StangMan írta:IRS, IRS... ha megnéznéd a teszteket, akkor láthatnád, hogy a sima Mustang GT a Track Pack-al leautózza a Camaros SS-t IRS és +100lóval is a pályán.
Akkor mondm: a gondom, hogy 98
![Felkiáltás :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
dodo felárat mondanak, ha IRS lenne bene, onnantól egy modern technikájú, igazi ellenfele lenne bárminek (szerintem ez itt a lényeg) és ezt smucigolja ki (szokás szerint) a Ford.
A technika adott az Osziknál, erről még az amik is cikkeznek (sőt ők még arról is, hogy adott lenne a V8-as
315 BOSS motor is onnan, hihetetlen jó paraméterekkel, tehát még motort se kellene fejleszteni és lehetne ismét BOSS, ami nem csak név lenne).
Amúgy az ami vevők 80% soha sem fogja érteni ezt a dolgot, mivel egyenes úton megy 110-el, tehát egy Trabi tökéletes lenne az igényekhez (ha bírná a durva emelkedőket
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
), de most teszt szintekről beszéltünk.
Pályáról beszélsz, hogy ott gyorsabb (0,3-as idő eltéréssel), de egy utcai kanyarban a legkisebb hupszlinál már elmászna, míg a másikok nem... (mondjuk mindhárom gép utcai autó, tehát ne pályán nézzük őket...). Én azt mondom, egy modern autó ne legyen ennyire durva, ha mókázni akarsz ott a gáz, arra is dobálja magát...
Nekem mindegy, de mivel ez megint valami komoly feláras gép lesz igazán tehetnének alá technikát is...