Fordba Chevy? :)
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Fordba Chevy? :)
Ha valaki ilyen terveket forgatna a fejében
http://v8cars.hu/hirdetes.php?apro=54f6b5bc2f732" onclick="window.open(this.href);return false;
http://v8cars.hu/hirdetes.php?apro=54f6b5bc2f732" onclick="window.open(this.href);return false;
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: Fordba Chevy? :)
Ezt most melyik autódba tervezed?
Amúgy ésszerű választás. Az LS sorozat kompakt méretű, jól tuningolható, strapabíró és olcsó hozzá minden.
Persze, mi Fordosok azt fogjuk mondani, hogy pfuj, félszerzet, de ezzel ne törődj, lesz egy erős, klassz autód.
Amúgy ésszerű választás. Az LS sorozat kompakt méretű, jól tuningolható, strapabíró és olcsó hozzá minden.
Persze, mi Fordosok azt fogjuk mondani, hogy pfuj, félszerzet, de ezzel ne törődj, lesz egy erős, klassz autód.
Re: Fordba Chevy? :)
Kupé Nova-ba.GTPeti írta:Ezt most melyik autódba tervezed?
Amúgy ésszerű választás. Az LS sorozat kompakt méretű, jól tuningolható, strapabíró és olcsó hozzá minden.
Persze, mi Fordosok azt fogjuk mondani, hogy pfuj, félszerzet, de ezzel ne törődj, lesz egy erős, klassz autód.
Hoztam 2 db kopp egyforma ilyen motort. Az egyiket már elvitték. Úgy volt hogy ezt megtartom de máshogy alakultak a dolgok és vettem egy másik 6.0 motort ami 2013-as és már 6-os automatával van Ls3 szintű hengerfejekkel.
Egyébként tényleg nagyon jó választás bármibe. Jó példa rá a magyar papíros matt szürke LS2-es Torino. A GM meg okos mert megteremtette rá a hátteret hogy szinte bármibe beépíthessék.
A Ford csak kullog ilyen szempontból. A Coyote nagyobb, szélesebb és a régi pony-kat totál át kell alakítani elől hogy beférjen. Sajnos...
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: Fordba Chevy? :)
Így van. De legalább Ford Logós:)
A viccet félretéve, tényleg gigafunkciós találmány a small block chevy, ügyesek.
Tényleg, mi van Veled autóügyben, melyik, hogy áll? Mi van a Cougarral? Írhatnál a fórumba.
A viccet félretéve, tényleg gigafunkciós találmány a small block chevy, ügyesek.
Tényleg, mi van Veled autóügyben, melyik, hogy áll? Mi van a Cougarral? Írhatnál a fórumba.
Re: Fordba Chevy? :)
Eladtam minden tuning cuccot már amit a Cougarhoz évek alatt összegyűjtögettem. Hál isten viszonylag bukta nélkül túladtam mindenen.GTPeti írta:Így van. De legalább Ford Logós:)
A viccet félretéve, tényleg gigafunkciós találmány a small block chevy, ügyesek.
Tényleg, mi van Veled autóügyben, melyik, hogy áll? Mi van a Cougarral? Írhatnál a fórumba.
Nem állt még össze, de nem is érdekel már a kocsi. Totálisan hidegen hagy, számomra már megszünt létezni egy ideje.
Az egy nagy melléfogás volt részemről hogy OT-s kocsiból szerettem volna azt amit.
Megvolt a tanulópénz.
Soha többet OT-t.
Majd túladok rajta ahogy lehetőség adódik rá.
- 1972 Chevy Nova 6.0
-
- Úrvezető
- Hozzászólások: 55
- Csatlakozott: 2013.01.09 22:55
- Tartózkodási hely: Győrújbarát
- Kapcsolat:
Re: Fordba Chevy? :)
Azért az a kullogás kicsit erős szerintem.medbali írta:Kupé Nova-ba.GTPeti írta:Ezt most melyik autódba tervezed?
Amúgy ésszerű választás. Az LS sorozat kompakt méretű, jól tuningolható, strapabíró és olcsó hozzá minden.
Persze, mi Fordosok azt fogjuk mondani, hogy pfuj, félszerzet, de ezzel ne törődj, lesz egy erős, klassz autód.
