
http://v8cars.hu/hirdetes.php?apro=54f6b5bc2f732" onclick="window.open(this.href);return false;
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Kupé Nova-ba.GTPeti írta:Ezt most melyik autódba tervezed?
Amúgy ésszerű választás. Az LS sorozat kompakt méretű, jól tuningolható, strapabíró és olcsó hozzá minden.
Persze, mi Fordosok azt fogjuk mondani, hogy pfuj, félszerzet, de ezzel ne törődj, lesz egy erős, klassz autód.
Eladtam minden tuning cuccot már amit a Cougarhoz évek alatt összegyűjtögettem. Hál isten viszonylag bukta nélkül túladtam mindenen.GTPeti írta:Így van. De legalább Ford Logós:)
A viccet félretéve, tényleg gigafunkciós találmány a small block chevy, ügyesek.
Tényleg, mi van Veled autóügyben, melyik, hogy áll? Mi van a Cougarral? Írhatnál a fórumba.
Azért az a kullogás kicsit erős szerintem.medbali írta:Kupé Nova-ba.GTPeti írta:Ezt most melyik autódba tervezed?
Amúgy ésszerű választás. Az LS sorozat kompakt méretű, jól tuningolható, strapabíró és olcsó hozzá minden.
Persze, mi Fordosok azt fogjuk mondani, hogy pfuj, félszerzet, de ezzel ne törődj, lesz egy erős, klassz autód.
Hoztam 2 db kopp egyforma ilyen motort. Az egyiket már elvitték. Úgy volt hogy ezt megtartom de máshogy alakultak a dolgok és vettem egy másik 6.0 motort ami 2013-as és már 6-os automatával van Ls3 szintű hengerfejekkel.
Egyébként tényleg nagyon jó választás bármibe. Jó példa rá a magyar papíros matt szürke LS2-es Torino. A GM meg okos mert megteremtette rá a hátteret hogy szinte bármibe beépíthessék.
A Ford csak kullog ilyen szempontból. A Coyote nagyobb, szélesebb és a régi pony-kat totál át kell alakítani elől hogy beférjen. Sajnos...
TomiTomi írta:Balázs, már nagyon várjuk, hogy egyszer végig csináld.