Én is erre gondoltam. Próbáltam a Haynes-ből bogarászni, de nem lettem nagyon okos. Találtam egy "throttle valve nemtommi" elnevezésű cuccot, amiről azt írta, hogy ha nem jól működik, akkor gyorsan felvált, viszont nem vált vissza rendesen a váltó. Lehet, hogy ennek a rúdnak a folytatása ez a szelep a váltón belül? Egyébként visszaváltani nem nagyon szokott, inkább csörömpöl, mint egy túlmelegedett Trabi.
Van ezen a rúdtartón felül egy csavar, amivel lehet állítani, hogy milyen hamar érjen oda a gázpedál. Ha beljebb csavarom, van rá esély, hogy előbb visszavált, nemcsak padlógázra?
Naszóval, ezt a rudat felül egy seeger-gyűrű tartja, alul is valami hasonló (nem férek be megnézni), viszont a két pont közötti egy méter lötyög, és odaverődik jól egy másik csőhöz a motortérben. Gondolom annak nem kéne ott imbolyogni, de nem találtunk olyan pontot, amihez rögzíthető lenne. Kéne legyen? Vagy tán kipróbáljuk a szigszalagot
Lehet, hogy ez adja menet közben a drrrriiiiiinnn-drin-drin-driiiiiin hangot.
Ja, köszi a lámatopikot, itt van az én helyem