Hoztam 2 db kopp egyforma ilyen motort. Az egyiket már elvitték. Úgy volt hogy ezt megtartom de máshogy alakultak a dolgok és vettem egy másik 6.0 motort ami 2013-as és már 6-os automatával van Ls3 szintű hengerfejekkel.
Egyébként tényleg nagyon jó választás bármibe. Jó példa rá a magyar papíros matt szürke LS2-es Torino. A GM meg okos mert megteremtette rá a hátteret hogy szinte bármibe beépíthessék.
A Ford csak kullog ilyen szempontból. A Coyote nagyobb, szélesebb és a régi pony-kat totál át kell alakítani elől hogy beférjen. Sajnos...
Szinte minden kapható egy Coyote swaphoz a motorbakoktól kezdve a különböző konzolokig sőt, komplett standalone motorvezérlést tudsz hozzá venni szenzorokkal, kábelekkel, villanypedállal, amit csak össze kell dugni és indíthatsz.
Sajnos az Ls-hez is vágni kell a régi pony-kat, de vannak hozzá fasza Mcpherson felfüggesztések, amihez nem kell szétvágni az egész elejét, mint a Mustang II-höz. Egyébként a Coyote keskenyebb, mint a korábbi 4.6-ok.
Re: Fordba Chevy? :)
Jó, jó a kullogás lehet erős volt.
Megvan minden a Fordnál is ami egy motorcseréhez kell.
Csak pont abba nem jó a motor amibe a legjobban fogyna.
A nagy kupékba belemegy, de a legtöbb ilyen motorcsere a Mustang/Cougar körökben lenne, ami akárhogy is nézem költséges és visszafordíthatatlan átalakítás. Az visszafordíthatatlan átalakítás meg sokaknak visszatartó erő.
Ezzel szemben az Ls motorok tudtommal minden olyan GM platformba belemennek csont nélkül ami népszerű.
Már a tervezésnél figyelembe vehették volna ezt Fordék, a Coyote előtt is "népszerű" volt modern motort tenni régi Mustangba.
Persze az is érthető hogy lehet költségesebb lett volna a fejlesztése. A fene tudja.
Az LS motor befér 67-től 100% nem egy ilyet olvastam már.
A baj a 64-66-nál hogy a legnagyobb motor a 289 volt. A 351 már nagyon neccesen fér be. De ha az befér márpedig berakják akkor az Ls is befér mert az Ls 24.81" széles a leömlőkkel a 351W meg 25"
https://eb9239d2b3c1bda1d53d-6b4eb89691 ... nsions.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mustangsandmore.com/ubb/Engi ... sions.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Csabi, én még mindíg azt mondom hogy befér az Ls, maximum a tornyokat kellene kicsit megvágni (notch kit?) annyira hogy a leömlő kényelmesen elférjen. Nem kell drága mustangII típusú front end se mcpherson. Meg eleve ott van már a TCP steering rack-ed.
Fasza csőlengőkar coil over + 4 link hátra és egy olcsóbb LQ converzió. 5.3 vagy 6.0
8500usd-től indulnak a Coyote-ok váltóval +1700usd az engine control pack. Egy LQ 5.3 vagy 6.0 ezzel szemben mérföldtől függően 1500-2500 váltóval gyári kompjuterrel vezetékkel ami használhato egy engine swap-hez.
A Coyote és az LQ konverzió közötti árkülönbségből szerintem már az egész coil over futóműved megvan. Egy RideTech coil over biztosan.
Coyote swap-ot még senki nem csinált itthon tudtommal. Ezt is vedd figyelembe. Az LS-ben a Heb-es srácok full profik, és rakták GM-en kívül már sok más típusba is.
Na, én így csinálnám mindenképp.
Megvan minden a Fordnál is ami egy motorcseréhez kell.
Csak pont abba nem jó a motor amibe a legjobban fogyna.
A nagy kupékba belemegy, de a legtöbb ilyen motorcsere a Mustang/Cougar körökben lenne, ami akárhogy is nézem költséges és visszafordíthatatlan átalakítás. Az visszafordíthatatlan átalakítás meg sokaknak visszatartó erő.
Ezzel szemben az Ls motorok tudtommal minden olyan GM platformba belemennek csont nélkül ami népszerű.
Már a tervezésnél figyelembe vehették volna ezt Fordék, a Coyote előtt is "népszerű" volt modern motort tenni régi Mustangba.
