2009 1/2 Iacocca Silver 45th Anniv. Edition Ford Mustang
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
2009 1/2 Iacocca Silver 45th Anniv. Edition Ford Mustang
2009½ Iacocca Silver 45th Anniversary Edition Ford Mustang
A karosszéria módosításon felül Ford Racing tuning alkatrészeket kap a kocsi: nyitott légszürőt, lengéscsillapítót, új rugókat. Opciónálisan a vevők kérhetnek kompresszort és 14"-os féktárcsákat előre. A gyári garancia megmarad. Az Iacocca póni 45 darabban készül és csak a Galpin Ford-nál vásárolható.
További képek itt.
A karosszéria módosításon felül Ford Racing tuning alkatrészeket kap a kocsi: nyitott légszürőt, lengéscsillapítót, új rugókat. Opciónálisan a vevők kérhetnek kompresszort és 14"-os féktárcsákat előre. A gyári garancia megmarad. Az Iacocca póni 45 darabban készül és csak a Galpin Ford-nál vásárolható.
További képek itt.
Nem értem mit kell ezen nézni? Lehetne valami emberi színe is, mert az ezüst egy divat szín, ráadásul valahogy ak épeken ez a szín olyan hatást ad a gépnek, mintha egy nagyra nőtt játékautó lenne. Amúgy ezt leszámítva mi az ami olyan nagy durranás lenne ebben a korlátozott és feltételezem arany árban árusítandó változatban? IRS-t kapott végre? Mindenki erről beszél, hogy EZ kellene bele, hogy végre egy JÓ gép legyen a Ford palettáján...
Ez már megint csak egy lehúzás szvsz...
Te akartad...
Ez már megint csak egy lehúzás szvsz...
Te akartad...
Ehhh... Lömi, de jó, hogy itt vagy
IRS, IRS... ha megnéznéd a teszteket, akkor láthatnád, hogy a sima Mustang GT a Track Pack-al leautózza a Camaros SS-t IRS és +100lóval is a pályán.
A tesztelők mindenhol azt mondják, hogy a Ford csodát hozott ki a 2010es Mustangban a merev hídból... erről ennyit...
Szerintem, meg pont azért kúúva jó ez a Mustang, mert nem sima "festék és optikai csomag"... kicsit Bling-bling, amit az öreg megérdemel
Nekem konkrétan a hátulja nagyon tetszik, a rejtet kipuffogók kúúva jók, a hatalmas, szélesített kerékívek megintcsak...
Az összhtaás fura, szokni kell, de nem az a béndsza tuning szerűen, hanem mert merészen alakított...
a belseje tényleg kicsit Bentley-s azzal a űlésmintával, de nem rossz...
Összességében talán az orra nem jön be annyira, de mindenképpen merész darab... Szerintem azoknak maximálisan bejön majd, akik bírják a bling-bling és a DUB vonalat.
IRS, IRS... ha megnéznéd a teszteket, akkor láthatnád, hogy a sima Mustang GT a Track Pack-al leautózza a Camaros SS-t IRS és +100lóval is a pályán.
A tesztelők mindenhol azt mondják, hogy a Ford csodát hozott ki a 2010es Mustangban a merev hídból... erről ennyit...
Szerintem, meg pont azért kúúva jó ez a Mustang, mert nem sima "festék és optikai csomag"... kicsit Bling-bling, amit az öreg megérdemel
Nekem konkrétan a hátulja nagyon tetszik, a rejtet kipuffogók kúúva jók, a hatalmas, szélesített kerékívek megintcsak...
Az összhtaás fura, szokni kell, de nem az a béndsza tuning szerűen, hanem mert merészen alakított...
a belseje tényleg kicsit Bentley-s azzal a űlésmintával, de nem rossz...
Összességében talán az orra nem jön be annyira, de mindenképpen merész darab... Szerintem azoknak maximálisan bejön majd, akik bírják a bling-bling és a DUB vonalat.
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Akkor mondm: a gondom, hogy 98 dodo felárat mondanak, ha IRS lenne bene, onnantól egy modern technikájú, igazi ellenfele lenne bárminek (szerintem ez itt a lényeg) és ezt smucigolja ki (szokás szerint) a Ford.StangMan írta:IRS, IRS... ha megnéznéd a teszteket, akkor láthatnád, hogy a sima Mustang GT a Track Pack-al leautózza a Camaros SS-t IRS és +100lóval is a pályán.
A technika adott az Osziknál, erről még az amik is cikkeznek (sőt ők még arról is, hogy adott lenne a V8-as 315 BOSS motor is onnan, hihetetlen jó paraméterekkel, tehát még motort se kellene fejleszteni és lehetne ismét BOSS, ami nem csak név lenne).
