importőr, az AutoNett pedig egy márkakereskedő. Tehát új korában az FMH autója lehetett, aki fél év - egy év után eladja a flottájába tartozó autókat a márkakereskedőknek. Na, ez az autó így kerülhetett az AutoNetthez. Az S-Maxos történet csak megerősít ebben engem.
A menedzseres dologgal kapcsolatban félreértettél. A Ford Hungária autója lehetett - akiknek én kezeltem az autóit, ezért látok rá jó esélyt. A Ford Hungária (FMH) az importőr, az AutoNett pedig egy márkakereskedő. Tehát új korában az FMH autója lehetett, aki fél év - egy év után eladja a flottájába tartozó autókat a márkakereskedőknek. Na, ez az autó így kerülhetett az AutoNetthez. Az S-Maxos történet csak megerősít ebben engem.
Moockie's Big Smith Customs (Don't worry, be Moockie! :) )
Rust is lighter, than carbon fibre!
Rust is lighter, than carbon fibre!
- somi
- Városi versenyző
- Hozzászólások: 3643
- Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
- Tartózkodási hely: Budapest
Igen-igen igazad van, az egyik értékesítő barátján keresztül vette, és onnan tudja, hogy főnökautó volt.kaRdoSmuki írta: A menedzseres dologgal kapcsolatban félreértettél. A Ford Hungária autója lehetett - akiknek én kezeltem az autóit, ezért látok rá jó esélyt. A Ford Hungária (FMH) az importőr, az AutoNett pedig egy márkakereskedő. Tehát új korában az FMH autója lehetett, aki fél év - egy év után eladja a flottájába tartozó autókat a márkakereskedőknek. Na, ez az autó így kerülhetett az AutoNetthez. Az S-Maxos történet csak megerősít ebben engem.
Az üzlet egyébként elméletben megköttetett. Így örül a család:
Gyakorlati lépések holnap, lehet, hogy hétvégén már
- kaRdoSmuki
- Úrvezető
- Hozzászólások: 241
- Csatlakozott: 2007.08.30 19:47
- Tartózkodási hely: Nagykovácsi