ajj-jaaaajjjr.chris írta:Edelbrock E-Force Supercharger System
Típus: Twin screw intercoolerrel
Feltöltés: 5 psi
Teljesítmény: 466 PS
Nyomaték: 594 Nm
Kivitel: fekete
Árak: 5795$
Megjegyzés: USA-ban a kocsi gyári garanciája tovább él
http://www.edelbrock.com/media/news/200 ... 21109.html
...ha egyszer lesz,ilyen lesz...
Kompresszorok GT-khez
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
- szireta68
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1229
- Csatlakozott: 2008.09.07 21:06
- Tartózkodási hely: Budapest
- Martin
- Úrvezető
- Hozzászólások: 265
- Csatlakozott: 2008.06.02 22:42
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
HA tényleg kompresszort szeretnél,én a Kenne Bell-t ajánlanám. Bár tudom,h az autóiparban az Edelbrock nagyobb név,de kompresszorok tekintetében a Kenne Bell a nagyobb. Ők csak ezzel foglalkoznak már jó ideje. Míg az E-Force egy Eaton féle roots feltöltőn alapul, ezálltal nem olyan jó a hatásfoka,mint egy twin-screw töltőnek,akármilyen jó geometriájú csavarokat használnak. A KB Stage 1 szettje ehhez az évjárathoz 514 Le-t varázsol ki a gyári alap motorból!r.chris írta:Edelbrock E-Force Supercharger System
Típus: Twin screw intercoolerrel
Feltöltés: 5 psi
Teljesítmény: 466 PS
Nyomaték: 594 Nm
Kivitel: fekete
Árak: 5795$
Megjegyzés: USA-ban a kocsi gyári garanciája tovább él
http://www.edelbrock.com/media/news/200 ... 21109.html
...ha egyszer lesz,ilyen lesz...
És nálam működik...
[color=yellow]- '94 Kenne Bell Mustang GT -[/color]
töltött kígyó
töltött kígyó
- Azati Vagyok
- Úrvezető
- Hozzászólások: 94
- Csatlakozott: 2011.06.14 20:15
- Tartózkodási hely: béépéé
Re: TomiTomi - Ford Mustang GT, 2005
Kompresszorral milyen tapasztalataid vannak? Xchargerrel baratkozom a v6omra. Olvasgattam utana es biztonsagosnal tunik. Elhihetem h nem okoz gondot? Automata az enyem is. Kell vmin valtoztatbi vagy felrakom es kesz
"As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and begin to slide, please dear God protect my ride"
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22145
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: TomiTomi - Ford Mustang GT, 2005
Azon múlik, hogy mennyire akarod felhúzni a motorodat. A 4,6os motorban állítólag a hajtókarok gyengék... Gyáriállapotban csak a legalapabb feltöltést tenném rá.
- Azati Vagyok
- Úrvezető
- Hozzászólások: 94
- Csatlakozott: 2011.06.14 20:15
- Tartózkodási hely: béépéé
Re: Kompresszorok GT-khez
Akkor nm hiszem h a v6 ban erosek lennenek:)
"As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and begin to slide, please dear God protect my ride"
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22145
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Kompresszorok GT-khez
Összességében olcsóbb V6ról GTre váltani...
Re: Kompresszorok GT-khez
Igen! Vagy akar egy uj motort betenni
Re:
r.chris írta:Edelbrock E-Force Supercharger System
Típus: Twin screw intercoolerrel
Feltöltés: 5 psi
Teljesítmény: 466 PS
Nyomaték: 594 Nm
Kivitel: fekete
Árak: 5795$
Megjegyzés: USA-ban a kocsi gyári garanciája tovább él
http://www.edelbrock.com/media/news/200 ... 21109.html
...ha egyszer lesz,ilyen lesz...
En is ilyet szeretnek Tüvbe csak bele lehet fogalmazni
Mess with the best die like the rest
Re: Kompresszorok GT-khez
5-6 PSI töltőnyomás (ez kb. 0.3-0.4 bar) még biztonságos a GT-hez és a V6-hoz egyaránt. E felett már annyira megnő a teljesítmény, hogy nem csak a motor élettartama rövidül, hanem a váltóé, diffié stb. is, valamint penzinpumpát, injektorokat, hűtőt is cserélni kell.