Amúgy az ami vevők 80% soha sem fogja érteni ezt a dolgot, mivel egyenes úton megy 110-el, tehát egy Trabi tökéletes lenne az igényekhez (ha bírná a durva emelkedőket ), de most teszt szintekről beszéltünk.
Pályáról beszélsz, hogy ott gyorsabb (0,3-as idő eltéréssel), de egy utcai kanyarban a legkisebb hupszlinál már elmászna, míg a másikok nem... (mondjuk mindhárom gép utcai autó, tehát ne pályán nézzük őket...). Én azt mondom, egy modern autó ne legyen ennyire durva, ha mókázni akarsz ott a gáz, arra is dobálja magát...
Nekem mindegy, de mivel ez megint valami komoly feláras gép lesz igazán tehetnének alá technikát is...
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára LeMans67 2009.06.24 11:46-kor.
A legenda visszatér - Iacocca Ford Mustang
45 évvel ezelőtt Lee Iacocca mutatta be a Ford ikonná vált modelljét. Csaknem fél évszázaddal később a Chrysler veterán vezére visszatért és új Ford Mustangot mutatott be a nagyközönségnek.
Lee Iacocca nevét a Chrysler megmentőjeként ismeri az autós világ. És bár a veterán végvezére éppen ma nyilatkozott bizakodóan a GM és volt cége jövőjét illetően, jelenleg elsősorban saját autója promotálása köti le.
Az Autoblog megfogalmazása szerint nincs senki, aki nála jobban megérdemelné, hogy egy autót róla nevezzenek el. 45 évvel azután, hogy a Ford munkatársaként bemutatta a Mustangot, Iacocca új modellel jelentkezik.
A 2009 1/2 Iacocca 45th Anniversary Edition Ford Mustang megalkotásában a szintén legendás Gaffoglio ötvös dinasztia segített Iacoccának, a tervezést pedig Michael Leone irányította. Az autó orra jellegzetes, süllyesztett fényszórókkal újult meg, a sebességet hangsúlyozó hátsó részen a tető a kocsi végéig ereszkedik anélkül, hogy vonala megtörne. A külsőt a Iacocca által tervezett, Goodyear Eagle abronccsal szerelt 20-as kerekek teszik teljessé.
A belső kialakítás színvonaláról a Diamond Design bőrülések gondoskodnak, amelyekre – a bőrborítású kormányhoz és az ajtókhoz hasonlóan – felkerült a Iacoccát jelképező embléma. A teljesítményt illetően – Mustangról lévén szó – nem érdemes részletekbe menni, a lényeg, hogy a 4,6 literes V8-as motor 400 lóerőre képes (már ha a vásárló ez külön megfizeti). A modellből mindössze 45 darab készül, amelyeket kizárólag a Dél-kaliforniai Galpin Ford forgalmaz.
forrás: luxus.blog.vg.hu
45 évvel ezelőtt Lee Iacocca mutatta be a Ford ikonná vált modelljét. Csaknem fél évszázaddal később a Chrysler veterán vezére visszatért és új Ford Mustangot mutatott be a nagyközönségnek.
Lee Iacocca nevét a Chrysler megmentőjeként ismeri az autós világ. És bár a veterán végvezére éppen ma nyilatkozott bizakodóan a GM és volt cége jövőjét illetően, jelenleg elsősorban saját autója promotálása köti le.
Az Autoblog megfogalmazása szerint nincs senki, aki nála jobban megérdemelné, hogy egy autót róla nevezzenek el. 45 évvel azután, hogy a Ford munkatársaként bemutatta a Mustangot, Iacocca új modellel jelentkezik.
A 2009 1/2 Iacocca 45th Anniversary Edition Ford Mustang megalkotásában a szintén legendás Gaffoglio ötvös dinasztia segített Iacoccának, a tervezést pedig Michael Leone irányította. Az autó orra jellegzetes, süllyesztett fényszórókkal újult meg, a sebességet hangsúlyozó hátsó részen a tető a kocsi végéig ereszkedik anélkül, hogy vonala megtörne. A külsőt a Iacocca által tervezett, Goodyear Eagle abronccsal szerelt 20-as kerekek teszik teljessé.
A belső kialakítás színvonaláról a Diamond Design bőrülések gondoskodnak, amelyekre – a bőrborítású kormányhoz és az ajtókhoz hasonlóan – felkerült a Iacoccát jelképező embléma. A teljesítményt illetően – Mustangról lévén szó – nem érdemes részletekbe menni, a lényeg, hogy a 4,6 literes V8-as motor 400 lóerőre képes (már ha a vásárló ez külön megfizeti). A modellből mindössze 45 darab készül, amelyeket kizárólag a Dél-kaliforniai Galpin Ford forgalmaz.
forrás: luxus.blog.vg.hu
[url=http://www.ford-cruising.hu/gallery/thumbnails.php?album=46]'95 Ford Mustang 3.8 (kunokb)[/url]