Persze az is érthető hogy lehet költségesebb lett volna a fejlesztése. A fene tudja.
Az LS motor befér 67-től 100% nem egy ilyet olvastam már.
A baj a 64-66-nál hogy a legnagyobb motor a 289 volt. A 351 már nagyon neccesen fér be. De ha az befér márpedig berakják akkor az Ls is befér mert az Ls 24.81" széles a leömlőkkel a 351W meg 25"
https://eb9239d2b3c1bda1d53d-6b4eb89691 ... nsions.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mustangsandmore.com/ubb/Engi ... sions.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Csabi, én még mindíg azt mondom hogy befér az Ls, maximum a tornyokat kellene kicsit megvágni (notch kit?) annyira hogy a leömlő kényelmesen elférjen. Nem kell drága mustangII típusú front end se mcpherson. Meg eleve ott van már a TCP steering rack-ed.
Fasza csőlengőkar coil over + 4 link hátra és egy olcsóbb LQ converzió. 5.3 vagy 6.0
8500usd-től indulnak a Coyote-ok váltóval +1700usd az engine control pack. Egy LQ 5.3 vagy 6.0 ezzel szemben mérföldtől függően 1500-2500 váltóval gyári kompjuterrel vezetékkel ami használhato egy engine swap-hez.
A Coyote és az LQ konverzió közötti árkülönbségből szerintem már az egész coil over futóműved megvan. Egy RideTech coil over biztosan.
Coyote swap-ot még senki nem csinált itthon tudtommal. Ezt is vedd figyelembe. Az LS-ben a Heb-es srácok full profik, és rakták GM-en kívül már sok más típusba is.
Na, én így csinálnám mindenképp.
- 1972 Chevy Nova 6.0
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Fordba Chevy? :)
Balázs, már nagyon várjuk, hogy egyszer végig csináld.
Re: Fordba Chevy? :)
TomiTomi írta:Balázs, már nagyon várjuk, hogy egyszer végig csináld.
Előbb utóbb lesz valami.
A Nova elkészül ebben biztos vagyok.
Tanultam a Cougarból.
Nem lett atomjaira szedve, pont ezért. Olyan "szakadt" maradt amilyen, pont annyira amennyi a Death Proof-os külsőhöz kell.
Ahogy megvan a magyar papír megy a Heb-es fiúkhoz.
Nyárra, legkésőbb ősszel az a kocsi hasítani fog ha nem jön közbe semmi.
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: Fordba Chevy? :)
A Cougar vegul sosem készült el?
Re: Fordba Chevy? :)
Nagyon sajnálom. Érdekelne a story, hogy mi lett vele, ha nem szeretnéd mindenkivel megosztani, írj PÜ-ben.
- Silver Ghia
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1353
- Csatlakozott: 2008.08.15 8:36
- Tartózkodási hely: Piliscsaba
Re: Fordba Chevy? :)
Balázs!
Komolyan nem tudom eldönteni hogy irigyellek-e?
Ha nekem ennyi sohasem megvalósult projektem lenne,
ennyi idő és anyagi ráfordítással, én már valószínűleg egy sötét
sarokban vagdosnám fel az ereimet!!!
Szerintem Te kiskorodban sokat legóztál, vagy csak a vadászat
része ami érdekel, a kész darabbal már nem lennél boldog.
Tényleg minden elismerésem a türelmedért!
Komolyan nem tudom eldönteni hogy irigyellek-e?
Ha nekem ennyi sohasem megvalósult projektem lenne,
ennyi idő és anyagi ráfordítással, én már valószínűleg egy sötét
sarokban vagdosnám fel az ereimet!!!
Szerintem Te kiskorodban sokat legóztál, vagy csak a vadászat
része ami érdekel, a kész darabbal már nem lennél boldog.
Tényleg minden elismerésem a türelmedért!
Re: Fordba Chevy? :)
Vagy azok lennének egy sötét sarokban felvágott erekkel, akik évek alatt képtelenek volatk összerakni az autót...
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Fordba Chevy? :)
Nem vagyok biztos benne, hogy képtelenek. Inkább rájöttek, hogy egy elnyújtott projektnél folyamatosan van pénz... Persze én csak a saját tapasztalatomból indulok ki...