Kompresszorok GT-khez

Moderátorok: TomiTomi, StangMan

Avatar
szireta68
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1229
Csatlakozott: 2008.09.07 21:06
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: szireta68 » 2010.01.02 18:36

r.chris írta:Edelbrock E-Force Supercharger System

Típus: Twin screw intercoolerrel
Feltöltés: 5 psi
Teljesítmény: 466 PS
Nyomaték: 594 Nm
Kivitel: fekete
Árak: 5795$
Megjegyzés: USA-ban a kocsi gyári garanciája tovább él


http://www.edelbrock.com/media/news/200 ... 21109.html

Kép

...ha egyszer lesz,ilyen lesz... ;)
ajj-jaaaajjj

Avatar
Martin
Úrvezető
Hozzászólások: 265
Csatlakozott: 2008.06.02 22:42
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Martin » 2010.01.22 17:52

r.chris írta:Edelbrock E-Force Supercharger System

Típus: Twin screw intercoolerrel
Feltöltés: 5 psi
Teljesítmény: 466 PS
Nyomaték: 594 Nm
Kivitel: fekete
Árak: 5795$
Megjegyzés: USA-ban a kocsi gyári garanciája tovább él


http://www.edelbrock.com/media/news/200 ... 21109.html

Kép

...ha egyszer lesz,ilyen lesz... ;)
HA tényleg kompresszort szeretnél,én a Kenne Bell-t ajánlanám. Bár tudom,h az autóiparban az Edelbrock nagyobb név,de kompresszorok tekintetében a Kenne Bell a nagyobb. Ők csak ezzel foglalkoznak már jó ideje. Míg az E-Force egy Eaton féle roots feltöltőn alapul, ezálltal nem olyan jó a hatásfoka,mint egy twin-screw töltőnek,akármilyen jó geometriájú csavarokat használnak. A KB Stage 1 szettje ehhez az évjárathoz 514 Le-t varázsol ki a gyári alap motorból!
És nálam működik... ;)
[color=yellow]- '94 Kenne Bell Mustang GT -[/color]
töltött kígyó

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22145
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2010.01.23 9:44

Martin írta:És nálam működik... ;)
Az a gond, hogy az 5. generáció modular V8asa nem a legerősebb konstrukció. 450 LE felett nagy esélyed van, hogy kikandikálnak a hajtókarok a blokk oldalán. :|

Avatar
Martin
Úrvezető
Hozzászólások: 265
Csatlakozott: 2008.06.02 22:42
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Martin » 2010.01.23 12:26

Akkor jöhet az 5.4-es V8-as öntöttvas blokk.. :szent:
[color=yellow]- '94 Kenne Bell Mustang GT -[/color]
töltött kígyó

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22145
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2010.01.23 14:30

Martin írta:Akkor jöhet az 5.4-es V8-as öntöttvas blokk.. :szent:

Ja, kompresszorral és GT500asba csomagolva. :twisted:

Avatar
Martin
Úrvezető
Hozzászólások: 265
Csatlakozott: 2008.06.02 22:42
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Martin » 2010.01.23 15:55

Hát, végül is az a nyerő párosítás... :ff:
[color=yellow]- '94 Kenne Bell Mustang GT -[/color]
töltött kígyó

Avatar
Azati Vagyok
Úrvezető
Hozzászólások: 94
Csatlakozott: 2011.06.14 20:15
Tartózkodási hely: béépéé

Re: TomiTomi - Ford Mustang GT, 2005

Hozzászólás Szerző: Azati Vagyok » 2013.04.10 22:49

Kompresszorral milyen tapasztalataid vannak? Xchargerrel baratkozom a v6omra. Olvasgattam utana es biztonsagosnal tunik. Elhihetem h nem okoz gondot? Automata az enyem is. Kell vmin valtoztatbi vagy felrakom es kesz
"As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and begin to slide, please dear God protect my ride"

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22145
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: TomiTomi - Ford Mustang GT, 2005

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2013.04.11 7:13

Azon múlik, hogy mennyire akarod felhúzni a motorodat. A 4,6os motorban állítólag a hajtókarok gyengék... Gyáriállapotban csak a legalapabb feltöltést tenném rá.

Avatar
Azati Vagyok
Úrvezető
Hozzászólások: 94
Csatlakozott: 2011.06.14 20:15
Tartózkodási hely: béépéé

Re: Kompresszorok GT-khez

Hozzászólás Szerző: Azati Vagyok » 2013.04.11 11:09

Akkor nm hiszem h a v6 ban erosek lennenek:)
"As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and begin to slide, please dear God protect my ride"

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22145
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Kompresszorok GT-khez

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2013.04.11 15:42

Összességében olcsóbb V6ról GTre váltani... :hmm:

Avatar
GTPeti
Városi versenyző
Hozzászólások: 3325
Csatlakozott: 2008.05.19 9:33

Re: Kompresszorok GT-khez

Hozzászólás Szerző: GTPeti » 2013.04.11 17:41

Igen! Vagy akar egy uj motort betenni

Avatar
lzimmer
Úrvezető
Hozzászólások: 90
Csatlakozott: 2010.03.31 13:44
Tartózkodási hely: Németország

Re:

Hozzászólás Szerző: lzimmer » 2013.04.16 23:29

r.chris írta:Edelbrock E-Force Supercharger System

Típus: Twin screw intercoolerrel
Feltöltés: 5 psi
Teljesítmény: 466 PS
Nyomaték: 594 Nm
Kivitel: fekete
Árak: 5795$
Megjegyzés: USA-ban a kocsi gyári garanciája tovább él


http://www.edelbrock.com/media/news/200 ... 21109.html

Kép

...ha egyszer lesz,ilyen lesz... ;)



En is ilyet szeretnek :) Tüvbe csak bele lehet fogalmazni :D
Mess with the best die like the rest

Avatar
GTPeti
Városi versenyző
Hozzászólások: 3325
Csatlakozott: 2008.05.19 9:33

Re: Kompresszorok GT-khez

Hozzászólás Szerző: GTPeti » 2013.04.17 7:27

5-6 PSI töltőnyomás (ez kb. 0.3-0.4 bar) még biztonságos a GT-hez és a V6-hoz egyaránt. E felett már annyira megnő a teljesítmény, hogy nem csak a motor élettartama rövidül, hanem a váltóé, diffié stb. is, valamint penzinpumpát, injektorokat, hűtőt is cserélni kell.

Válasz küldése